5 Reacties

2 maanden geleden

Ik ben nu bijna 20 weken zwanger en toevallig nu onderweg naar Italië. Wij hebben er al 10 uur opzitten, in totaal 13 vandaag en zo'n 1000km. Ik vind het nog super gaan en heb nergens last van. We nemen soms wat langer pauze om even goed te rekken en eventjes te lopen. Overmorgen rijden we nog 400km

2 maanden geleden

Reactie op Nurse541

Ik ben nu bijna 20 weken zwanger en toevallig nu onderweg naar Italië. Wij ...
Thanks voor je reactie! Wat leuk zeg, en ook al zo'n lange rit, geniet er lekker van! Fijne vakantie samen☀️☀️

2 maanden geleden

Ik kreeg tussen 12 en 20 weken een erg lage bloeddruk (incl. flauwvallen). Autorijden was daarom niet verantwoord. Jij bent daar dan al wel voorbij zo te lezen (met 20 weken is de dip), maar misschien iets om tzt even te checken als je zelf wil gaan rijden. En verder zit er misschien een buik een beetje in de weg waardoor je niet zo lekker zit, maar dat is vast wel door te komen met een paar extra stops.

2 maanden geleden

Ik ken wel iemand die ver ging rijden met 30,weken, vooral iets meer pauze houden. Ging daar wel goed.

2 maanden geleden

Vorige week ben ik terug gekomen uit Italië en nu 19 weken. Wij hebben op de heen en terug weg 12/13 uren gereden inclusief stops en dat ging prima. Ik moest wel wat vaker naar de wc dan normaal gesproken en op die truckerwc’s langs de weg ging ik over mijn nek, dus daarna wel schone wc’s uitgekozen (in Duitsland houden ze het vaak netjes). Verder had ik veel flesjes water en gezonde snacks mee genomen voor de reis. Als je je goed blijft voelen en jullie hebben airco in de auto is het denk ik goed te doen hoor!