139 Reacties

3 maanden geleden

Wij kregen vandaag gewoon even onze kleine in 4d te zien! Met foto en film. Dat was onverwachts en erg leuk 😍😍

3 maanden geleden

Ik loop zo te stuiteren, vandaag geslachtsecho om 12 uur. Zo.Ontzettend.Spannend!!!!!!

3 maanden geleden

Reactie op framboosjex

Ik loop zo te stuiteren, vandaag geslachtsecho om 12 uur. Zo.Ontzettend.Spa ...
Woehoe! Wat zegt je voorgevoel?

3 maanden geleden

Reactie op o0O0o_Mies

Woehoe! Wat zegt je voorgevoel?
Mijn voorgevoel zei jongen, ik hoopte een meisje na 2 jongens. En we krijgen nog een 3e jongen! 🩵🩵🩵

3 maanden geleden

Reactie op framboosjex

Mijn voorgevoel zei jongen, ik hoopte een meisje na 2 jongens. En we krijge ...
Ahhh cute en helemaal begrijpelijk! Vind je er iets van? 🩵

3 maanden geleden

Wij hebben vandaag de geslachtsecho gehad, maar helaas hield ons kindje de benen nog even gekruisd! De verloskundige denkt een meisje, maar is niet 100% zeker... Dus nu wachten tot de 20 weken echo!

3 maanden geleden

Reactie op Alexandra1992

Wat leuk zo'n groep! Ik ben ook uitgerekend op 20 november (van ons eerste ...
Hi! Wij lopen helemaal gelijk! Ook 20 november en morgen geslachtsecho :) ben benieuwd wat het gaat worden, jij een gevoel?

3 maanden geleden

Gisteren gehoord wat het geslacht is van onze kleine uk ❤️ vandaag geprobeerd het m’n mams te vertellen door haar een cadeautje (kleding voor de baby) uit te laten pakken. Maar ze wilde pas na de maaltijd dat doen zodat ze op dr gemak zat. Ik kan iedereen aanraden; doe dat niet. Stel het niet uit want bij ons was het ook zo dat mijn lieve vriend zich zo duidelijk versprak dat het jurkje geen verassing meer was. 😂 nog steeds was het een prachtige verassing en reageerde mijn moeder echt onwijs leuk!

3 maanden geleden

Uitgerekend op 18 november! Goede echo’s en nipt gehad. Vandaag weer een controle en het hartje mogen horen. Wij wacht tot 2 juli de 20 weken echo goor het geslacht! Verder heb ik mij heel goed gevoeld de gehele zwangerschap. Soms wat slapeloze nachten en nu heel erg lage rugpijn sinds 1 week.

3 maanden geleden

Oh wat een leuk idee, ik ben op 18 november uitgerekend van ons eerste kindje en het word een jongen 🥰🩵. Het eerste trimester was ik erg misselijk en overgeven maar gelukkig voel ik me nu een stuk beter (soms nog wel moe hoor😅) Veder ook hele goede echo’s gehad en de nipt was ook gelukkig helemaal goed .

3 maanden geleden

Reactie op o0O0o_Mies

Ahhh cute en helemaal begrijpelijk! Vind je er iets van? 🩵
Ik vind het wel jammer dat het geen meisje is na 2 jongens maar ik vind het nog steeds heel leuk. Je gaat voor een kindje en niet voor een meisje of jongen. Dus teleurgesteld? Nee hoor! Dit is bekend en hebben de jongens straks veel aan elkaar. De baby heeft straks 2 grote broers van 6 en 2 jaar. 💙💙🩵

3 maanden geleden

Reactie op jetskexx

Wij hebben vandaag de geslachtsecho gehad, maar helaas hield ons kindje de ...
Dit had ik bij de eerste! Navelstreng tussen de benen en gekruist. Tot 3x toe terug geweest en toen maar gewacht tot de 20 weken echo. Haha wachten duurt lang!!

3 maanden geleden

Reactie op baby-1993

Hi! Wij lopen helemaal gelijk! Ook 20 november en morgen geslachtsecho :) b ...
Oh wat grappig! Mijn gevoel zegt dat het een meisje is. Helaas kon de verloskundige op de echo het geslacht niet zien, de beentjes waren de hele tijd gekruist. Dus nu wachten tot de 20 weken echo hahaha. Heb/had jij een voorgevoel? En weet je al of je gevoel klopt?

3 maanden geleden

Ik ben 23 november uitgerekend van m'n 3e kindje 🥰

3 maanden geleden

Reactie op Alexandra1992

Oh wat grappig! Mijn gevoel zegt dat het een meisje is. Helaas kon de verlo ...
Ja bij ons wordt het een meisje. Ze lag ook met dr beentjes in kleermakerszit maar uit eindelijk heeft de verloskundige het toch kunnen zien! Mijn voorgevoel was een jongetje, maar hoopte heel erg op een meisje.. inmiddels heb ik ook al allemaal roze dingen aangeschaft

3 maanden geleden

20 november 🤍

3 maanden geleden

Reactie op Velbergbaby

20 november 🤍
Ik ook!

3 maanden geleden

Leuk topic 🤗 Ik ben 24 november uitgerekend. Het is ons eerste kindje. We hebben gisteren de geslachtsecho gehad en komen het vandaag te weten op onze gender reveal. Vandaar dat ik al sinds half 5 wakker lig. Ik ben echt zenuwachtig. Voel me net een klein kind die jarig is 😍 Ik voel me helaas in het tweede trimester nog niet veel beter dan in het eerste trimester. Misselijkheid, overgeven, vermoeidheid en hoofdpijn aanvallen wisselen zich af. Het genieten moet ook echt nog een beetje gaan beginnen daardoor. Maar ik heb een ontzettend lieve man die me echt met alles helpt en voor me zorgt, dus ik kan me er volledig aan overgeven (hah, letterlijk).

3 maanden geleden

Reactie op Laian

Ik ook!
Hier ook!! 💪

3 maanden geleden

Reactie op Baby_2324

Ja bij ons wordt het een meisje. Ze lag ook met dr beentjes in kleermakersz ...
Hahaha kan ik me voorstellen, de verleiding is dan moeilijk te weerstaan. Zo veel leuk spul!