62 Reacties
6 dagen geleden
Hier ook mensen waarbij het van onderen beurs aanvoelt? Net of is het daar bont en blauw😅 vooral als ik beweeg..
Voelt alsof ze ook weer lager ligt, ze was al ingedaald en lag al vast maar de druk lijkt toegenomen en de buik lijkt lager te hangen. Ze is vanmiddag 45 minuten lang aan het bewegen geweest, wat voor het eerst echt heel pijnlijk was. Net alsof ze tegen zenuwen in de onderrug aan zat? Meer die hier last van hebben?
6 dagen geleden
Reactie op Babynov24
Hier ook mensen waarbij het van onderen beurs aanvoelt? Net of is het daar ...
Ja dit herken ik. Mijn kindje ligt ook al een tijd ingedaald en vast, maar yoga en de yogabal doen echt zeer sinds een paar dagen. Als hij z’n hoofdje beweegt slaak ik echt een gilletje. Steekt ofzo? Ook m’n stuitje en schaambot voelen alsof er 4 kilo op drukt, klopt wel dus 🥲😅
6 dagen geleden
Reactie op Babynov24
Hier ook mensen waarbij het van onderen beurs aanvoelt? Net of is het daar ...
Hier ook al goed ingedaald en vast voor een paar weken en als hij daar beweegt doet dat echt super veel pijn. Steken en druk op mijn schaambot is wat ik ervaar. En net alsof hij dan ieder moment uit me kan vallen zo laag voelt het.
5 dagen geleden
Reactie op Babynov24
Ben ik dus niet de enige🙈 het is inderdaad alsof ze haar eruit probeert te ...
Het lijkt soms ook te kraken ofzo bij mn schaambot dan🙈 maar hier is het helaas weer rustig soms denk ik een harde buik te ervaren maar vind t altijd lastig hoor wat ik nu precies voel. Woensdag naar de verloskundige dus ben benieuwd!
5 dagen geleden
Reactie op Maris Baby 1
Het lijkt soms ook te kraken ofzo bij mn schaambot dan🙈 maar hier is het h ...
Oh dat klinkt ook niet heel prettig 🙈 ik ben vanmiddag geweest, i.v.m. termijn doen ze nog geen inwendig onderzoek dus geen idee hoe het ervoor staat. Maar ze geeft aan dat het echt komt omdat ze zo laag ligt en er echt gewoon minstens 5 kilo (baby, baarmoeder, placenta, vruchtwater) op de bekkenbodem drukt. De pijn komt omdat ze dan haar hoofdje waarschijnlijk beweegt. Het zegt helaas niks over wanneer ze komt.. de voorweeën zorgen wel dat het goed verweekt en wat ik nu heb gehad hoeft bij de bevalling niet meer zei ze. Dus hopelijk is dat ook echt zo en komt ze snel😂
5 dagen geleden
Reactie op Babynov24
Oh dat klinkt ook niet heel prettig 🙈 ik ben vanmiddag geweest, i.v.m. ter ...
Ja ze zeiden bij de vk inderdaad ook dat hij dan z'n hoofdje beweegt. Met bukken heb ik trouwens ook een nare en soms pijnlijke druk.
Ik had bij mijn dochter met 39plus1 al 3 cm zonder dat ik het echt doorhad en werd toen vanwege de bloeddruk ingeleid en kwamen we door het ballonnetje plaatsen er achter dat er al 3 cm was en het niet nodig was. Maat nu mag het thuis en wil ik er op tijd bij zijn ofzo. Niet dat van 3 naar 10 cm ineens gedaan is maar ik vind het toch spannender.
Woensdag ben ik dan 40 weken dus geen idee of ze al gaat voelen o.i.d.
5 dagen geleden
Reactie op Maris Baby 1
Ja ze zeiden bij de vk inderdaad ook dat hij dan z'n hoofdje beweegt. Met b ...
Ja bukken heb ik het inderdaad ook. Misschien dat de baby dan wat meer in de knel komt ofzo.
Oh ja dat snap ik, maar wel fijn dat je al 3cm had!
Zou fijn zijn als ze dan al even willen voelen, vragen kan natuurlijk altijd!
4 dagen geleden
Ik dacht vanmorgen dat ik vruchtwater verloor maar het bleek waterige slijm te zijn🙈 nu in een half uur wel al drie keer pijn die ik moet weg puffen maar de pijn zit echt heel erg laag niet eens echt mn buik maar meer richting mn schaambot dus dat herken ik niet echt