389 Reacties

23 dagen geleden

Reactie op Little_nov

Ja ik ook:) heb er nog niet zoveel op deze datum gezien!
Ah toevallig! Nee ik inderdaad ook niet! We lopen mooi op de grens van november/december. Ben heel benieuwd wanneer ze zich aanbieden. Weet je al wat je mag krijgen, jongentje of meisje?

23 dagen geleden

Reactie op Little_nov

Ja ik ook:) heb er nog niet zoveel op deze datum gezien!
Ik ook!

23 dagen geleden

Reactie op txanoniem

Hoe is het hier? Meer mensen uitgerekend op 28/11?
Hier ook uitgerekend op 28-11! 💙

22 dagen geleden

Reactie op txanoniem

Hoe is het hier? Meer mensen uitgerekend op 28/11?
Ik ook 28/11!

22 dagen geleden

Reactie op txanoniem

Ah toevallig! Nee ik inderdaad ook niet! We lopen mooi op de grens van nove ...
Ja idd:) nee, het lijkt ons erg leuk om als verrassing te houden tot de geboorte ☺️

22 dagen geleden

Reactie op Little_nov

Ja idd:) nee, het lijkt ons erg leuk om als verrassing te houden tot de geb ...
Daar kan ik me wel wat bij voorstellen! Wat leuk, heb je zelf al een gevoel? Wij mogen een jongentje krijgen. Toevallig veel mensen met dezelfde datum!

22 dagen geleden

Reactie op txanoniem

Daar kan ik me wel wat bij voorstellen! Wat leuk, heb je zelf al een gevoel ...
Wat leuk, een klein kereltje 🥰. Nee ik heb echt geen idee wat het is. Dus blijft nog even heerlijk afwachten:) Ja, leuk dat er toch wel wat mensen zijn op de 28ste!!

22 dagen geleden

Reactie op Little_nov

Wat leuk, een klein kereltje 🥰. Nee ik heb echt geen idee wat het is. Dus ...
Ja enorm benieuwd naar hem! Hopelijk lijkt ie een beetje op z’n papa. Die kan al niet wachten tot ie eruit is 😂 heeel spannend! Heb je al namen? Hoe staan jullie ervoor met de voorbereidingen? Al de kamertjes klaar etc?

22 dagen geleden

Reactie op txanoniem

Hoe is het hier? Meer mensen uitgerekend op 28/11?
28/11 van een meisje🩷

22 dagen geleden

Heyy!! Zijn hier dames uitgerekend op 14 november? Wij verwachten dan een meisje 💞💞

22 dagen geleden

30/11 uitgerekend 💙

22 dagen geleden

Reactie op txanoniem

Ja enorm benieuwd naar hem! Hopelijk lijkt ie een beetje op z’n papa. Die k ...
Ah..wij zijn ook al zo ongeduldig:) Ja we hebben de namen al een tijdje. En jij/jullie? Qua voorbereiding al een heel eind. We doen voorlopig geen babykamer. Hebben zelf een heel grote slaapkamer waar nu een commode en co-sleeper bij staan. Lijkt ons het fijnst, zeker de eerste tijd. Verder echt al wel ver ook met dingen klaar hebben staan/gewassen etc maar dat komt ook een beetje omdat wij meer risico op vroeggeboorte hebben dus denk dat ik daarom alles wat eerder klaar wil hebben.

22 dagen geleden

27/11 van een meisje💕

21 dagen geleden

Reactie op Little_nov

Ah..wij zijn ook al zo ongeduldig:) Ja we hebben de namen al een tijdje. En ...
Ja wij hebben wel een naam waarvan we denken dit zou hem heel goed kunnen zijn en hij voelt goed. We hadden hem eigenlijk al vrij snel nadat we wisten wat het zou worden. Oh daar kan ik me heel goed wat bij voorstellen! Een baby heeft uiteindelijk ook niet veel nodig natuurlijk. Wel fijn dat je dan alvast al een heleboel klaar hebt. Wij zijn er mee “bezig.” Hebben de kamer behangen maar voor de rest, meubels etc moet nog in elkaar, kleding moeten we nog wassen. We hebben zelfs nog niet alles aangeschaft. Maar straks vakantie dus dan komt dat wel goed.. 🙈

21 dagen geleden

Reactie op Madelief1991

27/11 van een meisje💕
Wij ook 27-11 en ook een meisje! 🩷

20 dagen geleden

Hoe doen jullie het met een winterjas? Ik twijfel omdat we eigenlijk voor de winter bevallen en het afgelopen jaar ook pas in Jan / feb heel koud was. Misschien is het wel helemaal niet nodig?

20 dagen geleden

Reactie op spablauw

Hoe doen jullie het met een winterjas? Ik twijfel omdat we eigenlijk voor d ...
Mijn 1e dochter ook geboren in november en toen was het echt wel een stuk kouder als afgelopen jaren. Toen heb ik gewoon mn jas opengelaten. Ik had het toch altijd warm😅nu ben k ook niet van plan om een speciale zwangerschapsjas aan te schaffen

20 dagen geleden

Reactie op spablauw

Hoe doen jullie het met een winterjas? Ik twijfel omdat we eigenlijk voor d ...
Ik heb een winterjas van mijn schoonmoeder geleend alvast voor die periode. denk met een dikke trui en die jas dat ik het wel moet redden!

20 dagen geleden

Reactie op spablauw

Hoe doen jullie het met een winterjas? Ik twijfel omdat we eigenlijk voor d ...
Ik mag een zwangerschapsjas lenen van een goede vriendin. Die ook postnataal nog een tijdje meekan tot ik weer in mn eigen jas pas;)

19 dagen geleden

Vandaag bloed laten prikken voor de Rhesus factor aangezien die de vorige keer niet goed was. IJzer is ook meteen mee geprikt en Hb was nu wat aan de lage kant dus ze willen voor de zekerheid met mediatie beginnen. Rhesusfacfor ben ik vergeten om te vragen 🤷🏼‍♀️