389 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op MelissaZeven

Hoi allemaal! Mijn vriend en ik zijn nu 1,5 jaar samen en zijn verloofd. I ...
Hier gedeeld na de goede NIPT test, en een goede pret echo met 12 weken.

4 maanden geleden

Vorige week vooruit gezet naar 19 november, vandaag goede uitslag van de nipt ontvangen <3

4 maanden geleden

Ik heb vandaag de NIPT test, hebben jullie deze al gedaan? Of gaan jullie hem juist niet doen?

4 maanden geleden

Reactie op framboosjex

Ik heb vandaag de NIPT test, hebben jullie deze al gedaan? Of gaan jullie h ...
Ik ga hem niet doen. Ik heb net wel een afspraak kunnen maken voor de 13 weken echo. Die heb ik 3 juni nog op het randje want dan ben ik 14+2 😅😃

4 maanden geleden

Reactie op framboosjex

Ik heb vandaag de NIPT test, hebben jullie deze al gedaan? Of gaan jullie h ...
Ja wel gedaan! Met nevenbevindingen, het gaf ons toch een geruststellend gevoel.

4 maanden geleden

Yes hier inmiddels een goede nipt achter de rug, ben bijna een week vooruitgezet inmiddels, dus alles ging lekker rap ineens. Ben erg nieuwsgierig naar de 13 weken-echo van aanstaande vrijdag. Dan ben ik 13+4 alweer!

4 maanden geleden

Ik ben afgelopen vrijdag in Tilburg geprikt en bloed ging in Maastricht naar het lab. Kreeg dinsdagavond al de uitslag, supersnel! Hoop dat jullie dat ook zo snel mogen krijgen. Weten jullie een beetje wat we kunnen verwachten met de 13 weken echo?

4 maanden geleden

Reactie op framboosjex

Ik heb vandaag de NIPT test, hebben jullie deze al gedaan? Of gaan jullie h ...
Wij doen geen nipt. Wel de 13 weken echo, die staat voor de 23e gepland.

4 maanden geleden

Reactie op o0O0o_Mies

Ik ben afgelopen vrijdag in Tilburg geprikt en bloed ging in Maastricht naa ...
Hi! Ben je vrijdag de 10e geprikt? Of de 3e en dinsdag de 7e de uitslag? Ik snap het niet helemaal haha. Ben zelf vrijdag de 10e geprikt en ging ook naar Maastricht vandaar de vraag!

4 maanden geleden

Reactie op Martje1995

Hi! Ben je vrijdag de 10e geprikt? Of de 3e en dinsdag de 7e de uitslag? Ik ...
Ben vrijdag 3 mei geprikt en had dinsdag 7 mei de uitslag!

4 maanden geleden

Reactie op o0O0o_Mies

Ben vrijdag 3 mei geprikt en had dinsdag 7 mei de uitslag!
Thanks, wat fijn!! Hoop dat wij ook snel de uitslag krijgen 🥰

4 maanden geleden

Net de termijnecho gehad! Vandaag 11+4 weken. Net de nipt test laten prikken!

4 maanden geleden

Vandaag gelukkig een goede NIPT uitslag gehad! Ik ben maandag 6 mei geprikt.

4 maanden geleden

Reactie op o0O0o_Mies

Ik ben afgelopen vrijdag in Tilburg geprikt en bloed ging in Maastricht naa ...
Oh dat is hoopvol, zo snel de uitslag, ik ga ook morgen in Tilburg prikken :)

4 maanden geleden

Ik kom toch weer terug bij dit clubje! Na de eerste echo 4 dagen achteruit gezet. Nu na de termijnecho 5 dagen vooruit gezet en inmiddels dan 11+5 en 28/11 uitgerekend. ❤️

4 maanden geleden

Vanochtend een goede termijnecho! Ik vond het onwijs spannend want in december een ma en kwamen we er bij de termijnecho achter dat het hartje was gestopt bij 7.1. Nu ben ik 11.6. 2 dagen vooruit gezet. Het klopt niet echt met mijn ovulatie test. Maar denk dat ik me daar geen zorgen over hoef te maken. 27-11 uitgerekend. ❤️

4 maanden geleden

Reactie op o0O0o_Mies

Ik ben afgelopen vrijdag in Tilburg geprikt en bloed ging in Maastricht naa ...
Beetje hetzelfde als de 20 weken echo. Ze meten alles, van totale lengte tot botjes van onderbenen, tellen vingers, nekplooi, hartje etc etc. Alles op afwijkingen, de 13 weken is nog in test fase volgens mij. Nu worden er dus eerder afwijkingen gevonden als dit zo is, ipv pas bij 20 weken. Dit is de 3e keer, al was het bij onze eerste nog niet, hij is 6 jaar. Vrijdag heb ik mijn 13 weken echo, ik zal jullie updaten haha.

4 maanden geleden

Reactie op framboosjex

Beetje hetzelfde als de 20 weken echo. Ze meten alles, van totale lengte to ...
Ik heb hem ook vrijdag! :D

4 maanden geleden

Onze 13 weken echo wat helemaal goed en we kregen net toen we thuis kwamen ook nog een positieve uitslag van de nipt test terug! Helemaal blij! 🤩

4 maanden geleden

Ik heb het nieuws over mijn zwangerschap vandaag op het werk aan mijn manager verteld.. terwijl een paar uur eerder een directe collega haar onstlag heeft ingediend, wat een timing 😅 En dinsdag laten bloedprikken, per ongeluk vergeten mijn NIPT formulier af te geven en dat schoot me gisterenochtend pas ineens te binnen. Dus ik moest gisteravond wéér prikken. Wat een feest haha >.< Dinsdag vertrekt mijn man op vakantie met een vriend naar... Georgië.. of all places🫢 De 13 weken echo is tijdens zijn vakantie, 28-5, dus dan gaat mijn moeder mee in zijn plaats. Wat een soap haha😋