12 Reacties

8 maanden geleden

Misschien een maxi cosi op kinderwagen met ligstand ?

8 maanden geleden

In draagzak op schoot?

8 maanden geleden

Wij zijn 2 weken geleden in Dubai geweest. Via de app van de taxi kan je vaak aangeven dat je met baby bent, dan zoeken ze een taxi met kinderzitje. Bij ons was deze vaak te groot voor onze zoon, maar hij zat wel goed vast en was vaak maar voor kleinere stukjes haha

8 maanden geleden

Reactie op Wenteleefje

In draagzak op schoot?
Nou dit zou ik dus nooit doen hè!

8 maanden geleden

Wij zijn 2 weken geleden in Dubai geweest. Via de app van de taxi kan je va ...
Hi ik ga volgende week, via welke app doe je dit? Via Uber of een andere?

8 maanden geleden

Reactie op sterre1122

Hi ik ga volgende week, via welke app doe je dit? Via Uber of een andere?
Careem gebruikten wij! Echt top

8 maanden geleden

Nou dit zou ik dus nooit doen hè!
Ja met taxi zonder kinderstoel zal je iets moeten toch? Wij huren vaak gewoon een auto dus nog niet hoeven doen. Beter draagzak dan los op schoot lijkt mij. In Spanje hebben ze vaak geen autostoel in taxi en is t normaal om op schoot te dragen.

8 maanden geleden

Reactie op Wenteleefje

Ja met taxi zonder kinderstoel zal je iets moeten toch? Wij huren vaak gewo ...
Wij huren ook een auto maar nemen de maxicosi op de buggy mee. Maxicosi dient dan ook als autostoel. Dus dat is ook nog altijd een optie. Ze zijn gelukkig een leeftijd dat ze in beiden passen.

8 maanden geleden

Wij huren ook een auto maar nemen de maxicosi op de buggy mee. Maxicosi die ...
De maxicosi is idd een oplossing voor de baby. Maar ik heb nog een andere kind van bijna 2 jaar, die past niet meer in de maxicosi helaas. Ik weet niet hoe ik het met haar moet doen dan🫣. Anders moet ik verplicht een auto huren zodat ik de autostoel mee kan nemen met het vliegtuig

8 maanden geleden

Reactie op Wenteleefje

Ja met taxi zonder kinderstoel zal je iets moeten toch? Wij huren vaak gewo ...
Het lijkt mij idd beter dan los op schoot ja. In spanje rijden ze nog redelijk goed. Ik ga naar zuid Amerika en daar rijden ze wel wat onveiliger helaas. Vandaar dat ik kijk of er toch een andere oplossing is😅. Anders zou ik de draagzak wel als optie in me hoofd houden als het echt niet anders kan.

8 maanden geleden

Reactie op Jazz88

De maxicosi is idd een oplossing voor de baby. Maar ik heb nog een andere k ...
Persoonlijk zou ik dat liever doen of met het openbaar vervoer dan met 2 ‘losse’ kinderen in de auto.

8 maanden geleden

Reactie op Jazz88

Het lijkt mij idd beter dan los op schoot ja. In spanje rijden ze nog redel ...
Dan zou ik kijken of je een maxicosi kan meenemen. Die van ons weegt echt 1000kg (cybex) en is daarvoor echt niet geschikt 😂. Maar ga ervan uit dat er ook lichtere varianten zijn haha.