14 Reacties
19 dagen geleden
Hier ook nog geen naam.. mijn partner wilt echt knopen doorhakken maar ik kan gewoon een definitief besluit nemen
19 dagen geleden
Reactie op …….jaaa
Ach! Kan je er een beetje rust in vinden? Als je een partner hebt; heeft hi ...
Ik voel nog niets van de bevalling dus heb wel het idee dat we nog even hebben, we hebben wel al paar ideeën maar indd nog niets zeker, we weten ook nog niet wat het wordt. Kaartjes nog niet eens bekeken. Klein beetje stress af en toe.
19 dagen geleden
Reactie op …….jaaa
Argh zo vervelend voor je. Krijg je er stress van?
Eerst wel maar elke keer hoge bloeddruk heb alles gewoon los gelaten en zie wel hoe het is misschien dat ik bij de geboorte zeg zodra ik hem zie jaaa dat wordt zijn naam haha
17 dagen geleden
Ik herken het helemaal! Maar ik kan je geruststellen! Ik zou afgelopen dinsdag ingeleid worden, maar onze kleine man vond het op 27 oktober al mooi geweest en is toen geboren 😊 Wij hadden vier namen, konden niet kiezen en hadden nog niks gedaan qua geboortekaartje.
Toen ik bevallen was, vroegen ze naar de naam en we zeiden: Euhm… Dat weten we nog niet! 😅 Toen we alleen met de baby waren, vielen twee namen meteen af. De andere twee namen heb ik genoemd en bij een van de namen werd hij rustig. We hebben hem dus zelf de naam laten kiezen, hoe mooi is dat! Het is Jurre geworden 😊
En het geboortekaartje is nog steeds niet af. Het boeit me ook niks. Ik heb een baby, die gezond is en dat is het enige dat telt. Je wilt de eerste tijd lekker in je bubbel zitten en niet bezig zijn met anderen. Hoe later je bent met de geboortekaartjes, hoe later alle visite komt 😉
Geloof me, alles is niet meer belangrijk als je die kleine hebt. Het enige dat telt is hij/zij! 🥰😍