139 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op IK12342024

Hier 20 november! Ik begin me weer een stuk beter te voelen, veel misselijk ...
Hier ook 20 november, heerlijk naar het hartje mogen luisteren en een prachtige 13 weken echo. Wij willen het dus niet weten. Dit moeten we ook telkens duidelijk uitleggen, wat het wel weer heel spannend maakt want gaan we het niet perongeluk zien hihi. Op naar de 20 weken echo!!

4 maanden geleden

Hier nog iemand op 20 november, gezellig! Ik begin me eindelijk weer mens te voelen, ik heb me 6 weken ziek moeten melden van werk omdat ik alleen plat kon liggen van de misselijkheid. Zitten, lopen, eten, douchen… al die simpele dingen zijn eindelijk weer mogelijk, jeej! De 13-weken echo was perfect en we hebben over 2 weken een geslachtsecho want ik kan niet wachten. Ik denk een meisje, mijn zwangerschap loopt precies hetzelfde als die bij mijn dochter.

4 maanden geleden

Ik doe mee, ben op 18 november uitgerekend. Net een goede 13-weken echo en een goede nipt uitslag gehad!

4 maanden geleden

Ik sluit ook aan! Uitgerekend op 21 november. Grappig wel, ik zat ook in de juni 2023 groep, mijn dochter is nu 11 maandjes. Zo bijzonder om dit opnieuw mee te mogen maken. Over precies een week horen we of ze er er een broertje of zusje bij krijgt. Ik ben zo benieuwd

4 maanden geleden

Reactie op Baby_2324

Ohja en slapeloosheid is in eens een ding. Normaal lag ik al 4 uur te slape ...
Ooooh herkenbaar! Maar vervolgens ‘s nachts ook dramatisch slapen én vroeg wakker 🙃

4 maanden geleden

Yes, wat leuk dit! Uitgerekend op 21 november. De 13-wekenecho hebben we aanstaande donderdag en daarna plannen we een geslachtsecho in. Wij willen het ook heel graag weten! Kan ik eindelijk gericht spulletjes gaan kopen 😅. Klachten worden al een stuk minder. Moet nog steeds wel regelmatig wat eten om niet naar te worden, maar minder dan een paar weken terug. Na veel lopen of lang staan voel ik mijn buik/banden wel maar ach, dan houden we gewoon even rust.

4 maanden geleden

20 november uitgerekend, week 9/10 vond ik het zwaarst, weinig energie en misselijk. Vanaf week 11,5 weer veel energie en geen misselijkheid meer (maar kan ook door het weer komen).

4 maanden geleden

23 november uitgerekend van mijn eerste baby. Wel spannend wat er allemaal komen gaat en hoe ons leven gaat veranderen! Ik heb me heel slecht gevoeld het eerste trimester. Vandaag het tweede trimester ingegaan en ik voel me vanaf vorige week al iets beter. Extreem lage bloeddruk waardoor ik amper kon lopen. Hopelijk kan nu het genieten beginnen!

4 maanden geleden

Hi hi! Ik ben 20 november uitgerekend, eerste zwangerschap 🙏🏼 Voel me nog moe, maar gelukkig is de beroerde periode van week 5-12 over. What a ride 😅 Wij hebben komende week een pretecho en de 13 weken echo al gehad. Buik is vooral opgeblazen en ik ben een goeie 5 kilo aangekomen. Kon alleen maar krentenbollen en ranja binnenhouden en heb geen beweging gehad die eerste weken. Oftewel: heeeel voorzichtig begin ik een mooi buikje te krijgen en zit ik beter in mn vel 🫶🏼

4 maanden geleden

Goed idee! Ik ben 21 november uitgerekend. Gister een goede NIPT uitslag gekregen, een grote opluchting :) Volgende week de 13 weken echo (met 14w+1), dus dat is ook nog even spannend.

4 maanden geleden

Wat leuk dames! Hebben jullie al foto’s van de 13 weken echo? Hier de onze! Ben zo benieuwd naar jullie foto’s !!

4 maanden geleden

Reactie op ?

23 november uitgerekend van mijn eerste baby. Wel spannend wat er allemaal ...
Ik ben ook 23 november uitgerekend van mijn eerste kindje. Gelukkig voel ik mij goed, ik ben vooral moe geweest en soms misselijk. Leuk om de foto van de echo te zien. Maandag heb ik mijn 13 weken echo.

4 maanden geleden

Hoi hoi, Wat leuk dit! Ik ben 23 november uitgerekend van de derde. Heb al een dochter van 6 en een dochter van 1,5. De eerste weken waren een hel. Zo misselijk en zo vermoeid. De misselijkheid is nu zo goed als weg getrokken. De vermoeiend lijkt ook wat af te nemen. Wat ik soms wel beangstigend vind. Voel mij soms ineens totaal niet zwanger meer 😂. Maar mijn buik groeit echt snel. Heb ook echt last van het groeien van mijn buik. 23 mei hebben we de 13 weken echo!

4 maanden geleden

Reactie op Baby_2324

Ohhh laat je weten hoe dat is bevallen? Ik vind dat ook wel wat klinken!
Zal ik doen! Ik heb wel afgesproken dat ik de afspraak annuleer als de misselijkheid opeens toch spontaan verdwijnt, dat zou natuurlijk het fijnste zijn🤞

4 maanden geleden

Wat leuk! Ik ben 24 november uitgerekend van de tweede, heb al een dochter van 1,5 jaar oud. Tot nu toe voel ik me nog niet heel fit, vooral heel moe, slecht slapen en een ontzettend lage bloeddruk. Bij niet genoeg eten heel misselijk/overgeven, dus hopelijk is dat gauw voorbij! Desondanks heel erg blij dat het ons weer gegund is, en hopelijk gauw een positieve uitslag van de nipt en de 13 weken echo! (Die heb ik 27 mei)

4 maanden geleden

Reactie op Baby_2324

Ohhh wat leuk! Wij hadden het met 5 weken al tegen familie gezegd en met 6 ...
Wat een leuke foto 😍😍😍

4 maanden geleden

Reactie op Baby_2324

Wat leuk dames! Hebben jullie al foto’s van de 13 weken echo? Hier de onze! ...
Onze kleine druif!

4 maanden geleden

Reactie op skimmies

Onze kleine druif!
Dat handje! Zo cute! 😍

4 maanden geleden

Hi! Mijn uitgerekende datum is 24 november 🥰. Ik heb de geslachtsecho 10 juni! Kan echt niet wachten. Mijn kwaaltjes zijn wat afgezakt, waardoor ik me soms wel een beetje zorgen maak of alles nog oké is daarbinnen. Grappig dat het zo werkt, want met al die kwaaltjes (acne, misselijkheid, extreme vermoeidheid, ontstoken wortelpunt gehad) wilde ik juist van de kwaaltjes af. Morgen ben ik 13 weken, volgende week de 13 weken echo 🥰. Goede nipt uitslag gehad en hopelijk is de echo ook goed.

4 maanden geleden

Reactie op Baby_2324

Dat handje! Zo cute! 😍
Haha bij jou ook al zag ik, zo leuk hè! Ga je voor de geslachtsecho?