16 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb exact het zelfde! Eerste zwangerschap nooit wat gevoeld nu wel vanaf ongeveer de 18 weken!

2 maanden geleden

Beide zwangerschappen placenta aan de voorkant, bij de eerste voelde ik hem met 22 weken zacht en ik denk dat ik gisterenavond voor het eerst dit kindje kan voelen. Maar zeker niet beter voelen momenteel dus 😅

2 maanden geleden

Reactie op Melanie00

Ik heb exact het zelfde! Eerste zwangerschap nooit wat gevoeld nu wel vanaf ...
Goed om te lezen!

2 maanden geleden

Hier zelfs alle 3 zwangerscahppen en ik voel het elke zwangerschap toch net iets eerder!

2 maanden geleden

Ik was mijzelf vandeweek nog aan bet beklagen dat het kleine ettertje aan het boksen was met m'n ingewanden.... dus ja...

2 maanden geleden

Hier ook een placenta aan de voorzijde. En ook ik wordt helemaal in elkaar gebokst🥰🤣

2 maanden geleden

Mijne zit aan de achterkant maar voel haar amper

2 maanden geleden

Precies hetzelfde hier, fijn om te lezen dat jij dit ook ervaart.

2 maanden geleden

Hier precies hetzelfde, ook al veel eerder nu met schopjes voelen. De eerste keer heb ik zo lang moeten wachten hierop.

2 maanden geleden

Heb ook placenta voorliggen en ze hadden mij al “gewaarschuwd” dat het tot week 24 kon duren voordat ik onze baby kon voelen.. nou ik voelde hem van 16 weken (eerder al volgens mij, maar twijfel geval😂) en van 18 weken heel duidelijk

één maand geleden

Ja dit heb ik ook! Bij mijn eerste heeft mijn man de baby nooit voelen schoppen, maar nu dus al wel. Zo bijzonder! Ik geniet er echt enorm van 🥰

één maand geleden

Tweede keer hier ook aan de noordzijde de kleine voel ik super goed eerste zwangerschap voelde ik me dochter pas met 22 weken nu voel ik de kleine al veel langer vanaf 17 weken heb ik de kleine al kunnen laten voelen aan me partner wel met wat druk op de buik. Nu zie je de kleine schopen en bewegen super mooi en apart om te voelen

één maand geleden

1e zwangerschap voelde ik haar met 19 weken. Nu voel ik hem vanaf ongeveer dezelfde termijn, alleen wel harder en duidelijker. Beide zwangerschappen placenta aan de voorkant

één maand geleden

Ik had mijn eerste zwangerschap de placenta achteraan liggen en deze keer ligt hij aan de voorkant. Had gisteren een afspraak bij de gyneacoloog en heb gezegd dat ik onze kleine man ook echt dagelijks al heel goed voel, dat ik dat dat dit veel minder zou zijn omwille van de placenta aan de voorkant. Hij wist me te zeggen dat dit normaal is omdat het een 2de zwangerschap is aangezien de buikwand minder stevig is en gevoeliger wordt na een 1ste zwangerschap.

één maand geleden

Heb ik ook hoor! Leek wel aan het begin langer te duren maar nu met 23 weken is het echt al behoorlijk intens.