139 Reacties

4 maanden geleden

Jaa leuk! Ik ben 20 November uitgerekend. Ik heb nog steeds last van misselijkheid helaas, hoop dat dit snel weggaat en mijn bekken klachten nemen helaas toe.. geslachts echo hebben wij over 2 weken, ben zo benieuwd weer!

4 maanden geleden

Ik ben 20 november uitgerekend, nogsteeds misselijk helaas en heel veel moe, merk dat ik moeite heb met werken helaas.. 1 juni de geslachtsecho, ben ben heel benieuwd!

4 maanden geleden

Ik volg ook! Op 18 november uitgerekend, volgende week pas de 13 weken echo en voor het geslacht wachten we de 20 weken echo af. Ook hier helaas nog steeds misselijk en niet volledig aan het werk. Hopelijk wordt het snel beter, op advies van de verloskundige ook een acupunctuurbehandeling gepland. Benieuwd of dat helpt

4 maanden geleden

Reactie op Lauradejong

Jaa leuk! Ik ben 20 November uitgerekend. Ik heb nog steeds last van missel ...
Hier ook nog steeds misselijk! En bekken klachten ook zeer aanwezig. Ik kan bijvoorbeeld niet meer in kleermakerszit spelen met m’n zoontje, dat doet teveel pijn, vooral bij het eruit raken😂

4 maanden geleden

Reactie op Scx

Ik ben 20 november uitgerekend, nogsteeds misselijk helaas en heel veel moe ...
Wat voor werk doe je ?

4 maanden geleden

Reactie op daf004

Ik volg ook! Op 18 november uitgerekend, volgende week pas de 13 weken echo ...
Ohhh laat je weten hoe dat is bevallen? Ik vind dat ook wel wat klinken!

4 maanden geleden

Leuk idee! Ik ben 22 november uitgerekend. Begin van de zwangerschap amper misselijk geweest, laatste weken juist heel erg misselijk en overgeven. Hopelijk trekt het weg, bij mijn zoon is het pas na de bevalling gestopt. Verder voel ik me eigen hartstikke prima. Hier geen geslachtsecho. Bij 20 weken echo mogen ze het wel al vertellen, dan heb ik daarna denk ik alle echo's nog nodig om het te gaan geloven😂 Afgelopen weekend aan mijn oma en zus verteld dat we zwanger zijn en vandaag aan onze vrienden. Alleen maar leuke reacties gehad🤗 Komende donderdag mogen we dit wondertje weer zien bij de 13 wekenecho, wij kijken er al helemaal naar uit😍

4 maanden geleden

Reactie op Baby_2324

Hier ook nog steeds misselijk! En bekken klachten ook zeer aanwezig. Ik kan ...
Oh wat vervelend zeg! En die kleintjes zien je juist zo graag bij ze op de grond zitten. Ben je wel al met bekkenfysio begonnen?

4 maanden geleden

Reactie op Rensketje

Oh wat vervelend zeg! En die kleintjes zien je juist zo graag bij ze op de ...
Nee nog niet misschien die maar eens gaan in schakelen!

4 maanden geleden

Reactie op Rensketje

Leuk idee! Ik ben 22 november uitgerekend. Begin van de zwangerschap amper ...
Ohhh wat leuk! Wij hadden het met 5 weken al tegen familie gezegd en met 6 tegen onze goede vrienden 😂😂😂 na de nipt zo bekend gemaakt!

4 maanden geleden

Leuk idee! Ik ben 19 november uitgerekend van ons vierde kindje. We hebben een dochter van 13 , een zoon van 11, een dochter van bijna 5 en nu krijgen we weer een jongen! 2 jongens en 2 meiden dus! De gyneacoloog en een vrouw van de pretecho hadden in de 11e week gezegd dat het zeer waarschijnlijk een jongen was en toen we de uitslag van de nipt kregen enkele dagen later bleek het een jongen! Ik voel me vooral heel moe, veel meer als bij de andere zwangerschappen, helaas is mijn bloeddruk ook hoog ( ze vermoeden al voor de zwangerschap) ik heb hier nu ook medicijnen voor. Gelukkig niet meer misselijk zoals in het eerste trimester. Ook geen rare cravings ofzo. Wel veel stemmingswisselingen gehad in het eerste trimester, nu lijkt dat minder. Leuk zo'n groep!

