139 Reacties

3 maanden geleden

Hee! Vandaag 16 weken zwanger an ons eerste kindje (na een traject van 2,5jr). Helaas staat ons leven op de kop na een positieve nipt test op down syndroom. Maandag vruchtwaterpunctie en genmutatieonderzoek. De verloskundige denkt dat het een meisje is. Lastig te zeggen want het kindje hielt de beentjes gekruist en is heel bewegelijk. Daarnaast kotsmisselijk, braken, moe al sinds week 4. Al 2 ziekenhuisopnames verder vanwege uitdroging. Het geluk lijkt niet net ons..

3 maanden geleden

Reactie op Celine9595

Hee! Vandaag 16 weken zwanger an ons eerste kindje (na een traject van 2,5j ...
Wow jeetje, wat een rollercoaster zitten jullie in zeg. Zo veel spanning die daarbij komt kijken, wat naar ❤️‍🩹 Er zijn wel een paar topics geopend door dames die ook een slechte nipt test uitslag ontvingen. Wellicht fijn om verhalen uit te wissel en steun aan elkaar te hebben. En dan ook nog zo ziek dit allemaal moeten doen. 🤍 Heel erg veel sterkte.

3 maanden geleden

Ik behoor nog net tot deze groep met mijn uitgerekende datum van 24 november. Vandaag precies 16 weken zwanger van ons eerste kindje. Na mega misselijk te zijn geweest heb ik nu vooral het zuur en moeheid maar daar kan ik goed mee overweg. Gelukkig een goede NIPT en 13 weken echo gehad. Echt tijd om lekker te gaan genieten.

3 maanden geleden

Leuk om dit te volgen! Uitgerekend op 19 november, geslachtsecho duurt nog even die hebben we op 21 juni staan. 23e gaan we het d.m.v. een BBQ delen met de fam en mijn vriend kan slecht geheimen bewaren dus de echo maar gewoon zo laat mogelijk ingepland 🤣

3 maanden geleden

Ik had vandaag een pret echo met mijn mama! En we mochten haar zelfs even in 3D bekijken! Ze lag de hele tijd opgerold en af en toe moest ze zichzelf even uitstrekken, maar heerlijk kunnen kijken!! 🩷💓💗

3 maanden geleden

Gister via een pretecho te horen gekregen dat we een meisje krijgen. We waren enorm blij! Hier ook 19 november uitgerekend.

3 maanden geleden

Uitgerekende datum is 24 november. Eerste kindje. Vorige week pretecho gehad met heel het gezin en als verrassing de geslachtsbepaling. We krijgen een meisje! Nu bijna 17 weken, iedere dag gaat met ups en downs hoe ik me voel. Gelukkig niet zo misselijk meer als in het eerste trimester, maar nog steeds niet top. Stiekem kijk ik er al naar uit dat de kleine er al is en dat ik me lichamelijk weer mezelf kan voelen zonder alle kwaaltjes.

3 maanden geleden

18 november uitgerekend van mijn 5e ☺️ 3 grote kiddies van 20 💙, 19 🩷en 16🩷 jaar en de jongste 2,5 jaar 💙 We hebben in de 14e week de geslachtsecho al gehad maar we weten pas 27 Juli op de Gender Reveal of we een jongen of een meisje krijgen 🥰. Ik kan niet wachten! 1e trimester voelde ik me zo moe en misselijk, maar nu ben ik wel iets wat fitter.

3 maanden geleden

Een meisje, 20 november! 🩷

3 maanden geleden

19 november uitgerekend en wij krijgen een meisje💗💗 ons eerste kindje. Alles voelt zo speciaal🤩

3 maanden geleden

Behoor net niet tot de groep. 25 november :(

3 maanden geleden

18 november! It’s a boy🥰💙

2 maanden geleden

Nog meer dames hier die al behoorlijk last hebben/krijgen van bekkenpijn? Ik ben nu bijna 19 weken maar kan soms nauwelijks staan, zitten, lopen van de pijn 😅

2 maanden geleden

Reactie op esmeevd

Nog meer dames hier die al behoorlijk last hebben/krijgen van bekkenpijn? I ...
Heel herkenbaar, ik ben nu 18+6. Bij 13 weken kwam het al opzetten en nu sinds 1.5 week thuis op advies van de fysio. Ik wordt eindelijk niet meer wakker van de pijn. Wel zodra ik wakker wordt al pijn...

2 maanden geleden

Reactie op esmeevd

Nog meer dames hier die al behoorlijk last hebben/krijgen van bekkenpijn? I ...
Ik ben vanaf 17 weken halve dagen gaan werken. Daarmee is niet alle pijn weg maar het scheelt wel. Ik heb ook nog een dreumes in huis die nog niet loopt. Maar merk wel dat rust veel kan doen en last een (bekken) fysio

2 maanden geleden

Hoi hoi, 19+1 week zwanger en 2 juli 20 weken echo. Ik ben zoooo benieuwd wie dr in mn buik zwemt. Of het eeb jongetje of meisje is maakt echt niet uit maar wil het wek MEGA graag weten. Haha

2 maanden geleden

Reactie op Thereyouare

Hoi hoi, 19+1 week zwanger en 2 juli 20 weken echo. Ik ben zoooo benieuwd w ...
Spannend! Wij hebben ook 2 juli de 20 weken echo. Maar wij weten als wat het wordt. Maar even extra checken😂

2 maanden geleden

Reactie op Laian

Een meisje, 20 november! 🩷
Ik ook een meisje 20 November! 😃💕 Vandaag met 19+2 de 20 weken echo

2 maanden geleden

Reactie op AnkaV

Ik ook een meisje 20 November! 😃💕 Vandaag met 19+2 de 20 weken echo
Ik ook 20 november en een meisje 🩷 eergisteren al de 20 weken echo gehad ivm het zkh

2 maanden geleden

Wat een hoop meisjes! Hier ook een meisje! Haar kamertje is bijna klaar!