11 Reacties

15 dagen geleden

Ik vind Chloé ook een mooiere naam maar jij moet doen waar jij je goed bij voelt! Lastig hoor

15 dagen geleden

Ik vind Chloé een mooiere naam maar net wat gezegd wordt, aan jou de keus. Lastig hoor! Succes 🍀

15 dagen geleden

Ik vind juist Phoebe wel heel erg tof! Lastig maar proberen je gevoel te volgen, je kan altijd kijken hoe je je voelt zodra ze geboren is 💕

15 dagen geleden

Mag ik weten waar de vlaggenlijn vandaan komt 🫣

15 dagen geleden

Ik zou een dekentje of vlaggenlijn nooit leidend laten zijn.. dat is nu even zonde, maar op langer termijn natuurlijk een kleinigheidje. Heb je het geboortekaartje al klaar staan? Misschien Phoebe vervangen voor Chloé om te kijken hoe dat voelt?

15 dagen geleden

Ik vind het alledrie ontzettend leuke namen! Je kan zeker wachten tot ze geboren is en dan de keus maken, en test het even lekker uit door haar een tijdje zo te noemen ipv baby of “werknaam” 🤭

15 dagen geleden

Ik vind Chloé ook mooier en makkelijk uitspreken. Ik zou inderdaad ook niet de vlaggenlijn/deken leidend laten.

15 dagen geleden

Het is super lastig. Maar ik zou denken dat als Phoebe echt dé naam zou zijn, je dan niet zo zou gaan twijfelen...

15 dagen geleden

Ik zou de naam nemen waarvan jij jezelf die ziet roepen. Ik had ook kort twijfel, maar uiteindelijk kwam ik ook gewoon weer op mijn eerste keus terecht en voelde dat ook gewoon steeds definitiever met de tijd. Je kan wachten tot ze er echt is en dan weet je denk ik wel welke naam het beste bij haar past.

14 dagen geleden

Laat de vlaggenlijn vooral niet doorslaggevend zijn:) allebei coole namen!

14 dagen geleden

Het zijn maar spullen 🙈 Als je een fijner gevoel krijgt bij de optie van drie namen, leuk toch🙏🏼❤️