139 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op Baby_2324

En dames!!! Weten jullie het geslacht al? Wij krijgen een meisje! 🩷
Wij krijgen ook een meisje!💗

3 maanden geleden

Ik ben 22 november uitgerekend 🥰.. ben nog steeds met regelmaat misselijk, nog steeds moe dus doe af en toe een middagslaapje en heb last van steken in de onderbuik als ik bijv. Moet niezen. Heel pijnlijk. Maar voor de rest gaat het goed! Uitslag 13 weken echo en nipt was goed☺️dus dat heeft vertrouwen om het nieuws nu ook te delen met anderen. Wij willen 'stiekem' het geslacht weten. Op 10 juni daar de echo van.. we zeggen niets tegen onze omgeving omdat we dat voor onszelf willen houden en geen zin hebben in radende mensen (fertiliteitstraject was al zo voorspelbaar). Zo leuk om jullie verhalen te lezen!

3 maanden geleden

Reactie op Baby_2324

En dames!!! Weten jullie het geslacht al? Wij krijgen een meisje! 🩷
Wij krijgen een jongen! Ik was heel verrast, omdat ik al een meisje heb en de zwangerschap precies hetzelfde verliep ging ik nu weer uit van een meisje. Maar niet dus! 💙

3 maanden geleden

Reactie op Eef-92

Wij krijgen een jongen! Ik was heel verrast, omdat ik al een meisje heb en ...
Hier ook precies een zelfde zwangerschap als bij mijn zoon, maar dus nu een meisje. Zegt dus echt helemaal niks hè 😂🫶🏼

3 maanden geleden

Een jongen ! 💙

3 maanden geleden

Hey hoi! Ik zou hier ook graag mee willen schrijven! 23 november uitgerekend van onze 3e! We hebben al 2 jongens van 6 en 2 jaar. Na 2 zwangerschappen met 9 maanden overgeven en ziekenhuisbezoeken om op te knappen. Heb ik nu nergens, behalve vermoeidheid, nergens last van! 6 juni hebben we onze geslachtsecho. Mijn gevoel zijn jongen, maar ik hoop stiekem na 2 jongens op een meisje! 🤭

3 maanden geleden

Ik ben 21 november uitgerekend, dat is op mijn verjaardag 😁 De kans is klein dat hij/zij dan geboren wordt natuurlijk, maar grappig is het wel 😂

3 maanden geleden

Ja leuk! Wij verwachten onze babyboy op 14/15 november. Alles ziet er tot nu toe helemaal goed uit, super fijn! Ik ben veel vermoeider dan de eerste keer en ook duizelig vaak, maar verder mag ik niet klagen. Er gebeurt een wondertje in mijn buik!🌟💙

3 maanden geleden

Reactie op esmeevd

20 november! Ons eerste kindje, op 6 juni horen we of het een jongetje of e ...
Hier ook 20 November😍 7 juni hopen wij het geslacht te kunnen zien👶🏼

3 maanden geleden

Ik ben op 19 november uitgerekend. Wij weten dankzij de echo’s en nipt dat we een jongetje krijgen 🩵 ondertussen al heel veel kleertjes gekocht 🥲 en mijn geboortelijstje is ook al bijna zo goed als af. Nog mensen die al een goeie portie nestel drang hebben?

3 maanden geleden

Reactie op eviimilano

Ik ben op 19 november uitgerekend. Wij weten dankzij de echo’s en nipt dat ...
Haha herkenbaar hoor! Hier ook sinds ik weet wat het geslacht is ook alleen maar kleren aan het kopen. En haar kamertje is ook bijna af😂😂 en ik moet nog 24 weken😂

3 maanden geleden

Reactie op Baby_2324

Haha herkenbaar hoor! Hier ook sinds ik weet wat het geslacht is ook alleen ...
Ahja beter te vroeg dan te laat zeker 😅 het moet maar niet zo leuk zijn

3 maanden geleden

Reactie op eviimilano

Ik ben op 19 november uitgerekend. Wij weten dankzij de echo’s en nipt dat ...
Ik ben op 20 november uitgerekend, ook van een jongen!🩵 En inderdaad al een hoop besteld. Zelfs de babykamer, co-sleeper, kleding, flessen, speentjes 😂 Word gek van mezelf!

3 maanden geleden

Reactie op eviimilano

Ik ben op 19 november uitgerekend. Wij weten dankzij de echo’s en nipt dat ...
Bij ons is het nummer 3, dus in principe hebben we alles al. We horen aankomende donderdag wat het geslacht is, ik heb al 2 jongens. Dus als het een meisje is, ga ik los. Mijn vakantie loon staat al op de ‘baby’ rekening 😅 En we zijn bezig met een verbouwing thuis, een 4e slaapkamer is nodig hihi 😆

3 maanden geleden

20/11 uitgerekend van een meisje! Voel me een stuk beter dan tijdens de zwangerschap van mijn zoontje. Energie moet nog terug komen.. maar hee er loopt natuurlijk al een boefje rond van 1,5. Ik heb veel last van mijn litteken van keizersnede, trekt enorm.. Nog iemand last van?

3 maanden geleden

Hier ontzettend last van vreetbuien

3 maanden geleden

Wat een leuk topic! Wij verwachten ons eerste kindje en zijn uitgeteld op 21-11. We willen het geslacht niet weten tot de geboorte en kijken er erg naar uit. Hier nog veel misselijk, maar het overgeven lijkt af te nemen gelukkig!

3 maanden geleden

Wat leuk zo'n groep! Ik ben ook uitgerekend op 20 november (van ons eerste kindje). Eigenlijk heb ik me tot nu toe vrij goed gevoeld. Geen last van misselijkheid of overgeven en als ik al jullie reacties lees heb ik daar geluk mee. Ik heb wel veel last van vermoeidheid en ik herken het stukje kortademigheid ook wel, al heb ik daar met name last van bij inspanning. Aanstaande vrijdag staat weer een echo gepland en hopelijk zien we dan het geslacht 😊

3 maanden geleden

Vandaag met precies 16 weken een echo gehad voor de geslachtsbepaling. Wij zijn in verwachting van een meisje! 🩷

3 maanden geleden

Ik ben vandaag 15 weken + 4dagen❤️ de geslachtabepalende echo moeten we nog even inplannen. En wij willen t via een gender reveal weten🥰