562 Reacties

één maand geleden

Ik was eigenlijk 9e uitgerekend, maar de kleine meid is op 7 oktober geboren 🩷🍼

één maand geleden

Reactie op IrisPostma93

Hee wat leuk zeg 😘 om te horen:) ja bij mij is het dus voornamlijk in de a ...
Oh wat fijn dat ze al zo goed klaar ligt. Maar idd fysiek wordt het voor jou dan wel zwaarder, haar gewicht drukt op je bekken en blaas. Sterkte! Haha ook al zo een beweeglijke baby? Hier ook, echt veeeeel beweeglijker dan baby’s van vriendinnen of familie. Ergens wel heel fijn juist, naar zijn zin daar binnen en reageert heel snel op mijn handen. En idd de laatste 4 weken komt de baby het meeste aan in gewicht. Kan zeker nog 1 - 1.5 kilo zijn nu. Alleen maar goed voor de baby, maar voor ons wordt het zwaar 😅😅

één maand geleden

Reactie op RdenBosch

Oh wat fijn dat ze al zo goed klaar ligt. Maar idd fysiek wordt het voor jo ...
Ja daar ben ik ook wel blij mee alleen als je ook nog eens bekkeninstabiliteit hebt word je echt niet vrolijk hiervan ... :( gelukkig heb ik een hele goede fisio en bekkenband wat me goed helpt maar goed de pijn blijft nog wel. Omg nou hou op hoor ze beweegt zoveel ik word af en toe gewoon echt gek en dan denk ik laat je moeder met rust😆 maar elke keer als ik dan rustig zit of lig denkt zij ja maar mama nu ga ik bewegen ooo 😅 Ja oh echt ik merk het steeds meer en mijn man maakt er dan grappen over en dan ga ik er sirieus over nadenken van o miss heeft die wel gelijk

één maand geleden

Ik was eigenlijk 9e uitgerekend, maar de kleine meid is op 7 oktober gebore ...
Ik ook de 9e! Maar van mij zit er nog in. De laatste weken lijken wel nog langer te duren....

één maand geleden

Reactie op RdenBosch

Oh wat fijn dat ze al zo goed klaar ligt. Maar idd fysiek wordt het voor jo ...
Jaaa van mij ook zeer beweegelijk. Ben denk bont en blauw van binnen 🤣 van de anderen kinderen was dit wel wat minder. Dus benieuwd naar deze kleine karate kid

één maand geleden

Reactie op CDMNQ

Ik ook 9 november, mijn derde jongen 🩵
Yes me too. M'n 4e kind en 2e zoon

één maand geleden

Reactie op Tona

Hoi, ik wou dit topic even nieuw leven inblazen omdat we als eerste de maan ...
Ja precies hetzelfde hier. Soms denk ik. Nu begint t. Maar dan toch niet. Ik ga vandaag nog wat laatste dingen halen. Vluchttas al klaar gezet. En moet nog poetsen maar nestel drang is er nog niet echt 🤣

één maand geleden

Reactie op Tona

Hoi, ik wou dit topic even nieuw leven inblazen omdat we als eerste de maan ...
Vandaag 36+1, ben de 5de uitgerekend… en het komt inderdaad heel dicht nu! 🙈 merk vooral enorm dat ik ongeduldig word… ik kijk zo hard uit naar het kleintje en heb geen stress ofzo voor de bevalling. Dus voor mij mag het gerust wat eerder komen dan 5 november 😅

één maand geleden

Ik was eigenlijk 9e uitgerekend, maar de kleine meid is op 7 oktober gebore ...
Zo dat is op tijd! Moet ze nog in het ziekenhuis blijven of sterk genoeg om naar huis te gaan?

één maand geleden

Hier ook 9e uitgerekend! Geslacht is nog verrassing! 🥰

één maand geleden

3 november een jongen 🥰

één maand geleden

Hier ook 3 november 🥰 geslacht weten wij niet. Is een verrassing

één maand geleden

Reactie op kristab88

Zo dat is op tijd! Moet ze nog in het ziekenhuis blijven of sterk genoeg om ...
Ze doet het heel goed! Ze heeft wel een sonde omdat ze nog niet altijd de kracht heeft om alles op te drinken. We blijven ongeveer 1,5 tot 2 weken in het ziekenhuis.

één maand geleden

Reactie op wendyv3

Ja precies hetzelfde hier. Soms denk ik. Nu begint t. Maar dan toch niet. I ...
Hier ook nog niet echt nesteldrang, ben 5 nov uitgerekend. Heb volgens mij zo goed als alles wel in huis, maar alles moet nog een plekje krijgen, uitgewassen, opgemaakt worden, ook nog geen vluchttas. Wil wel steeds beginnen maar kijk er ook een beetje tegen op ofzo 🙈

één maand geleden

Reactie op EMBO

Vandaag 36+1, ben de 5de uitgerekend… en het komt inderdaad heel dicht nu! ...
Ja zelfde hier! Ben morgen 36 en ik heb zoiets: kom volgend weekend maar. 🙈

één maand geleden

Reactie op FräuleinV

Ja zelfde hier! Ben morgen 36 en ik heb zoiets: kom volgend weekend maar. � ...
Grappig, ik morgen ook 36 en wat mij betreft mag ze ook nu komen 🤭

één maand geleden

Reactie op Moekje2be

Hier ook nog niet echt nesteldrang, ben 5 nov uitgerekend. Heb volgens mij ...
Ja 🙈 maar ben ook wel extreem moe de laatste dagen. Nergens geen zin in. Slaap in de middag en ben dan nog steeds moe... dat helpt ook niet echt

één maand geleden

Vandaag 36 weken! 7 nov uitgerekend maar ik krijg een geplande keizersnede. Benieuwd of de kleine man zich eerder meld of niet.. 💙

één maand geleden

Reactie op mermaidmommy

Grappig, ik morgen ook 36 en wat mij betreft mag ze ook nu komen 🤭
Hier sluit ik me 100% bij aan! Ben die harde buiken continu wel een beetje zat en hoewel ik heb genoten van mijn zwangerschap, wil ik 'm nu heeeel graag in m'n armen hebben.. 💙

één maand geleden

Reactie op wendyv3

Ja 🙈 maar ben ook wel extreem moe de laatste dagen. Nergens geen zin in. ...
Ja hier ook! In de avond krijg ik pas een beetje energie, snachts slaap ik dan weer te weinig. Overdag wel momenten van een energie opwelling maar dan ben ik heel druk met onzin dingen die geen prioriteit hebben, zoals onkruid tussen de tegels wegplukken en nat gras maaien met een kantjes maaier🥲