4 maanden geleden

Erg leuk! Ik ben 21 november uitgerekend van ons eerste kindje. Ik voel mij goed, eigenlijk vanaf het begin van de zwangerschap voornamelijk last van vermoeidheid. Begin veel last gehad van opgeblazen buik en slecht slapen. Beide is nu veel minder geworden gelukkig. Wij willen graag weten wat het wordt. Echo moet nog gepland worden, heb formulier ervoor ingevuld. Wil dit rond 15 a 16 weken gaan doen

4 maanden geleden

Reactie op Happymom4

Leuk idee! Ik ben 19 november uitgerekend van ons vierde kindje. We hebben ...
Ah wat leuk! Balans weer terug in het gezin 😜 Oh wat vervelend zeg!! Die stemmingswisselingen herken ik zo erg! Ik heb dus een bizar lage bloeddruk. Laatste keer 82/54 geloof ik. Denk dat ik nog een keer het loodje leg 😂😂

4 maanden geleden

Reactie op Baby_2324

Ah wat leuk! Balans weer terug in het gezin 😜 Oh wat vervelend zeg!! Die s ...
Wel fijn voor je een lage bloeddruk! Hoop dat de mijne onder controle blijft nu... gelukkig groeit de kleine goed.

4 maanden geleden

Hoi allemaal! Ik ben op 18 november uitgerekend van ons eerste kindje. Nu vooral veel last van vermoeidheid, meer ook dan in het eerste trimester helaas. Had gehoopt dat het nu beter zou zijn maar niet misselijk gelukkig! Verder erg opgeblazen buik. We hebben eind mei de pretecho, erg veel zin in!!

4 maanden geleden

Hier 20 november! Ik begin me weer een stuk beter te voelen, veel misselijk geweest van week 6 tm 9 en nu geef ik (gelukkig) nog maar een enkele keer per week over. Afgelopen week een goede 13-weken echo gehad en wij wachten het geslacht af tot bij de 20-wekenecho! Mijn voorgevoel neigt naar een jongetje. Hier in ieder geval een blije mama-in-spé 🥰

4 maanden geleden

Reactie op Happymom4

Wel fijn voor je een lage bloeddruk! Hoop dat de mijne onder controle blijf ...
Ze houden je goed in de gate! Dus komt vast goed! En anders kunnen ze ook optijd ingrijpen! En groeien is het belangrijkste!!

4 maanden geleden

Ohja en slapeloosheid is in eens een ding. Normaal lag ik al 4 uur te slapen. Maar kijk in de verste verte nog niet moe 😂😂😂😂

4 maanden geleden

17 november uitgerekend. Helaas net niet in de week van jullie. Maar ik voeg me toch graag bij jullie aan, jullie verhalen kloppen natuurlijk het meest met mijn eigen :). Ik heb geen voorgevoel wat het kindje gaat worden, toch ben ik enorm benieuwd wat ik zelf denk… Beetje bang om het verkeerd te hebben denk ik. Hoe hebben jullie je voorgevoel “besloten”?☺️

4 maanden geleden

Hoi hoi, wat leuk deze topic ik heb iedere keer al gekeken of er 1 voorbij kwam voor mijn uitgerekend datum 21 november. Maar dit is veel leuker!!! Ik heb geen klachten. Alleen nog steeds niet zoveel energie. Als ik alles zo lees mag ik mijn handen dichtknijpen. Mijn broer organiseerd een gender reveal voor ons, super leuk. Die is 15 november, ben echt super benieuwd. Ik heb iets eerder voorgevoel dat het een jongen is. Maar dat zegt niets, ik kan er volledig naast zitten natuurlijk. Als ons kleintje maar gezond is dat vind ik veel belangrijker. Ik ben blij met beide geslachten.