389 Reacties

4 maanden geleden

Ik vanochtend ook een goede nipt test uitslag gekregen! Aankomende donderdag de 13 weken echo

4 maanden geleden

Reactie op framboosjex

Vandaag onze termijnecho gehad. Ik had zelf 25 november berekend maar het b ...
Gefeliciteerd! Hier 22 november uitgerekend dit was mijn echo ik denk ook een meisje 😅 en bij jou denk ik ook een meisje

4 maanden geleden

Reactie op Sjck1992

Ik vanochtend ook een goede nipt test uitslag gekregen! Aankomende donderda ...
Wat fijn! Hoe krijg je de uitslag binnen? Word je gebeld of via de mail?

4 maanden geleden

Reactie op E v e 89

Wat fijn! Hoe krijg je de uitslag binnen? Word je gebeld of via de mail?
Ik ben gebeld geworden door mijn eigen vk praktijk. Had ik van te voren gevraagd hoe hun dat doen. Ze zeiden alleen dat mocht er iets afwijkends uit de nevenbevindingen komen dat de klinisch geneticus dan contact opneemt. Ik had maandagmiddag geprikt en vrijdagochtend de uitslag

4 maanden geleden

Reactie op Sjck1992

Ik ben gebeld geworden door mijn eigen vk praktijk. Had ik van te voren gev ...
Ik ook, ik ben ook gebeld door de vk praktijk. Ik had maandag ochtend geprikt en vrijdag uitslag. Gelukkig hebben we niet zo lang hoeven wachten

4 maanden geleden

Reactie op framboosjex

Ik ook, ik ben ook gebeld door de vk praktijk. Ik had maandag ochtend gepri ...
Ja ik dacht er vrijdagochtend voor het werk nog aan, zullen ze bellen. Nah zal wel niet. Wel dus 😂

4 maanden geleden

Zijn er al meer die de baby voelen? Dit is voor ons nr 3, dus misschien herken ik het daarom nu al. Ik ben 13+1 Bij de 13 weken echo, voelde ik iets en zag ik de baby bewegen. Waarna ik vroeg of ik het al daar kon voelen. En ja hoor, ze bevestigde de plek waar ik het voelde dat daar de baby zit. En nu voel ik hem/haar elke keer 🌈❤️

4 maanden geleden

Reactie op framboosjex

Zijn er al meer die de baby voelen? Dit is voor ons nr 3, dus misschien her ...
Dit is ook mijn derde zwangerschap, heel af en toe een soort kriebel maar verder eigenlijk nog niks gevoeld

4 maanden geleden

Reactie op framboosjex

Zijn er al meer die de baby voelen? Dit is voor ons nr 3, dus misschien her ...
Ik heb de baby tijdens de 13 weken echo heel kort gevoeld, soort fladdertje. Ze waren zo hard aan het drukken dat ik denk dat de beeb dacht ho is ff!!! Ben nog geen jaar geleden bevallen van de eerste dus denk dat ik het gewoon voelde omdat ik precies weet wat ik moet voelen. Maar daarna niet meer gevoeld..

3 maanden geleden

Vandaag een goede uitslag van de nipt test met nevenbevindingen gehad. Vorige week dinsdag afgenomen.

3 maanden geleden

Reactie op E v e 89

Vandaag een goede uitslag van de nipt test met nevenbevindingen gehad. Vori ...
Wat ontzettend fijn!

3 maanden geleden

Hey allemaal! Ik heb dit forum pas twee dagen terug gevonden, dus vandaar dat ik wat laat aanhaak. Zo fijn dat dit topic er is! Ik ben 36 en zwanger van ons eerste kindje. Het is mijn eerste zwangerschap. De uitgerekende datum is 24 november en vandaag gaan we voor de 13 weken echo! Volgende week start ik bij een zwangerschapsclubje bij de fysio. Wat voor cursussen of groepen doen jullie?

3 maanden geleden

Zojuist de nipt uitslag gehad alles is goed 😊

3 maanden geleden

Trimester 2 is vandaag voor ons begonnen. Morgen weer kijken naar het kleine wormpje 🤩

3 maanden geleden

Vandaag met 13+5 een goeie 13weken echo gehad. Baby lag alleen wel heel erg verstopt waardoor het geslacht echt niet te zien was helaas. Maar baby is helemaal goed gekeurd en dat is het belangrijkste ❤️

3 maanden geleden

Reactie op DaCha

Hey allemaal! Ik heb dit forum pas twee dagen terug gevonden, dus vandaar ...
Begin met 20 weken met zwangerschaps yoga!

3 maanden geleden

Vandaag precies 13 weken en vandaag de 13weken echo gehad. Alles was goed, ze kon zelfs alles zien wat pas met 20weken hoefde. Ze heeft stiekem ook al het geslacht gezien. Het was overduidelijk een meisje, maar over 2 weken weten we het pas officieel. We vertellen het nu ook verder tegen niemand.

3 maanden geleden

Wij hebben 6 juni onze geslachtsecho. Hebben jullie deze ook al gepland? Of wacht je af?

3 maanden geleden

Reactie op framboosjex

Wij hebben 6 juni onze geslachtsecho. Hebben jullie deze ook al gepland? Of ...
Wij hebben hem pas op 21 juni. Duurt nog een hele poos voor mijn idee 😂 tegen die tijd 17 en nog wat zwanger

3 maanden geleden

Reactie op framboosjex

Wij hebben 6 juni onze geslachtsecho. Hebben jullie deze ook al gepland? Of ...
Wij ook die week, maar weten het geslacht al door de 13 weken echo🙉