4 Reacties

2 maanden geleden

Dit lijkt mij een hele vervelende situatie, voor jou en in de toekomst voor je kleintje. Heeft hij ooit hulp gezocht? Staat hij hier open voor? Gezien hij de beloftes niet na kan komen zit er toch iets van een verslaving of vluchtgedrag ?

2 maanden geleden

Heel herkenbaar Vorige week met mijn partner een goed gesprek gehad daar is het uit eindelijk tot door gedrongen zijn er geen mensen in je omgeving die je er bij kunnen helpen. Om met hem een gesprek aan te gaan en ook aangeven dat je bang bent dat dit door slaat en je je niet veilig voelt Ik voelde mij op een gegeven moment als ik na dacht over de toekomst niet veilig in de buurt met een partner die onder invloed is en ik niet zou moeten denken aan dat hij ons kind dan zou willen oppakken Vaak is het al een probleem als ze steeds zeggen dat ze stoppen maar toch elke keer weer de grens over gaan En ik hield voor de zwangerschap ook enorm van feesten en veel gebruiken maar voor de zwangerschap zat ik al erg met ons gebruik en nu je zelf nuchter bent komt het gewoon 10 keer zo hard binnen en kan je echt helemaal afknappen op de momenten dat je partner er zo bij zit althans dat ervaar ik Gelukkig heeft die nu al 2 maanden laten zien dat het anders kan en neemt af en toe 1/a 2 biertjes maar dit heeft mij veel stress spanning en tijd gekost.

2 maanden geleden

Reactie op Nov2024👶🏼

Dit lijkt mij een hele vervelende situatie, voor jou en in de toekomst voor ...
Hij vind zelf dat het geen probleem is, waardoor hij geen hulp nodig heeft zeg maar. Dat maakt het ook wel erg lastig.

2 maanden geleden

Reactie op monicabruggeman

Heel herkenbaar Vorige week met mijn partner een goed gesprek gehad daar ...
Wat fijn dat jullie een goed gesprek hebben gehad en dat dat heeft gewerkt! Het klopt inderdaad dat het een enorme afknapper is als hij weer dronken op de bank zit. Gelukkig voel ik me niet onveilig, maar wel ongezien en ongehoord. Hij wordt bijvoorbeeld echt niet agressief, alleen wat egoïstisch en zelfingenomen en gaat dan bijvoorbeeld opscheppen over zichzelf of bepaalde situaties erbij halen waarin hij iets goed gedaan heeft enzo. Eerst vond ik dat niet zo erg, maar nu irriteer ik mij er mateloos aan haha. Ik deel dit eigenlijk ook met niemand omdat ik hem niet wil afvallen, dus niet veel mensen weten van deze situatie af, behalve de mensen die met hem mee doen. Maar niemand heeft echt invloed op hem volgens mij.