597 Reacties
19 dagen geleden
Reactie op txanoniem
Gekke vraag misschien maar hebben jullie al nagedacht over anticonceptie na ...
Mijn man gaat een 🪢 erin laten leggen 👍
19 dagen geleden
Reactie op txanoniem
6 weken na de bevalling laat ik een Implanon plaatsen, daar heb ik hele goede ervaring mee.
Dit wordt onze derde en waarschijnlijk laatste baby maar toch durf ik nog geen definitieve 🪢 erin, die gedachte maakt mij toch een beetje verdrietig merk ik nu, maar dat kunnen ook de hormonen zijn. ☺️
19 dagen geleden
Reactie op txanoniem
Ik had voordat we begonnen aan ons baby avontuur al 5 jaar een koperspiraal.
Na de bevalling ga ik er terug 1 laten plaatsen. Wanneer weet ik nog niet. Wellicht wacht ik wat langer dan de 6 weken. Tussentijd gewoon condooms gebruiken ☺️
18 dagen geleden
Reactie op txanoniem
Ik had voorheen een hormoonspiraal, omdat ik met pillen slikken niet consistent ben. Ik wil tussen mijn eerste en mijn tweede kindje niet veel leeftijdsverschil. Dus een spiraal zie ik nu niet zitten (het plaatsen ervan vond ik verschrikkelijk). Terug naar de pil slikken wil ik eigenlijk gewoon niet. Dus voor mij is het ook nog niet helemaal zeker wat ik na de bevalling ga doen… 😓
18 dagen geleden
Reactie op txanoniem
Goede vraag! Wat ben jij van plan?
Alle hormonale opties vallen voor mij af ivm pcos heb ik anders helemaal geen zicht meer op m’n cyclus. Koperspiraal raakt mn lijf ook flink van van streek. Dus het wordt een combinatie van kalenderen, temperaturen en condooms.
17 dagen geleden
Reactie op Sel2
Vanmiddag ballonnetje gekregen, helse pijn want nog geen ontsluiting, was i ...
Succes!!🥰
17 dagen geleden
Reactie op Ds0
Ik heb al de hele middag buikpijn en ben enorm misselijk en nu loop ik inee ...
Ik was ook erg misselijk maar ik had plat op m’n rug taart liggen eten dus ben bang dat dat de oorzaak was 🤣
Heel veel succes!!
16 dagen geleden
Wat een rollercoaster afgelopen weken. Met week 36 bleek baby gedraaid in stuit. Versie mislukt, stuitbevalling mocht niet ivm verkeerde ligging (voeten in de uitgang), datum keizersnede. Tot vannacht, harde buiken op en aan. Bleek baby weer goed te zijn gedraaid. Vanavond ballonnetje om nog keer draaien te voorkomen. Dus waarschijnlijk morgen bevallen van onze 3e. Mits hij niet alweer gedraaid is. Ik hoop nergens meer op… Hij plaagt ons ontzettend. Vandaag 38+3💙
16 dagen geleden
Reactie op framboosjex
Wat een rollercoaster afgelopen weken. Met week 36 bleek baby gedraaid in s ...
Als dit wat zegt over het karakter… maak de borst maar nat. Duimen dat baby goed blijft liggen! Ik heb er ook zo een in m’n buik maar ze lijkt de uitgang te hebben gevonden nu, maar snap je onzekerheid dus enorm! Succes en je kan het!!! Spannend!