597 Reacties
één maand geleden
Ik voel mij de laatste 2 dagen zo opgejaagd. Ben alles in rap tempo aan het afmaken. Laatste kleertjes wassen. En wilt vant weekend mijn koffertje voor het ziekenhuis inpakken. Ook de kat gaat ineens bij mij liggen terwijl hij niet zo graag op schoot ligt.
Ik herken dit helemaal niet van mijn vorige zwangerschappen 😂
één maand geleden
Reactie op anom
Ik ben nergens aan begonnen… ik herken dit niet van me eerste kindje. Ben z ...
Ik kan ook echt niet de motivatie vinden om simpele dingen te doen. De bekkenpijn in combinatie met een dreumes is vermoeiend genoeg. Heb hier door nergens zin in. Bij mijn dochter was nu alles klaar en voelde ik me voorbereid maar nu heb ik dit gevoel totaal niet. Maar we kunnen dit💪🏻💪🏻
één maand geleden
Net weer controle gehad en de vorige keer zeiden ze dat ze helemaal ingedaald was.
Nu zeiden ze dat ze het hoofdje nog een beetje konden bewegen dus nog niet helemaal ingedaald is.
Ik meende dag het hoofdje altijd nog een beetje in beweging te krijgen was?
één maand geleden
Reactie op AlleGerdasVerzamelen
Net weer controle gehad en de vorige keer zeiden ze dat ze helemaal ingedaa ...
Verloskundige zei vanmorgen dat bij een derde (of meer) het kindje vaak pas bij de bevalling helemaal vast komt te liggen
één maand geleden
Reactie op ZomaarBetty
Verloskundige zei vanmorgen dat bij een derde (of meer) het kindje vaak pas ...
Oh echt ?
één maand geleden
Oh echt ?
Ja verloskundige in het ziekenhuis legde dat zo uit… ik hoop maar dat deze blijft liggen nu 🤭
één maand geleden
Net weer controle gehad en de vorige keer zeiden ze dat ze helemaal ingedaa ...
Dat is ook wat ze tegen mij zeide…
Ik had begin deze week controle en onze baby ligt “vast” in de bekken, maar ze zei meteen.. ze liggen nooit echt vast.. want ze kunnen nog steeds om hun as draaien… van linker naar rechter zij. 🤷🏼♀️
één maand geleden
Reactie op kiim92
Dat is ook wat ze tegen mij zeide…
Ik had begin deze week controle en onze ...
Jaa ik vond het ook wel een beetje raar.
Heb nu wel erge steken daar beneden, misschien komt dat door dat ze gevoeld heeft hoe het hoofd lag.
één maand geleden
Jaa ik vond het ook wel een beetje raar.
Heb nu wel erge steken daar bene ...
Idd raar… ze zitten nooit helemaal vast vast.
Wel voel je de bewegingen heel erg beneden en wat je zegt erge steken.. die heb ik ook. Vooral
Als hij heel druk is.. dan voelt het soms als die zichzelf naar buiten duwt 😬😬 korte, maar venijnige steken 😅
één maand geleden
Reactie op kiim92
Idd raar… ze zitten nooit helemaal vast vast.
Wel voel je de bewegingen he ...
Jaa dat heb ik ook, echt niet fijn. Soms denk ik dan ook dat het misschien wel gaat beginnen haha… maar nee komt door bewegingen inderdaad