82 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op Karen2022
Ik ben al een twin-mom: heb 2 meiden van bijna 1 jaar & nu zwanger van ...
Wat leuk!! Voor jou ook gefeliciteerd 🫶🏼 heb je top-tips voor ons? Goede tweeling-hacks, dingen die we moeten aanschaffen of die jij juist onnodig vond? Ik ben hard opzoek naar tips haha!
5 maanden geleden
Reactie op Karen2022
Ik ben al een twin-mom: heb 2 meiden van bijna 1 jaar & nu zwanger van ...
Zo fijn om te horen! Ik vind het ook vooral zo leuk dat er we er nu twee bij krijgen maar mensen die je het vertelt wensen je soms nog net geen sterkte haha. Gefeliciteerd met je derde 🥰
5 maanden geleden
Reactie op janne90
Zo fijn om te horen! Ik vind het ook vooral zo leuk dat er we er nu twee bi ...
Pfoe ja, ik krijg hele leuke reacties maar ook stomme reacties over hoe zwaar het gaat zijn en dat we dan mooi direct in een keer klaar zijn en over hoe ik dat ga doen met m’n buik.. soms kan ik er om lachen en soms word ik echt boos haha 😜
5 maanden geleden
Reactie op Sanne173
Pfoe ja, ik krijg hele leuke reacties maar ook stomme reacties over hoe zwa ...
Haha ja, al had ik dit de vorige zwangerschap ook toen ik zwanger was van eentje. Mensen hebben toch een onbedwingbare neiging om je te willen waarschuwen voor de drukte die eraan komt. En de rust is in het begin ook wel even ver te zoeken, maar toch. 😅
5 maanden geleden
Reactie op xbo
Hoi meiden, hoe gaat het ondertussen met jullie?☺️ Hier nu 16+4 van een jon ...
Leuk zeg een jongen en een meisje. 🤗 Zijn jullie al begonnen met namen bedenken?
Ik voel me inmiddels ook weer wat beter op de uitputting na 😏 Ben nu bijna 15 weken. Volgende week de geslachtsecho, vorige keer was ik niet zo nieuwsgierig als nu, ben echt benieuwd!
4 maanden geleden
Wat leuk 🩵💜!!
Wij horen zaterdag of we jongens of meisjes krijgen. Ineens vind ik het heel spannend haha.
Met namen zijn we wel al bezig, maar ik merk dat ik nog wat meer een ‘gevoel’ nodig heb om echt over namen na te denken. Ook met kamertje en kleertjes etc merk ik dat ik de kindjes nog wat meer moet ‘voelen’ ofzo.
Heel leuk dat jullie de namen al hebben!
4 maanden geleden
Reactie op Sanne173
Wat leuk 🩵💜!!
Wij horen zaterdag of we jongens of meisjes krijgen. Ineen ...
Ahhhh zo leuk! Is het eeneiig dat jullie weten? Herkenbaar hoor, wij waren wel met namen bezig maar toen we echt wisten wat het zouden worden kun je gericht nadenken! Hetzelfde als met kleertjes, toen pas wat gekocht 🩵💓
4 maanden geleden
Reactie op xbo
Ahhhh zo leuk! Is het eeneiig dat jullie weten? Herkenbaar hoor, wij waren ...
Yes, een eeneiige tweeling! Ze delen een placenta, vandaar dat we al zeker weten dat ze eeneiig zijn.
Wat gaan jullie doen met cosleeper(s), op eigen kamer slapen, ledikantje op jullie slaapkamer? Ik wilde eerst graag een cosleeper, maar met 2 twijfel ik daar meer over.