597 Reacties
14 dagen geleden
Reactie op txanoniem
Ja om het op deze manier nog 2 week vol te houden word enorm pittig. Hopeli ...
Echt hoor! 😂 dit hou ik geen 2 weken vol.
Mijn man is er heilig van overtuigd dat die dit weekend komt.
Kzeg hem dat die goede hoop heeft, stiekem hoop ik dat die gelijk heeft 🙈
14 dagen geleden
Reactie op MelaniedeBoer
Ik ben 19-11-2024 uitgerekend
Ik ook. Begint het bij jou al ergens op te lijken?
14 dagen geleden
Pff wat een dagen.. afgelopen zondag ballon geplaatst, geen resultaat, dinsdag en woensdag tabletjes gehad, 2 nachten in het ziekenhuis 'geslapen', en nog steeds te weinig resultaat om m'n vliezen te breken.. vandaag naar huis gestuurd voor wat rust en zondag terug om opnieuw een ballonnetje te laten plaatsen. 🫠🫠
14 dagen geleden
Reactie op Sel2
Pff wat een dagen.. afgelopen zondag ballon geplaatst, geen resultaat, dins ...
Jeetje, wat een gedoe zeg! Hopelijk vordert het zondag wel. Mag ik vragen hoeveel weken je bent?
14 dagen geleden
Reactie op fibm8
Hoe ver ben je? Is er een reden waarom ze een ballon geplaatst hebben?
Ben morgen 39 weken. Ja de baby is erg groot (verwachting van zo'n 5 kg na 40 weken) en ik heb zwangerschapscholostase. Beide een reden voor eerder inleiden maar niet zo ernstig dat het niet een weekje later kan nu m'n lichaam helaas niet goed reageert.
12 dagen geleden
Onze kleine man is 14 november geboren na 3 dagen ziekenhuis. 13 november de hele dag medicatie gehad om het op gang te laten komen maar er gebeurde niets. Volgende ochtend nog steeds 1 cm. Toen nog 1 gift medicatie gehad en toen brak het los haha. Om 10 uur 3/4 cm, toen hebben ze om half 11 mn vliezen gebroken. En op dat moment kwam ik in een weeënstorm en gingen de weeën niet echt meer weg. Ze waren net bezig om een morfine pompje te regelen, aan te sluiten. Toen kreeg ik om 11:17 persweeën en om 11:22 uur is onze zoon geboren 💙
12 dagen geleden
Reactie op txanoniem
Ik heb die van mij al 2 weken geleden verloren maar gebeurd maar niks hier ...
Ik verloor hem in stukken al sinds woensdag maar vanmorgen echt een groot stuk met ook best wat bloed erbij dus denk dat ik hem nu pas “echt” kwijt ben😂🤭 mijn moeder beviel binnen 2 dagen bij al haar kinderen na het verliezen van de slijmprop🤞🏻
11 dagen geleden
Reactie op txanoniem
We hebben er weer een nieuw kwaaltje bij! Elke nacht wakker worden met verk ...
Is dat een zwangerschapssymptoom? Ik heb dat ook maar dacht dat het gewoon aan mij lag 😂 ik masseer de vingers waar ik last van heb, warmte helpt
11 dagen geleden
Reactie op Elineb1990
Is dat een zwangerschapssymptoom? Ik heb dat ook maar dacht dat het gewoon ...
Volgens mij noemen ze dat carpaal tunnel syndroom ! Ik heb ook ‘s nachts hele dikke vingers en soms slapen er eeen paar. Overdag heb ik er geen last van en vgm gaat het ook weg na de zwangerschap
11 dagen geleden
Reactie op txanoniem
Oooh dat scheelt! Was al bang dat ik weer een tripje naar de fysio kon gaan ...
Ik heb de laatste tijd ook ‘s nachts zeer aan mijn pols als ik mijn linkerduim beweeg, maar mijn duimen zijn een beetje vergroeid (altijd al gehad) en ga er vanuit dat dat daar ook mee te maken heeft en vanzelf weer overgaat hihi. Zeker omdat ik er overdag ook totaal geen last van heb! Dus hopelijk valt t in allebei onze gevallen wel mee hihihi