62 Reacties
11 dagen geleden
22e uitgerekend maar heb het idee dat het nog even kan duren!
Gister en eergisteren wel veel harde buiken en sinds vandaag veel bandenpijn..
Geduld is een schone zaak😅
11 dagen geleden
Reactie op Linlan
🙋🏼♀️
Nog geen voortekenen. Zelfs wat minder harde buiken dan eerder. Zal ...
Ik ook niet echt. Af en toe een harde buik. Maar das ook alles
11 dagen geleden
Reactie op Marie827
🙋🏼♀️ Af en toe wat menstruatie achtige krampen, maar echt nog niet noeme ...
Hier af en toe een harde buik. Maar dat ist
11 dagen geleden
Reactie op Niicoledj
🙋♀️, hier veel harde buiken / voorweeën maar het zet nog niet door. Bij j ...
Nou das in ieder geval wat hihi. Hopen t dan doorzet he. Ik had met 36 weken een halve nacht voorweeen. Daarna niet echt meer wat gehad. Af en toe een harde buik. Donderdag aan de monitor en kijken of er al iets gebeurt
11 dagen geleden
Reactie op laupstra
20e uitgerekend. Heb al sinds 35.0 harde buiken, diarree, en af en toe een ...
Gek he. Als je dan al zoveel hebt. En nog niet doorzet pff
11 dagen geleden
Hier slijmprop verloren zaterdag veel druk onder in mijn buik harde buiken maar zet niet door ook 21 nov uitgerekend maar ze mag echt nu komen ben er helemaal klaar me merk dat ik met alles en iedereen ruzie zoek 🫣🫣🫣🫣
11 dagen geleden
Reactie op volkan sem
Hier slijmprop verloren zaterdag veel druk onder in mijn buik harde buiken ...
Ik begrijp je. Ik heb 4 kinderen en nog nooit zolang grlopen
gelopen. Echt wel zat ook. Heb nog kleine van 21 maanden. Weinig rust. Wil van alles. Maar lukt niet meer. Erg frustrerend
11 dagen geleden
Reactie op Babynov24
Hier ook 21 november uitgerekend. Regelmatig last van menstruatie achtige p ...
Oh ik had gisteravond ook zo last van mijn benen. Nooit gehad bij de anderen. Ook wat voorweeen. Maar bij mij ook verder niks. Pfffd
11 dagen geleden
Reactie op laupstra
Is wel eerste kindje, dus heb me ingesteld op 40.6 ofzo. Maar ik ben toch s ...
Nou das helemaal vervelend dat t dan niet doorzet. Ik heb tot nu toe een half nachtje voorweeen gehad met 36 weken. Verder niet. Mijn langste zwangerschaps duur was 38 weken en 2 dagen. Bij de jongste 2 ingeleid.
11 dagen geleden
Reactie op An De Weert
Oh ik had gisteravond ook zo last van mijn benen. Nooit gehad bij de andere ...
Beter dat het gewoon in 1x doorzet haha. Maar verloskundige gaf aan dat ook die beenkrampen het voorbereidende werk zijn en toch kan zorgen voor het verstrijken van de baarmoeder mond. Dus hoop maar dat alles wat ik voel ook echt daadwerkelijk iets doet
7 dagen geleden
Ik ben 20 nov uitgerekend en word helemaal gek van de voorweeën en krampen in mn been veel delen van de slijmprop verlies ik steeds maar lichaam blijft schijnbaar nieuwe aanmaken. Lig weer wakker van de voorweeën en als t lang aanhoud ga ik alsnog even de vk bellen en misschien toch ontsluiting laten checken…