597 Reacties

11 dagen geleden

Reactie op saardh96

Ik heb de laatste tijd ook ‘s nachts zeer aan mijn pols als ik mijn linkerd ...
Hier ook overdag geen last. In de ochtend voelt het een beetje stram aan nog maar daarna idd ook geen last meer van. Maar wel in de nacht als ik m’n handen dichtknijp blijven mijn middelvinger en ringvinger gebogen terwijl de rest wel omhoog komt 😂

11 dagen geleden

Reactie op txanoniem

Hier ook overdag geen last. In de ochtend voelt het een beetje stram aan no ...
Hahaha ja ik kan dan ook geen vuisten meer maken 😂

11 dagen geleden

Reactie op txanoniem

Hier ook overdag geen last. In de ochtend voelt het een beetje stram aan no ...
Hahah ik heb dat ook!! Nooit gedacht dat dat ook met zwangerschap te maken heeft. De hoeveelheid kwalen die je kan hebben, tis toch niet normaal 😂

10 dagen geleden

Hier hebben we een einddatum 🥳, tot die tijd heeft meneer de tijd om zichzelf te melden

10 dagen geleden

Zooveel buikpijn sinds een paar dagen. Met name in de ochtend . En ook vaker het gevoel dat ik naar de wc moet. Zou het een teken zijn? Gaat al 3 dagen zo maar geen verandering verder

VRIEND

10 dagen geleden

Reactie op spablauw

Zooveel buikpijn sinds een paar dagen. Met name in de ochtend . En ook vake ...
Hier al een week letterlijk aan het leeglopen🙃 je lichaam maakt zich idd klaar voor de bevalling

9 dagen geleden

Niet de meest soepele afspraak gehad vandaag bij verloskundige. Ben in 1 week bijna 2,5 kilo aangekomen. Merk ook veel vocht in mn benen en armen te hebben. Daarnaast bloeddruk iets verhoogd van 110/60 normaal naar 135/90 dus zit op de grens. Bloeddruk is dan ook 4x gemeten. Daarnaast klein spoortje eiwit in de urine. Morgen ochtend komt de verloskundige thuis om nogmaals alles te meten etc. Hopelijk is het dan beter.

8 dagen geleden

Nieuwe update: ben in het ziekenhuis, word ingeleid. Medicijnen of ballon is nog even de vraag maar het is wel duidelijk dat vandaag of morgen een kindje geboren gaat worden. Heel verrassend allemaal en enorm spannend!

8 dagen geleden

Ik dacht een uurtje Ofzo geleden mijn slijmprop te verliezen. Ben benieuwd of het wat zegt. Vorige bevalling was het wel een teken. Toen braken een uur erna m’n vliezen haha🙈 maandag uitgerekend dus mag van mij wel het begin zijn🙃

8 dagen geleden

Reactie op txanoniem

Nieuwe update: ben in het ziekenhuis, word ingeleid. Medicijnen of ballon i ...
Spannend en Succes!! 🍀 iig mooi vooruitzicht dat je snel je baby’tje gaat ontmoeten! 🤗

8 dagen geleden

Reactie op alyssa03

Ik dacht een uurtje Ofzo geleden mijn slijmprop te verliezen. Ben benieuwd ...
Spannend!!! 😁

7 dagen geleden

Reactie op kiim92

Spannend en Succes!! 🍀 iig mooi vooruitzicht dat je snel je baby’tje gaat ...
Dankjewel! Ballon is er na 4 uur al uitgevlogen en sindsdien met weeën weer thuis. Zet niet echt door-door dus morgen ochtend melden en dan hopelijk echt bevallen… 🤩

7 dagen geleden

Reactie op txanoniem

Nieuwe update: ben in het ziekenhuis, word ingeleid. Medicijnen of ballon i ...
Heb afgelopen maandag hetzelfde gehad, ineens de melding dat ik direct ingeleid wordt ivm zwangerschapsvergiftiging. Ik had wel al 3cm ontsluiting dus geen ballon nodig gehad. Dezelfde dag is onze kleine nog geboren! Succes en hopen dat je je baby snel mag ontmoeten 🙏🏻

7 dagen geleden

Reactie op Goodledoodle

Heb afgelopen maandag hetzelfde gehad, ineens de melding dat ik direct inge ...
Dankjewel! Ik had in het zh 2cm ontsluiting, dus ze twijfelde. Wel een ballon geplaatst en daarna mochten we dan naar huis uiteindelijk. Zo fijn gehad nog even samen de “laatste keer” thuis. Straks mogen we ons melden voor verdere stappen en daadwerkelijk tussen de weeen door vannacht nog iets kunnen slapen. Al heb ik het idee dat de weeen inmiddels iets zijn afgenomen

7 dagen geleden

Wij mogen ons vanavond melden om te kijken of een ballontje nodig is, zo ja dan mag ik blijven in het ziekenhuis. Zo niet dan mag ik heerlijk nog een nachtje slapen in mijn eigen bed. Morgenochtend gaan ze me inleiden

7 dagen geleden

Ik ben inmiddels vanochtend bevallen. 7u vliezen gebroken en om 10.44 is onze kleine (niet zo heel klein met z’n 3950gram) Hugo geboren 💙

7 dagen geleden

Reactie op txanoniem

Ik ben inmiddels vanochtend bevallen. 7u vliezen gebroken en om 10.44 is on ...
Gefeliciteerd! 🩵

7 dagen geleden

Reactie op joelleboerboom

Gefeliciteerd! 🩵
Dankjewel 💙

5 dagen geleden

Ik ben ook bevallen inmiddels 🥰 Om 03:00 uur begonnen de weeën en om 07:30 kon ik poliklinisch naar het zkh. Om 12:00 is mijn gezonde zoontje geboren en om 19:30 was ik weer thuis (na de bevalling had ik zelf nog wat medische verzorging nodig)

5 dagen geleden

Ik ben inmiddels ook bevallen, ons zoontje is geboren na een inleiding van 6 uur. Mama had een zware bevalling aangezien mijn ruggenprik niks deed en 2de er net tekort er in zat om te werken voor hij geboren werd