389 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op txanoniem

Wij hebben hem pas op 21 juni. Duurt nog een hele poos voor mijn idee 😂 te ...
Wij hadden eerst ergens anders de afspraak ook op de 21e maar 1,5 week later al de 20 weken echo. Dus we moeten nu ietsje verder rijden maar wel 2 weken eerder.

3 maanden geleden

Reactie op framboosjex

Wij hadden eerst ergens anders de afspraak ook op de 21e maar 1,5 week late ...
Oh dat is wel heel erg fijn! 20 weken echo moeten we nog even inplannen

3 maanden geleden

Reactie op txanoniem

Oh dat is wel heel erg fijn! 20 weken echo moeten we nog even inplannen
Ja ik vond het zonde om geld uit te geven terwijl we 1,5 week later de 20 weken hadden.

3 maanden geleden

Reactie op framboosjex

Ja ik vond het zonde om geld uit te geven terwijl we 1,5 week later de 20 w ...
Ja dat snap ik wel idd, die van ons is gratis, gewoon een standaard echo bij de verloskundige!

3 maanden geleden

Reactie op txanoniem

Ja dat snap ik wel idd, die van ons is gratis, gewoon een standaard echo bi ...
Ik zit bij een praktijk die maar 3 verloskundige heeft waarvan 2 echo’s kunnen maken. Ze hebben daar helaas geen tijd voor. Alle uitgebreide echo’s worden in het ziekenhuis gedaan.

3 maanden geleden

Wij hebben 10 juni een pretecho ingepland voor geslachtsbepaling. Ben dan 16+6. Vind het ook lang duren hoor, de tijd tussen de echo's! Voelt toch elke keer als een beetje geruststelling. Misschien veranderd dat als je de baby begint te voelen?

3 maanden geleden

Reactie op framboosjex

Ik zit bij een praktijk die maar 3 verloskundige heeft waarvan 2 echo’s kun ...
Oooh wat zonde en wat lijkt dat me lastig!

3 maanden geleden

Reactie op framboosjex

Ik zit bij een praktijk die maar 3 verloskundige heeft waarvan 2 echo’s kun ...
Dit is hier net zo! Drie verloskundige en dan twee die echo’s maken. Maar wij krijgen wel nog een geslachtsbepalende echo!

3 maanden geleden

Reactie op 2510Melanie

Wij hebben 10 juni een pretecho ingepland voor geslachtsbepaling. Ben dan 1 ...
Haha, na de 20 weken echo val je in een zwart gat, dan krijg je inprincipe 15 weken geen echo als je niet zelf iets regelt. Meerder echo’s door je verloskundige zijn sws meer een cadeautje want ze hoeven het niet te doen. Inprincipe heb je recht op de vitaliteitsecho, termijnecho, 13 weken echo, 20 weken echo, en ligging echo. Meer officiële echo’s zijn er inprincipe niet. Alles wat ze extra doen, is een gelukje!

3 maanden geleden

Vandaag voor het eerst het hartje mogen horen 😍😍 volgende week maandag hebben we de 13 weken echo met 14+2, zo veel zin in om de kleine weer te zien!

3 maanden geleden

Reactie op Baby_2324

Haha, na de 20 weken echo val je in een zwart gat, dan krijg je inprincipe ...
Mijn bmi is net te hoog waardoor ik nog een extra groei echo krijg met 30 en 35 weken. Maar ik mag ook die heerlijke glucose test doen 🤢

3 maanden geleden

Reactie op framboosjex

Mijn bmi is net te hoog waardoor ik nog een extra groei echo krijg met 30 e ...
Ugh, die moet ik ook gaan doen vanwege diabetes in de familie, schijnt echt de hel te zijn 🤢

3 maanden geleden

Reactie op o0O0o_Mies

Ugh, die moet ik ook gaan doen vanwege diabetes in de familie, schijnt echt ...
Ik heb het mn vorige zwangerschap gehad. Echt verschrikkelijk, ik was zo zo zo zo misselijk van die troep. Ik zat met een plastic bak op mn schoot te wachten tot de tijd voorbij was. Je moet voor de test prikken op suiker, dan het spul drinken en dan na een half uur? (weet ik niet meer zeker) weer prikken.

3 maanden geleden

Reactie op framboosjex

Ik heb het mn vorige zwangerschap gehad. Echt verschrikkelijk, ik was zo zo ...
Bij mij is het ook voorgesteld… dus ik bereid me er maar op voor. Alles voor de baby maar man man man ik verheug me er niet op!

3 maanden geleden

Reactie op framboosjex

Mijn bmi is net te hoog waardoor ik nog een extra groei echo krijg met 30 e ...
Ik dacht altijd dat die glucose test standaard was 😅 Naja ik verwacht hem ook wel sinds er diabetes in de familie is 😓

3 maanden geleden

Ik loop zo te stuiteren, vandaag geslachtsecho om 12 uur. Zo.Ontzettend.Spannend!!!!!!

3 maanden geleden

Reactie op framboosjex

Ik loop zo te stuiteren, vandaag geslachtsecho om 12 uur. Zo.Ontzettend.Spa ...
Spannend! Wij morgen. Heb jou bij het nub topic voorbij zien komen of niet? Meisje? 🥰

3 maanden geleden

Reactie op Emilybaby

Spannend! Wij morgen. Heb jou bij het nub topic voorbij zien komen of niet? ...
We krijgen heel zeker een jongen! 🩵

3 maanden geleden

Reactie op framboosjex

Wij hebben 6 juni onze geslachtsecho. Hebben jullie deze ook al gepland? Of ...
Ik heb deze as maandag gepland staan, erg spannend!!

3 maanden geleden

Hoiii! Ik ben 30 november uitgerekend ❤️