139 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Mommytobenov24

18 november! It’s a boy🥰💙
Ik ook op 18 november en een jongetje! 🩵

2 maanden geleden

21 november uitgerekend, en het is een meisje! 🥰 Aanstaande dinsdagochtend hebben we de 20 weken echo!

2 maanden geleden

Reactie op zaas

21 november uitgerekend, en het is een meisje! 🥰 Aanstaande dinsdagochtend ...
Heel toevallig maar hier alles wat je zegt hetzelfde haha! Ook meisje, 21 nov en dinsdag ochtend 20 weken echo

2 maanden geleden

Hier afgelopen vrijdag de 20 weken echo gehad. Alles was helemaal goed 😄 en we hebben te horen gekregen dat we een meisje krijgen 💖 super leuk! Hoe voelt iedereen zich verder?

2 maanden geleden

Reactie op daf004

Hier afgelopen vrijdag de 20 weken echo gehad. Alles was helemaal goed 😄 e ...
Wat een fijn nieuws 😁 wij hebben donderdag de 20 weken echo, hoop dat alles ook normaal is. Wij verwachten een zoontje 🩵 wisten dit al bij eerdere echo’s en de NIPT test bevestigde dit resultaat.

2 maanden geleden

Reactie op Babynov24

Heel toevallig maar hier alles wat je zegt hetzelfde haha! Ook meisje, 21 n ...
Wat leuk!!

2 maanden geleden

Reactie op eviimilano

Wat een fijn nieuws 😁 wij hebben donderdag de 20 weken echo, hoop dat alle ...
Wat leuk dat jullie het al weten! Veel succes donderdag! 🤞

2 maanden geleden

Reactie op Elisa124

Ik ook op 18 november en een jongetje! 🩵
Ik ook!🩵 18 nov.

2 maanden geleden

Ik voelde sinds 18+0 de baby al in mijn buik schoppen. Maar sinds gisteren kan ik haar ook vanaf de buitenkant voelen🥰 zo bijzonder!

2 maanden geleden

Ik ben op 19 november uitgerekend en we verwachten een meisje! 🩷 Gelukkig sinds week 17 niet meer misselijk geweest. Deze week de 20 weken echo, spannend!

2 maanden geleden

Vandaag 20+3 en de 20 weken echo gehad 🩵 zo fijn om onze kleine man al eens in 3D te kunnen zien. Hadden dit niet verwacht en alles is normaal 🙌

2 maanden geleden

Uitgerekend op 23 november en deze week de 20 weken echo gehad, alles goed! Wij verwachten een jongentje 🩵 vrijdag de eerste pretecho, spannend!

2 maanden geleden

23/24 november! Morgen 20wk echo, spannend hoor!

2 maanden geleden

Reactie op Dorien14

23/24 november! Morgen 20wk echo, spannend hoor!
Ik ook🥰 en 12juli 20 weken echo

2 maanden geleden

20 weken echo nu gehad en alles was perfect met onze kleine meisje 🥰🥰 ze zat net boven het gemiddelde qua groei met alles! 23/24 november uitgerekend 🥰😍 kan echt niet wachten!!

2 maanden geleden

Afgelopen weekend zwaar ziek geweest. Vermoedelijk door een speekselklier ontsteking. Nu had ik gisteren lichte koorts van 37,7 graden en heb ik dan ook iets tegen de koorts genomen. Vandaag ga ik bellen naar de dokter voor een afspraak want maak me toch een beetje zorgen. Ben op 1 dag tijd 3 kg afgevallen 😱 dit is toch extreem veel zal waarschijnlijk veel vocht zijn dus ben nu de schade wat aan het inhalen door veel te drinken. Benieuwd wat de dokter straks zegt. Doordat ik 3 kg ben afgevallen zit ik nu terug aan mijn startgewicht van voor de zwangerschap. Maar ik heb een BMI van 26,9 nu dus is heb gelukkig wel wat reserve. 🍀🍀

2 maanden geleden

19 november uitgerekend en vandaag de 22 weken echo gehad! We krijgen een meisje! Nu eindelijk beginnen met de babykamer enzo