Hi ladies,
De afgelopen maanden dachten we de naam (na eerdere twijfels) te hebben gevonden: Phoebe Millie. Een vernoeming naar onze zusjes. Echter ben ik de afgelopen dagen zo vreselijk aan het twijfelen geraakt. Wij vonden bij onze eerste dochter de naam Chloé prachtig, maar is het toen niet geworden. Deze naam is alleen nooit meer uit mijn hoofd gegaan. Nu zit ik dus te twijfelen over: Chloé Phoebe Millie. Dus wel die vernoeming, maar niet als eerste naam (heeft onze dochter ook).
Ik word zo vreselijk onzeker van de twijfel omdat het meisje bijna geboren wordt. Ook heb ik al gepersonaliseerde items (wollen deken & vlaggenlijn) in huis met Phoebe erop. Die onzekerheid en onrust vind ik verschrikkelijk.
Wat zouden jullie doen? Wachten tot ze geboren is en dan de knoop doorhakken of eerder? Mijn man zei net overigens dat hij Chloé ook nog steeds prachtig vindt, maar dat ik moet kiezen 🙄🤣
Ik zou een dekentje of vlaggenlijn nooit leidend laten zijn.. dat is nu even zonde, maar op langer termijn natuurlijk een kleinigheidje. Heb je het geboortekaartje al klaar staan? Misschien Phoebe vervangen voor Chloé om te kijken hoe dat voelt?
Ik vind het alledrie ontzettend leuke namen! Je kan zeker wachten tot ze geboren is en dan de keus maken, en test het even lekker uit door haar een tijdje zo te noemen ipv baby of “werknaam” 🤭
Ik zou de naam nemen waarvan jij jezelf die ziet roepen. Ik had ook kort twijfel, maar uiteindelijk kwam ik ook gewoon weer op mijn eerste keus terecht en voelde dat ook gewoon steeds definitiever met de tijd. Je kan wachten tot ze er echt is en dan weet je denk ik wel welke naam het beste bij haar past.