597 Reacties
24 dagen geleden
Reactie op Ds0
Welke datum zijn jullie uitgerekend? 📅
25 dus ik mag vanaf vandaag bevallen😋 zo de bescherming maar eens op m’n bed gooien 💧 🩸 😂😂
24 dagen geleden
Reactie op Ds0
26ste 🩷
24 dagen geleden
Steeds dacht ik oké laat haar maar komen vanaf dinsdag.. /klaaaaarmee/ moeilijk/zwaar/etc..
maar nu heb ik zoiets van. Blijf maar nog even in m’n buik, nu ben je nog van mij alleen en hoef ik je nog niet te delen met de wereld ..😳🥹
24 dagen geleden
18! Van mij mag ze ook nog ff bij mij blijven. Vind het meestal nog wel gezellig en kom maar niet echt toe aan verlof hebben, daar wil ik graag nog wel ff paar dagen van genieten
24 dagen geleden
Reactie op o0O0o_Mies
18! Van mij mag ze ook nog ff bij mij blijven. Vind het meestal nog wel gez ...
Ik denk 19e, en heb precies hetzelfde! Vanaf deze week hopelijk wat meer rust.. hoewel het wel allemaal wat onrustiger wordt qua harde buiken etc, merk jij al wat?
23 dagen geleden
Reactie op Ds0
25ste...nog 3 weken tot uitgerekend datum. Dat ze nog maar lekker blijft zitten. Is mijn laatste zwangerschap (cadeautje heb al dochter van 11 en dochter van 6 en stiefdochter van 11 haha dit was geen geplande zwangerschap)
23 dagen geleden
Reactie op ZomaarBetty
25 dus ik mag vanaf vandaag bevallen😋 zo de bescherming maar eens op m’n b ...
Haha ook uitgerekend op de 25ste... zaterdag ook bescherming erop gedaan
23 dagen geleden
Reactie op AlleGerdasVerzamelen
Steeds dacht ik oké laat haar maar komen vanaf dinsdag.. /klaaaaarmee/ moei ...
Exact dit!! Ik vind de gedachte om haar straks te moeten delen, terwijl ze nu nog “helemaal van mij is”, zo lastig 🙄
23 dagen geleden
Reactie op Ds0
26ste vanaf morgen is hij niet meer prematuur 🥰
En hoe zwaar de nachten soms zijn en mobiliteit beperkt… geniet ik nu extra van de laatste weekjes saampjes. Wij willen het bij 1 kindje houden dus alles is de eerste en meteen de laatste keer..
zo hard dat ik riep dat ik er klaar mee was… mag hij nu echt wel nog eventjes blijven zitten 🥰
23 dagen geleden
Reactie op 2510Melanie
Ik denk 19e, en heb precies hetzelfde! Vanaf deze week hopelijk wat meer ru ...
Jaaa dat! Vaker harde buiken en wat meer last van mn 'gestel': Wat meer last van mn rug en heupen/bekken... En die buik begint toch wel heeel grrroooot te worden nu 😂
23 dagen geleden
Reactie op 2510Melanie
Ik denk 19e, en heb precies hetzelfde! Vanaf deze week hopelijk wat meer ru ...
Eerlijk is eerlijk, ik ben blij te horen dat ik niet de enige ben die nog hele dagen helemaal druk loopt te doen en nog geen 'verlof-gevoel' heeft. Hier ook hopelijk vanaf woensdag wat meer rust en eindelijk wat rust 🙈
23 dagen geleden
Reactie op o0O0o_Mies
Eerlijk is eerlijk, ik ben blij te horen dat ik niet de enige ben die nog h ...
Haha ja eerst zag ik op tegen verlof, want verveling, en nu zo druk gehad dat ik het een beetje jammer vind dat ik niet meer heb lopen chillen. Maar goed wie weet zijn die harde buiken het trage begin van iets en duurt het zo nog twee weken!
23 dagen geleden
Reactie op Ds0
30 November maar onze kleine heeft een groei vertraging doordat de placenta niet optimaal werkt. Op dit moment gaat alles gelukkig goed verder dus hij mag nog lekker blijven zitten tot en met 38 weken. Ik heb met 37+6 de laatste afspraak staan en daarna wordt een inleiding gepland dus super spannend! Moest wel ineens schakelen dat hij veel eerder komt dus ben nu druk bezig met de laatste dingen klaar maken in huis 😅
23 dagen geleden
Reactie op kaytea
30 November maar onze kleine heeft een groei vertraging doordat de placenta ...
Hier ook 30 november! Ook hier wordt ons kindje straks ingeleid, vanwege zwangerschapsdiabetes. Met 37+3 afspraak voor inleiding bespreken/ballon.
23 dagen geleden
Reactie op ElineVivian
Hier ook 30 november! Ook hier wordt ons kindje straks ingeleid, vanwege z ...
Ik ook 30 november!
Een geplande keizersnede staat gepland voor 28 november (zelf de datum gevraagd) derde en laatste zwangerschap en voor het eerst wil ik zo lang mogelijk zwanger zijn ☺️
(Keizersnede omdat dit mijn derde keizersnede wordt)
23 dagen geleden
Mijn gedachten 💭
Ik lees wel eens dat kraam bezoek je baby dan vast heeft met een lading parfum op en dat je kindje daar naar ruikt, of dat ze hun vinger in hun mondje doen. Of kusjes geven.
Vind die laatste 2 wel echt onacceptabel. Morgen 37 week zwanger, ze is er nog niet eens, maaar kan me hier ineens druk om maken. Hoeee dan.
Ik heb sowieso geen zin in van arm tot arm, hoe gaan jullie het doen straks of nu 🥰🥰