389 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op framboosjex

We krijgen heel zeker een jongen! 馃┑
Gefeliciteerd!!!

3 maanden geleden

Reactie op framboosjex

We krijgen heel zeker een jongen! 馃┑
Gefeliciteerd 馃挋

3 maanden geleden

Vandaag de geslachtsecho gehad! Ik heb een half uur gelegen en de verloskundige maar kijken en zoeken. De navelstreng lag tussen de benen. Maar uiteindelijk zagen we 3 streepjes. 95% een meisje. Ze zag een iets verdikte clitoris, dit kan soms een piemeltje lijken. Volgens de nub en mijn moedergevoel moest het wel een meisje zijn. 馃┓

3 maanden geleden

Reactie op E v e 89

Vandaag de geslachtsecho gehad! Ik heb een half uur gelegen en de verloskun ...
En ze was enorm druk en lag amper stil. Was dit bij jullie ook?

3 maanden geleden

Wij krijgen een meisje 馃挏

3 maanden geleden

Reactie op BlackFairy

Hoiii! Ik ben 30 november uitgerekend 鉂わ笍
Ik ben zo benieuwd wat ik ga krijgen ik heb een voorgevoel dat het een meisje is me man wilt dat zo graag en der meesten van zijn familie wacht ook op een meisje bij elke ECHO afspraken ben laat ik wel zo een traantje gaan hoe bezonder dat vind om te zien dat zo kleien wondertje groeit in je鉂わ笍馃槏馃ゲ

3 maanden geleden

Ik ben 29 november uitgerekend! Van ons 2e dochtertje馃┓

3 maanden geleden

Ik 19 november van ons tweede kindje! Geslacht weet ik pas 13 juli

3 maanden geleden

Hier 28 november uitgerekend van een jongen! Aanstaande donderdag hebben we de 16-weken echo (Belgi毛). Kijk er weer heeel erg naar uit 馃グ

3 maanden geleden

29 november uitgerekend van een jongen馃┑馃挋

3 maanden geleden

Voelen jullie de baby al bewegen?

3 maanden geleden

Reactie op E v e 89

Voelen jullie de baby al bewegen?
Als ik op mijn rug lig met mijn hand op mijn onderbuik dan voel ik af en toe iets. Ik vroeg bij de 13 weken echo (ik was toen 14+2) of dat echt de baby kon zijn of mijn darmen maar ze zei als je al zo twijfelt dan is het waarschijnlijk de baby. Ik ben nu 15+3 en ik merk het steeds vaker op die manier. Al kan ik niet wachten tot het gewoon duidelijk wordt 馃グ Is mijn eerste dus het is allemaal nieuw voor mij!

3 maanden geleden

Reactie op E v e 89

Voelen jullie de baby al bewegen?
Een keer een schopje, en ik denk soms wat gefladder.. maar niet de hele tijd en niet eens elke dag.

3 maanden geleden

Reactie op E v e 89

Voelen jullie de baby al bewegen?
Soms een twijfel, maar dat is 1 keer in de 2-3 dagen. Ik ben nog niet overtuigd. (Ruim 16 weken, placenta ligt deels van voren)

3 maanden geleden

Hoihoi, ik ben 20 november uitgerekend en ik krijg een jongetje 馃┑

3 maanden geleden

Reactie op E v e 89

Voelen jullie de baby al bewegen?
Het voelt voor mij alsof er een slang tegen mn buikwand aan glibbert. Ik kan het niet romantischer omschrijven 馃槀馃槀

3 maanden geleden

Hee, ik ben 30 november uitgerekend van ons eerste kindje!! Het wordt een meisje ^^

3 maanden geleden

Reactie op E v e 89

Voelen jullie de baby al bewegen?
Ik voel haar elke dag bewegen 馃グ

3 maanden geleden

Hoe gaat het allemaal met jullie? Inmiddels 16+3 hier. Merk dat de misselijkheid eindelijk wat minder is geworden. 21 juni hebben wij weer een echo. Hopelijk mogen we dan weten wat het word

3 maanden geleden

Reactie op tamara2000

Ik voel haar elke dag bewegen 馃グ
Wat heerlijk! Hoeveel weken ben je?