597 Reacties

23 dagen geleden

Reactie op AlleGerdasVerzamelen

Mijn gedachten 💭 Ik lees wel eens dat kraam bezoek je baby dan vast heef ...
Derde baby en nog nooit kraambezoek gehad, bewuste keuze woon in het buitenland. Maar wanneer we een feestje hebben zoals de aankomende feestdagen bij vrienden dan vind ik een draagdoek de ideale oplossing, lekker tegen mij aan en niemand die vraagt om de baby uit de draagdoek te halen.

23 dagen geleden

Reactie op AlleGerdasVerzamelen

Mijn gedachten 💭 Ik lees wel eens dat kraam bezoek je baby dan vast heef ...
Persoonlijk vind ik het helemaal oke om aan te geven wat je verwacht van kraambezoek. Zo ga ik zeker van te voren zeggen dat parfum/sterke geuren niet gewaardeerd worden net als kusjes geven. Je hoeft natuurlijk ook niet iedereen gelijk je kindje vast te laten houden. Als goed is komen ze om jullie te supporten en daar hangen vanuit het bezoek heen verwachtingen aan!

22 dagen geleden

Reactie op Ds0

Welke datum zijn jullie uitgerekend? 📅
22ste

22 dagen geleden

Reactie op Ds0

28ste! 😊

22 dagen geleden

Reactie op txanoniem

28ste! 😊
Oeh ik zelf de 29ste! Mijn eerste kwam al met 37.5 dus ben zo benieuwd maar heb het gevoel dat deze meid wel eens een poosje langer kon blijven zitten

22 dagen geleden

Reactie op Ds0

Oeh ik zelf de 29ste! Mijn eerste kwam al met 37.5 dus ben zo benieuwd maar ...
En ik heb weer het gevoel dat deze eerder komt. Heb wat “voortekenen” maar weet ook dat het nog heel lang kan duren. Spannende periode!

22 dagen geleden

Al een poosje bekend met die kleine steekjes steeds daar beneden. Maar net woow het was een steek bij m’n baarmoedermond die wel een halve minuut aanhield en ik moest gewoon steun zoeken aan een stoel. 1x en daarna niks meer. Zijn dit ook indalingsweeën? Of voorteken van de bevalling ? Niks? man wat deed dit pijn zeg…

21 dagen geleden

Reactie op Ds0

Ik was eigenlijk uitgerekend op de 25e maar de 20e is de keizersnede gepland 🩷🩷🩷 echt aan het aftellen!!!

21 dagen geleden

Reactie op Ds0

30 nov uitgerekend. Ik ben benieuwd wanneer hij zich gaat melden. Vorige twee bevallingen waren bij 40 en 41.3 weken dus verwacht niet bij deze dat hij eerder komt

VRIEND

21 dagen geleden

Reactie op Ds0

24 november 4e baby!

21 dagen geleden

Reactie op fibm8

24 november 4e baby!
Ik ook van mijn 4 e kindje de 24 ste😄

21 dagen geleden

Reactie op Ds0

28 november uitgerekend

VRIEND

21 dagen geleden

Reactie op Shelly bell

Ik ook van mijn 4 e kindje de 24 ste😄
Oh wat leuk!! 😊

21 dagen geleden

Ook de 24e uitgerekend! Maar grote kans op keizersnede dus ik denk dat ze eerder op de wereld gezet wordt 😊

20 dagen geleden

Reactie op Ds0

27 november, nog erg druk met m’n ‘to do’ lijstje afwerken. Weinig tijd gehad om echt te relaxen. Hoop dat ik hier nog even tijd voor heb. Derde en laatste zwangerschap. Nog even genieten van het getrappel in m’n buik.

20 dagen geleden

29! 😌

20 dagen geleden

28 november! 😄

20 dagen geleden

Hier ook 28 november! Begin het nu wel erg spannend te vinden hoor🤭

19 dagen geleden

Morgen 37 weken. 30november uitgerekend. Spannenddd

19 dagen geleden

29 november 🌸