62 Reacties
7 dagen geleden
Hier ook uitgerekend op 21 november maar naast dagelijks harde buiken en krampen gebeurt er vrij weinig. Merk dat ik er wel klaar mee ben en er ook klaar voor ben. Als ze op 21 november komt zou dat natuurlijk perfect zijn, maar wil liever niet uitlopen tot december. Komende week afspraak bij de verloskundige om eventueel te praten over strippen bij 41 weken.
7 dagen geleden
Reactie op Linlan
🙋🏼♀️
Nog geen voortekenen. Zelfs wat minder harde buiken dan eerder. Zal ...
Heel herkenbaar! Sinds de 2e week verlof ineens best "fit" vergeleken met daarvoor..
En steeds het voorgevoel gehad dat de baby eerder zou komen, maar dat geloof ik niet meer haha
7 dagen geleden
Hier gisteren serieuze voorweeën gehad waarvan ik dacht dat het begonnen was. Onder de douche namen ze toe qua pijn en regelmaat, dus dacht echt nu gaat het gebeuren. Heel stom, mijn hoofd dacht alleen maar; ik moet beneden nog opruimen hahaha. Uiteindelijk poosje na het douchen werd het toch minder.. hele nacht milde menstruatie krampen in de buik gehad die af en toe aanwezig waren. Nu maar druk met opruimen 😂
6 dagen geleden
Reactie op Babynov24
Hier gisteren serieuze voorweeën gehad waarvan ik dacht dat het begonnen wa ...
Hahah hier heb ik al 2/3 weken last van. Inmiddels wel echt wat meer last en 1 cm ontsluiting. Mocht het voor woensdag niet gebeuren word ik gestript omdat dit mogelijk is! Hihi ben die voorweeën nu wel beu… succes ook!!
6 dagen geleden
Ik ben inmiddels bevallen sinds 15 november. 😊 had paar dagen aanhoudende lage rugpijn die op een gegeven moment erger werd
6 dagen geleden
Hier de 20e uitgerekend en vannacht echt 2 uur wakker gelegen met pijn. Lage rugpijn maar wel constant en buikpijn ook. Vind het lastig want voelde niet als weeën omdat het niet opkwam en afzwakte maar constante pijn was. Nu wakker geworden met nog steeds rugpijn wel iets minder heb ik het idee en wat steken onder in mn buik. Dus ben heel benieuwd!
6 dagen geleden
Reactie op Maris Baby 1
Hier de 20e uitgerekend en vannacht echt 2 uur wakker gelegen met pijn. Lag ...
Ook de 20e uitgerekend. Vannacht ook 2 uur wakker gelegen van de pijn,wel in golven van pijn. Nu constante pijn. Dus lig even met een kruik op de bank. Vorige week al veel voorweeën gehad. Hopelijk zet het door...
6 dagen geleden
Reactie op skimmies
Ook de 20e uitgerekend. Vannacht ook 2 uur wakker gelegen van de pijn,wel i ...
Wat grappig dat we dan precies hetzelfde hebben. Nu is het bij mij wel weg getrokken de pijn uit mn rug maar ik zit gewoon niet lekker. Ben maar een beetje aan het rommelen want stil zitten wordt ik niet blij van. Heel de tijd het gevoel dat ik naar de wc moet voor de grote boodschap maar dat is dan helemaal niet zo.
6 dagen geleden
Reactie op Maris Baby 1
Hier de 20e uitgerekend en vannacht echt 2 uur wakker gelegen met pijn. Lag ...
Hier de 22e uitgerekend en precies hetzelfde! Lig maar in bad maar blijf constante (menstruatie)pijn en rugpijn houden.
Ik ga voor je duimen!