389 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op tinkerbel

Ik ook 30 november en ook een 💙🥰
Ik ook 30 november een 🩵

2 maanden geleden

Reactie op kaytea

Ik ook 30 november een 🩵
30 november en een 🩷

2 maanden geleden

Vandaag de 20 weken echo gehad. (Nu 18.6 w.) Alles zag er goed uit! 🩷

2 maanden geleden

Reactie op E v e 89

Vandaag de 20 weken echo gehad. (Nu 18.6 w.) Alles zag er goed uit! 🩷
Ik vandaag ook 18 +6. Fijn dat alles er goed uit zag!

2 maanden geleden

Wij hebben gisteren de 20 weken echo gehad. Alles goed gekeurd en het is nog steeds een jongetje 😝

2 maanden geleden

20 weken echo gehad, helaas was 1 ding niet goed en worden we doorgestuurd naar het ZH voor verder onderzoek.

2 maanden geleden

Hier ook gisteren de 20 weken echo gehad, alles zag er goed uit bij ons meisje!🩷

2 maanden geleden

Reactie op Anoniem2224

Hallo mensen 🙂 Ik hoop dat ik nog kan aansluiten bij dit topic. Lijkt mi ...
Hii! 🙋🏻‍♀️ Ik ben ook alleenstaand (Bam). Volgendeweek mn 20 wkn echo. Ook van mn eerste. ✨️

2 maanden geleden

Nu 20+6 en ook een goede echo gehad we verwachten onze kleine jongen op 22 november en alles ziet er goed uit🩵

2 maanden geleden

Reactie op txanoniem

20 weken echo gehad, helaas was 1 ding niet goed en worden we doorgestuurd ...
Wat naar. Hopelijk is/komt alles goed!!🍀🙏🏻

één maand geleden

Inmiddels naar het umc geweest. Kindje heeft een meerdere cystes in de nier waardoor 1 nier hoogstwaarschijnlijk niet functioneert. Hierdoor hebben we over 2 weken weer een controle en met week 32/34 weer een.

één maand geleden

Reactie op txanoniem

Inmiddels naar het umc geweest. Kindje heeft een meerdere cystes in de nier ...
Wat ontzettend eng en spannend. Ik leef ook al bijna mn hele leven met 1 nier. Het is te doen en je kindje weet straks niet beter. (Mocht dit je helpen). ❤️

één maand geleden

Reactie op framboosjex

Wat ontzettend eng en spannend. Ik leef ook al bijna mn hele leven met 1 ni ...
Dat zei ik ook al, het kindje weet niet anders straks. Het is en blijft een beetje spannend maar hebben goede hoop dat het goed blijft gaan verder. Dankjewel voor je reactie ❤️

één maand geleden

Nog even een terugkoppeling! We komen weer uit het UMC en de nier is echt een cyste nier. Verder is alles oké en werkt het maagje, de andere nier en de blaas goed. Dit betekend dat de zwangerschap verder niet medisch is voor ons en we lekker kunnen genieten van het zwanger zijn! ❤️

één maand geleden

Reactie op txanoniem

Nog even een terugkoppeling! We komen weer uit het UMC en de nier is echt e ...
Wat een goed nieuws! Fijn ❤️

één maand geleden

Ik ben even benieuwd, hoe gaat het met iedereen hier? Ik ben nu ruim 26 weken en heb heerlijke weken gehad, vol energie. Nu merk ik sinds vorige week dat ik bij tillen en bukken snel last krijg van mijn bekken en in de middag na een ochtend inspanning echt moet gaan rusten voor mijn bekken. Herkenbaar? Ik ga volgende week beginnen met zwanger fit. Wie volgt er nog een andere leuke cursus?

één maand geleden

Met mij nog goed! Nu 26+3 en mijn lijf houdt het nog goed vol. Ik heb alleen kleine kwaaltjes die nog verwaarloosbaar zijn, d.w.z. heel soms kuitkramp en regelmatig eventjes last van brandend maagzuur. Fingers crossed dat het zo blijft, want met 30/31 weken ga ik nog twee weken op autovakantie🤞

één maand geleden

Reactie op Dixie nagt

Nu 20+6 en ook een goede echo gehad we verwachten onze kleine jongen op 22 ...
Ik verwacht ook een jongen op 22 november 🥰

23 dagen geleden

Hoe is het hier? Meer mensen uitgerekend op 28/11?

22 dagen geleden

Reactie op txanoniem

Hoe is het hier? Meer mensen uitgerekend op 28/11?
Ja ik ook:) heb er nog niet zoveel op deze datum gezien!