597 Reacties

14 dagen geleden

Reactie op txanoniem

Ja om het op deze manier nog 2 week vol te houden word enorm pittig. Hopeli ...
Echt hoor! 😂 dit hou ik geen 2 weken vol. Mijn man is er heilig van overtuigd dat die dit weekend komt. Kzeg hem dat die goede hoop heeft, stiekem hoop ik dat die gelijk heeft 🙈

14 dagen geleden

Reactie op kiim92

Echt hoor! 😂 dit hou ik geen 2 weken vol. Mijn man is er heilig van ove ...
Ik hoop met je mee 😂😂 wat mij betreft mag ie ook komen… wat mijn man betreft mocht ie vorige week al komen 😂

14 dagen geleden

Reactie op MelaniedeBoer

Ik ben 19-11-2024 uitgerekend
Ik ook. Begint het bij jou al ergens op te lijken?

14 dagen geleden

Pff wat een dagen.. afgelopen zondag ballon geplaatst, geen resultaat, dinsdag en woensdag tabletjes gehad, 2 nachten in het ziekenhuis 'geslapen', en nog steeds te weinig resultaat om m'n vliezen te breken.. vandaag naar huis gestuurd voor wat rust en zondag terug om opnieuw een ballonnetje te laten plaatsen. 🫠🫠

14 dagen geleden

Iemand die dit ook heeft, gisteren had ik controle netjes aangegeven dat ik bekkenklachten had. Nu lijkt het alsof deze klachten zijn verergerd binnen 24 uur. Is dit wel mogelijk, merk dat ik het moeilijk vind om nu alsnog het ziekenhuis te bellen voor deze klachten

14 dagen geleden

Reactie op Sel2

Pff wat een dagen.. afgelopen zondag ballon geplaatst, geen resultaat, dins ...
Jeetje, wat een gedoe zeg! Hopelijk vordert het zondag wel. Mag ik vragen hoeveel weken je bent?

VRIEND

14 dagen geleden

Reactie op Sel2

Pff wat een dagen.. afgelopen zondag ballon geplaatst, geen resultaat, dins ...
Hoe ver ben je? Is er een reden waarom ze een ballon geplaatst hebben?

14 dagen geleden

Reactie op SanneVanDerGraef_7

Jeetje, wat een gedoe zeg! Hopelijk vordert het zondag wel. Mag ik vragen h ...
Thanks! Morgen 39 weken

14 dagen geleden

Reactie op fibm8

Hoe ver ben je? Is er een reden waarom ze een ballon geplaatst hebben?
Ben morgen 39 weken. Ja de baby is erg groot (verwachting van zo'n 5 kg na 40 weken) en ik heb zwangerschapscholostase. Beide een reden voor eerder inleiden maar niet zo ernstig dat het niet een weekje later kan nu m'n lichaam helaas niet goed reageert.

12 dagen geleden

Onze kleine man is 14 november geboren na 3 dagen ziekenhuis. 13 november de hele dag medicatie gehad om het op gang te laten komen maar er gebeurde niets. Volgende ochtend nog steeds 1 cm. Toen nog 1 gift medicatie gehad en toen brak het los haha. Om 10 uur 3/4 cm, toen hebben ze om half 11 mn vliezen gebroken. En op dat moment kwam ik in een weeënstorm en gingen de weeën niet echt meer weg. Ze waren net bezig om een morfine pompje te regelen, aan te sluiten. Toen kreeg ik om 11:17 persweeën en om 11:22 uur is onze zoon geboren 💙

12 dagen geleden

Reactie op framboosjex

Onze kleine man is 14 november geboren na 3 dagen ziekenhuis. 13 november d ...
Ahh gefeliciteerd 🥰

12 dagen geleden

Ik ben net mijn slijmprop verloren! Hoop stiekem dat er dit weekend wat op gang komt🤭

12 dagen geleden

Reactie op Ds0

Ik ben net mijn slijmprop verloren! Hoop stiekem dat er dit weekend wat op ...
Ik heb die van mij al 2 weken geleden verloren maar gebeurd maar niks hier 😂😭

12 dagen geleden

Reactie op txanoniem

Ik heb die van mij al 2 weken geleden verloren maar gebeurd maar niks hier ...
Ik verloor hem in stukken al sinds woensdag maar vanmorgen echt een groot stuk met ook best wat bloed erbij dus denk dat ik hem nu pas “echt” kwijt ben😂🤭 mijn moeder beviel binnen 2 dagen bij al haar kinderen na het verliezen van de slijmprop🤞🏻

12 dagen geleden

Reactie op Ds0

Ik verloor hem in stukken al sinds woensdag maar vanmorgen echt een groot s ...
Spannend!! Ik hoop voor jou dat je een beetje de genen mee hebt gekregen van je moeder dan! Elke dag is weer een dag dichterbij denk ik maar… 😅

11 dagen geleden

We hebben er weer een nieuw kwaaltje bij! Elke nacht wakker worden met verkrampte vingers en handen. Pas na een poosje bewegen en een beetje warmte voelen ze weer wat prettiger aan. Iemand tips toevallig?

11 dagen geleden

Reactie op txanoniem

We hebben er weer een nieuw kwaaltje bij! Elke nacht wakker worden met verk ...
Is dat een zwangerschapssymptoom? Ik heb dat ook maar dacht dat het gewoon aan mij lag 😂 ik masseer de vingers waar ik last van heb, warmte helpt

11 dagen geleden

Reactie op Elineb1990

Is dat een zwangerschapssymptoom? Ik heb dat ook maar dacht dat het gewoon ...
Volgens mij noemen ze dat carpaal tunnel syndroom ! Ik heb ook ‘s nachts hele dikke vingers en soms slapen er eeen paar. Overdag heb ik er geen last van en vgm gaat het ook weg na de zwangerschap

11 dagen geleden

Reactie op saardh96

Volgens mij noemen ze dat carpaal tunnel syndroom ! Ik heb ook ‘s nachts he ...
Oooh dat scheelt! Was al bang dat ik weer een tripje naar de fysio kon gaan doen terwijl ik daar absoluut geen zin meer in heb 😂 puf is er een beetje uit hier…

11 dagen geleden

Reactie op txanoniem

Oooh dat scheelt! Was al bang dat ik weer een tripje naar de fysio kon gaan ...
Ik heb de laatste tijd ook ‘s nachts zeer aan mijn pols als ik mijn linkerduim beweeg, maar mijn duimen zijn een beetje vergroeid (altijd al gehad) en ga er vanuit dat dat daar ook mee te maken heeft en vanzelf weer overgaat hihi. Zeker omdat ik er overdag ook totaal geen last van heb! Dus hopelijk valt t in allebei onze gevallen wel mee hihihi