389 Reacties

19 dagen geleden

Reactie op txanoniem

Vandaag bloed laten prikken voor de Rhesus factor aangezien die de vorige k ...
Ik krijg ook medicatie inverband met mijn ijzer voorraad

19 dagen geleden

Reactie op L.Cats

Ik krijg ook medicatie inverband met mijn ijzer voorraad
Zullen het wel nodig hebben! Heb je ook echt klachten ervan?

19 dagen geleden

Hebben jullie ook dat je mentaal gewoon niet meer functioneert? Mijn navigatie viel vandaag uit en wist gewoon niet meer welke afslag ik moest nemen naar m’n werk. Rijd deze route echt al jaren👀 En ja navigeren is altijd al m’n zwakke plek, vandaar dat de navigatie standaard aanstaat maar ik ben echt van mezelf geschrokken 🙃

19 dagen geleden

Pfff ik merk nu wel echt dat ik de warmte niet helemaal trek. Lichamelijk wordt het allemaal wat zwaarder en die warmte maakt dat alles 3 keer zo zwaar voelt. Moet er vandaag echt even aan toegeven.

19 dagen geleden

Reactie op ElineVivian

Pfff ik merk nu wel echt dat ik de warmte niet helemaal trek. Lichamelijk w ...
Niet normaal! Dikke voeten ook.. gelukkig heeft werk airco maar ik heb al een keer huilend boven het fornuis gestaan haha. Wat een ellende die hitte.

19 dagen geleden

Reactie op charissa2805

28/11 van een meisje🩷
Ook 28-11 van een meisje!🤗🩷

18 dagen geleden

Reactie op ElineVivian

Pfff ik merk nu wel echt dat ik de warmte niet helemaal trek. Lichamelijk w ...
Ik had er gisteren ook erg veel last van op een of andere manier, merkte door het benauwde weer werd ik zelf ook meer benauwd en duizelig. Niks aan.. gelukkig hebben wij ook een airco in huis

17 dagen geleden

Reactie op ZomaarBetty

Hebben jullie ook dat je mentaal gewoon niet meer functioneert? Mijn naviga ...
Jep! Wist van de week gewoon niet meer hoe mijn collega heet, die ik wekelijks zie 😂😅

17 dagen geleden

Zijn er andere die er stiekem al een beetje klaar mee zijn? Ben nu 28+3 en vind het pittig met een peuter, dikke buik en benauwde weer 🤣 Mijn geduld is ook compleet op naar iedereen thuis haha

17 dagen geleden

Reactie op Danielle02023

Jep! Wist van de week gewoon niet meer hoe mijn collega heet, die ik wekeli ...
O wat erg zulke dingen hè 😅

17 dagen geleden

Reactie op Rnrs12

Zijn er andere die er stiekem al een beetje klaar mee zijn? Ben nu 28+3 en ...
JA! Ik ben enorm dankbaar dat alles met het kindje goed gaat zover wij weten maar ik kan niet wachten tot het kerst is😄 Is ook mijn standaard antwoord aan alle mensen die vragen hoe het gaat: goed, heb zin in kerst 😂

17 dagen geleden

Reactie op ZomaarBetty

JA! Ik ben enorm dankbaar dat alles met het kindje goed gaat zover wij wete ...
Haha die ga ik ook overnemen! 😂

17 dagen geleden

Reactie op kiim92

Haha die ga ik ook overnemen! 😂
Haha soms heb ik gewoon geen zin in het hele verhaal dan werkt deze als een trein

17 dagen geleden

Reactie op ZomaarBetty

Haha soms heb ik gewoon geen zin in het hele verhaal dan werkt deze als een ...
Maar echt!! Als de 5e collega met dezelfde vraag weer aan m’n bureau staat voelt het op een gegeven moment toch echt als zeuren 😂 Lekker kort en bondig dit! Echt top bedacht 😂

17 dagen geleden

Reactie op Rnrs12

Zijn er andere die er stiekem al een beetje klaar mee zijn? Ben nu 28+3 en ...
Nou..niet eens stiekem eerlijk gezegd. Vind het ook pittig. Ben 28 weken nu. Eerste maanden veel bloedverlies gehad, toen ontstond er ACNES in m bovenbuik waardoor ik al dikke twee maanden 24/7 pijn heb en inmiddels opgenomen in het ziekenhuis omdat ik flauw val, misselijk ben, eet als een ziek kind, gewicht verlies, suf word van de jeuk. Heel bijzonder dat er een lief klein kindje in mn buik groeit maar ben helemaal op gewoon van alles in de zwangerschap. Kijk echt ontzettend uit naar de bevalling en de periode er na. En snap dat voor jou ook pittig is met dikke buik, peuter, warmte etc. Nog 'eventjes' volhouden <3

16 dagen geleden

Reactie op Rnrs12

Zijn er andere die er stiekem al een beetje klaar mee zijn? Ben nu 28+3 en ...
Jaa,, ik ben er zoo klaar mee! De harde buiken, het aankomen, het vocht in handen en benen/voeten dat ik gewoon rechtstreeks uit de lucht lijk te zuigen.. de bekkenklachten.. lichamelijk voel ik me al niet oke, en dan de stress van de rhesus D waarvoor ik vanmiddag mn eerste intra uteriene bloedtransfusie heb... kindje die het dus gewoon niet goed heeft bij mij op dit moment... Ziekenhuis in en uit. Peuter en kleuter die de spanning van papa en mama ook door beginnen te krijgen. Ik ben heel erg klaar met deze zwangerschap🥹

16 dagen geleden

Ooh wat 'fijn' deze bevestiging te hebben van jullie allemaal haha. Maar we kunnen dit!!! 💪💪

16 dagen geleden

Reactie op DaniëlleQ

Jaa,, ik ben er zoo klaar mee! De harde buiken, het aankomen, het vocht in ...
Wat klote, al die extra stress en ziekenhuisbezoeken. Dat maakt het echt niet zorgeloos 😕 Ik had dit bij mijn vorige zwangerschap. Het is dan zooo lastig dit allemaal los te laten en ontspannen te zijn. Hopelijk geeft je verlof straks wat verlichting en kun je wat rust pakken/ontspannen.

16 dagen geleden

Reactie op Rnrs12

Zijn er andere die er stiekem al een beetje klaar mee zijn? Ben nu 28+3 en ...
Heeel herkenbaar!

16 dagen geleden

Zijn er mensen die op de valreep nog behoefte hebben aan wat intenser contact? Ik weet dat contactgegevens uitwisselen niet mag maar wie meer contact wil kan me een bericht sturen!