597 Reacties

15 dagen geleden

Reactie op Elineb1990

Als dit wat zegt over het karakter… maak de borst maar nat. Duimen dat baby ...
Ik heb al zo’n eigenwijze van 2 jaar haha. Zullen ze wel van hun vader hebben 🙃 Hij is gelukkig in hoofdligging gebleven. Ballonnetje heeft helaas niet veel gedaan. Baarmoederhals moet plat zijn voordat het inleiden kan beginnen. Daar krijg ik nu elk 4 uur medicatie voor. Gisteren zat ik nog potdicht, nu 1 cm ontsluiting. Dat word waarschijnlijk morgen pas.

15 dagen geleden

Reactie op framboosjex

Ik heb al zo’n eigenwijze van 2 jaar haha. Zullen ze wel van hun vader hebb ...
Zelfde schuitje hier. Ballonnetje had niks gedaan, vandaag dag 2 met tabletjes🫠. Succes!

15 dagen geleden

Reactie op framboosjex

Ik heb al zo’n eigenwijze van 2 jaar haha. Zullen ze wel van hun vader hebb ...
Jeetje de rollercoaster houdt nog niet op.. hoe voel je je? Ik sta wel versteld van wat ze allemaal kunnen, nog nooit van tabletjes gehoord 🙈 hopelijk komt het snel op gang! Kan me indenken dat dit wachten erg lang duurt! Succes! @Sel2: ook veel succes voor jou! 🍀 Benieuwd naar jullie verhalen achteraf!

15 dagen geleden

Tabletjes ging bij mij redelijk snel! 3 giften aan tabletten gehad. Half 9 in de ochtend de eerste 2 en dan om de 4 uur. Er gebeurde toen qua ontsluiting niks maar snachts rond 4 uur werd ik wakker doordat mijn vliezen braken. Bleef toen lang hangen op 2cm. Weeen opwekkers gehad. Rond 10:00 nog steeds 2cm. Morfine pompje gekregen. En om half 12 zat ik op 10cm. 11:47 is ze geboren. Baby was niet ingedaald daarom begonnen ze ook met tabletten bij mij. En had maar een krappe 1cm ontsluiting. Door die tabletten is de baby gaan zakken en verweekte de boel.

15 dagen geleden

Reactie op Girlsmom27

Tabletjes ging bij mij redelijk snel! 3 giften aan tabletten gehad. Half 9 ...
Even een vraagje; Maakt dat je medisch als je tabletjes krijgt?

15 dagen geleden

Nog meer die 30 november uitgerekend zijn? 😊

14 dagen geleden

Reactie op Danielle02023

Ja ik! Maar wordt met precies 39 weken ingeleid. Rommelt er al iets bij jou?

14 dagen geleden

Reactie op kiim92

Even een vraagje; Maakt dat je medisch als je tabletjes krijgt?
Ik was sws al medisch vanwege zwangerschapsdiabetes. Maar ze zeiden wel dat je met tabletjes niet naar huis mag en opgenomen word dus ga er vanuit van wel.

14 dagen geleden

Reactie op Danielle02023

Ik! Maar ik word zondag ingeleid 😊

14 dagen geleden

Reactie op Danielle02023

Jaa hier! Aanstaande maandag heb ik een afspraak staan of ik misschien bij 38 weken al ingeleid wilt worden ivm grootte van de baby dat we dan een datum gaan prikken. Echter twijfel ik nog of ik dat wil. Ik hoop dat de baby zich vanzelf gaat melden…

14 dagen geleden

Reactie op Danielle02023

Yess ik! Tot nu toe nog niks aan de hand.

14 dagen geleden

Reactie op Danielle02023

Ja hier ook 30e uitgerekend

14 dagen geleden

Reactie op kaytea

Ik! Maar ik word zondag ingeleid 😊
Spannend!

14 dagen geleden

Reactie op Mama👧🏽🧒🏽💗

Yess ik! Tot nu toe nog niks aan de hand.
Hier hetzelfde. 😌

14 dagen geleden

Rommelende nacht gehad. Gisteren al de hele dag last van harde buiken vanaf het moment van op staan. Gisteravond last gekregen van voorweeen. Zijn prima vol te houden maar dat gerommel en gekramp in de buik is zeker niet fijn en vermoeiend…

14 dagen geleden

Reactie op txanoniem

Rommelende nacht gehad. Gisteren al de hele dag last van harde buiken vanaf ...
😮 hier exact hetzelfde… Had al in een ander topic geschreven.. ook met de vraag of het dan voorweeen waren of niet of dat dit onder “gerommel” wordt gezien.. Even fijn om herkenning te hebben 🥱

14 dagen geleden

Reactie op Ds0

Welke datum zijn jullie uitgerekend? 📅
Ik ben 19-11-2024 uitgerekend

14 dagen geleden

Reactie op kiim92

😮 hier exact hetzelfde… Had al in een ander topic geschreven.. ook met d ...
Ik durf het ook niet helemaal te zeggen, laatst ook zo’n nacht gehad en de verloskundige gaf aan dat dat ook voorweeen waren. Maar gerommel noem ik ook maar menstruatie krampen en rommelende darmen etc. “Fijn” dat jij dat ook hebt, ook al is het totaal niet fijn. Lig de hele dag niks te doen omdat bewegen krampen opwekt maar daar wordt je toch ook moedeloos van… 😣

14 dagen geleden

Ja precies.. ik snap wat je zegt.. En het is ook zo vaag.. het loopt allemaal in elkaar over.. Ook herkenbaar van heel de dag niks doen. Gisteren ook heel de dag op de bank gelegen en dutjes gedaan en serie gekeken, want zodra ik wat deed triggered het harde buiken en krampen. 🤷🏼‍♀️ Maar daardoor lijken de dagen echt eindeloos.

14 dagen geleden

Reactie op kiim92

Ja precies.. ik snap wat je zegt.. En het is ook zo vaag.. het loopt allem ...
Ja om het op deze manier nog 2 week vol te houden word enorm pittig. Hopelijk komen die kleintjes sneller… 😜