9 Reacties
15 dagen geleden
Ja pffff ik twijfel dus ook. In het begin idd prematuur speen van dr Brown, en toen na een week overgestapt op de speen 1. Afgelopen dagen gaat de fles best snel op.. tussen de 13-15 min. Nu weet ik niet of dit ‘ok’ is of dat het minimaal rond de 20 min hoort te zijn. Twijfel enorm en volg dus even.
13 dagen geleden
Sinds vandaag toch weer overgestapt op de P speen en dat lijkt stuk beter te gaan.
13 dagen geleden
Wij hebben de T speen gebruikt. Prematuur ging te langzaam en 1 te snel. Deze kun je alleen online bestellen bij dr brown!
13 dagen geleden
Ik kreeg als tip van het cb om de P speen met een satéprikker iets groter te maken. Het verschil tussen de P speen en de nummer 1 speen is net wat te groot en dit werkt top!
12 dagen geleden
Reactie op Lindaa1993
Ik kreeg als tip van het cb om de P speen met een satéprikker iets groter t ...
Dat is een goede! Idd verschil is groot
12 dagen geleden
Wij gebruiken de philips avent fles, ons zoontje neemt pauzes tussen de voeding en bij de dokter brown blijft er dan nog wat melk uit komen, waardoor het ook langs zijn mondje loopt.Bij de avent komt er alleen melk uit als hij er zelf aan zuigt. Bij deze fles zit je wel snel aan speen 3 of 4, anders moest hij heel veel moeite doen om er wat uit te krijgen.