597 Reacties

één maand geleden

Hier ook best klaar mee, Veel krampen en lopen hou ik gewoon niet vol. Bukken etc zit er niet meer in. Mijn vriend was 4 dagen vrij en doet vrijwel alles in huis. Heel lief en even fijn voor mij omdat ik natuurlijk onder zijn werktijd veel bezig ben om het huis op orde te houden/ de zorg voor m’n zoon. Van binnen denk ik dat ik blauw ben 😂

één maand geleden

Hier een alleenstaande mama die ook met 38 weken alles blijft doen.. zoals het huishouden boodschappen etc. Gelukkig is ze bij mij behoorlijk ingedaald, zit soms met tranen in me ogen als ik in bed lig. Van de pijn en steken en als ik me bed uit moet komen.. dus ik hoop dat ik der snel in me handen heb straks

één maand geleden

Reactie op AlleGerdasVerzamelen

Hier ook best klaar mee, Veel krampen en lopen hou ik gewoon niet vol. Bu ...
Zo herkenbaar 😂 voel je je ook zo schuldig tegenover je vriend? Ik vind het echt sneu, de mijne werkt 38 uur maar moet het huishouden ook doen

één maand geleden

Reactie op txanoniem

Zo herkenbaar 😂 voel je je ook zo schuldig tegenover je vriend? Ik vind he ...
Ja voel me heeel schuldig… maar aan de andere kant vind ik het ook wel super fijn ofzo… Hij zegt ook gewoon: zitten nuuuu

één maand geleden

Ja voel me heeel schuldig… maar aan de andere kant vind ik het ook wel supe ...
Jaa die van mij gelukkig ook. Maar toch voel je je lullig. Zit de hele dag thuis te wachten totdat hij thuis komt zodat hij weer wat kan gaan doen. 😂 maar hij zegt ook altijd dat ik bezig ben met de belangrijkste taak dus dat is heel erg lief.

één maand geleden

Reactie op txanoniem

Jaa die van mij gelukkig ook. Maar toch voel je je lullig. Zit de hele dag ...
Ja en zo is het eigenlijk ook, je lichaam draagt een kind (op z’n einde) dat is mega zwaar

één maand geleden

Reactie op tamara2000

Hier een alleenstaande mama die ook met 38 weken alles blijft doen.. zoals ...
Props voor jou! Bikkel.

één maand geleden

Ja en zo is het eigenlijk ook, je lichaam draagt een kind (op z’n einde) da ...
Jaa zeker dus gek is het ook niet dat ze dat zeggen. Zij kunnen onze “taak” niet overnemen dus moet het maar andersom zo zijn.

één maand geleden

Hier een sterrenkijker. Ik hoop dat hij nog draait. Morgen eerste afspraak bij de gynaecoloog, want ik word ingeleid ivm 2 eerdere zwangerschapsvergiftigingen. Vond ik zelf een fijner idee. Vk verwachtte niet dat baby ging indalen voor de bevalling. Dus bij elk hupje komt er maagzuur in mijn mond 🤢

één maand geleden

Ohja en omdat het de 3e is, alles al in huis. Alles al heel lang klaar. Mijn nesteldrang heeft alleen nog maar stomme klusjes 😭

één maand geleden

Reactie op framboosjex

Ohja en omdat het de 3e is, alles al in huis. Alles al heel lang klaar. Mij ...
Haha, same. Ik heb net 'stofzuigerzak vervangen' kunnen afstrepen.

één maand geleden

Ik ben zo benieuwd naar de kleine, m’n geduld is gewoon letterlijk op. Alles wat gedaan moest worden is klaar. Wachten duurt lang

één maand geleden

Hier is de stress in volle gang aanwezig. Onze jongste dochter is ook van November. Dus alle kleertjes konden van zolder. Hadden al veel eraf gehaald en uitgezocht. Uitgewassen. Nu was vandaag maatje 50 aan de beurt…. Nergens te vinden 😒. Hele zolder overhoop gehaald. Elke doos/tas/vuilniszak op de kop gehad maar echt nergens. Dus nu morgen maar gaan shoppen voor maatje 50. En snel alles uitwassen. Ben aankomende zaterdag 37 weken dus wil nu ook wel alles klaar hebben 🙈

één maand geleden

Vandaag eerste afspraak gehad bij de gynaecoloog. Ligt onze baby in stuit! Oeps! Vorige week lag hij nog normaal. Morgen opnieuw afspraak, opties bespreken. 😅

één maand geleden

Reactie op framboosjex

Vandaag eerste afspraak gehad bij de gynaecoloog. Ligt onze baby in stuit! ...
😱 dat moet een verrassing geweest zijn. Dat hoor je niet zoveel meer dat ze nu nog draaien als ze al goed lagen. Kan je nog spinnig baby oefeningen doen? Was de baby al ingedaald? Of dat nog niet?

één maand geleden

Reactie op framboosjex

Vandaag eerste afspraak gehad bij de gynaecoloog. Ligt onze baby in stuit! ...
Ja gat hier precies hetzelfde! Alleen dan een beetje overdwars, dus een stuitbevalling is dan ook geen optie. Draaien zou wel weer iets makkelijker moeten zijn dus we gaan het beleven vrijdag 😵‍💫 succes

één maand geleden

Hier is vannacht de slijmprop verloren. Heb vandaag overdag de hele dag een beetje slijmerige uitscheiding. Vannacht ook wat last van oefenweeen, van 1-5 getimed of het niet echt zo was. Spannend en leuk tegelijkertijd

één maand geleden

Reactie op kiim92

😱 dat moet een verrassing geweest zijn. Dat hoor je niet zoveel meer dat ...
Geen idee, we bespreken morgen de opties. Voor versie gaan we sowieso niet. Maar oefeningen doen kan inderdaad nog wel! Het is de 3e, dat was zijn geluk en ons probleem volgens de gynaecoloog.

één maand geleden

Reactie op framboosjex

Geen idee, we bespreken morgen de opties. Voor versie gaan we sowieso niet. ...
Oh zo ja. 🙈 ik ga duimen voor jou! 🤗

één maand geleden

Eind november uitgerekend maar ik hoop dat ze langer blijft zitten. Afgelopen vrijdag hand gebroken en nu gips tot uitgerekende datum 🥲