562 Reacties

één maand geleden

Reactie op wendyv3

Ik heb soms het idee dat het elk moment kan komen. Ik voel ook steeds kramp ...
Zijn waarschijnlijk oefenweeën. Betekent wel dat je lichaam zich aan het voorbereiden is, maar zegt helaas niks over hoe lang het nog duurt.. Bij mn vorige zwangerschap had ik het ook heel veel vanaf 37 weken, maar uiteindelijk pas met 41+1 bevallen, na 2x gestript te zijn 🙈

één maand geleden

Reactie op wendyv3

Ik heb soms het idee dat het elk moment kan komen. Ik voel ook steeds kramp ...
Ik precies hetzelfde!!

één maand geleden

Reactie op Mennos9

Zijn waarschijnlijk oefenweeën. Betekent wel dat je lichaam zich aan het vo ...
O ja dat kan idd nog zo 'n maand duren. M'n andere kinderen zijn met 39 weken geboren. Hopelijk volgt deze hun op 😅

één maand geleden

Oh! Ik weet zeker dat mijn baarmoedermond is verstreken. Elke keer in bad doe ik een perineummassage en het voelde zo week en soepel nu van binnen. Even wat verder gevoeld daar binnen en het is echt ZO zacht en soepel. Nu 37 + 5 🙏🏼🙏🏼

één maand geleden

3nov de datum. Ik voel nog helemaal niets. Soms wat kramp onderin, klein beetje. In denk dat ze beetje meer aan het indalen is. Ik houd rekening met 39-42weken ergens, voor mijn gevoel wel na de 40weken. Veel kwaaltjes, maar scharrel rustig/geduldig thuis wat rond. 😊 Probeer zo weinig mogelijk te denken, komt ze vandaag of teleurgesteld te zijn na 40weken, maar die kwaaltjes soms

één maand geleden

Reactie op Aaker52

3nov de datum. Ik voel nog helemaal niets. Soms wat kramp onderin, klein be ...
Hier precies hetzelfde! Ook 3 november en voel niks geks. Ik heb het gevoel dat hij ergens in week 41 komt.

één maand geleden

Reactie op wendyv3

O ja dat kan idd nog zo 'n maand duren. M'n andere kinderen zijn met 39 wek ...
Dat is een mooie termijn inderdaad! Ik hoop voor deze keer ook dat ze ergens tussen 39 en 40 weken komt. Maar houd er ook rekening mee dat ik weer over de 40 kan gaan net als vorige keer 😆

één maand geleden

5 november! Hoop echt dat ze binnenkort komt 😂. Ze is heel druk en mijn buik doet vaak pijn. Ook regelmatig krampen onderin mijn buik. Maar dat hoort erbij! Hoop elke dag dat mijn vliezen breken, maar ben bang dat ik nog even geduld moet hebben 🥲. Voel mij ook niet fit maar weet niet of t komt door zwangerschap of virusjes.

één maand geleden

Reactie op Wenteleefje

5 november! Hoop echt dat ze binnenkort komt 😂. Ze is heel druk en mijn bu ...
Ik was 6 november uitgerekend en ik ben gister 18 oktober bevallen met 37 weken en 2 dagen. Mijn vliezen waren gebroken dus het kan nog

één maand geleden

Reactie op Wenteleefje

Idem… ook 5 november maar heb hem liever morgen in m’n handen dan dat ik overtijd zou gaan 😅 vooral door de vele kwalen. Ach, we zien wel…

één maand geleden

Ik 3 november maar moet mij 23 oktober om half 7 in het ziekenhuis melden ivm inleiding. Kan ook niet meer wachten. Zoveel kwalen

één maand geleden

Reactie op EMBO

Idem… ook 5 november maar heb hem liever morgen in m’n handen dan dat ik ov ...
Ik ook 5 november, hoop echt dat deze krampjes door gaan zetten naar echte weeën. Zo klaar mee.

één maand geleden

Reactie op Wenteleefje

Ik ook! Sinds twee nachten veel menstruatie achtige krampen. En ook vervelende druk.. ik wil dat ze kooooooomt!

één maand geleden

Reactie op FräuleinV

Ik ook! Sinds twee nachten veel menstruatie achtige krampen. En ook vervele ...
Ugh dit heb ik ook 🫣mijne is 8 november uitgerekend 🤭

één maand geleden

Gisteren van 23:00 tot 03:00 krampen/weeen gehad en deze getimed. Het voelde ook echt alsof hij lager in mijn bekken zakte. Adrenaline was aan en ik er klaar voor. Maar bewust geprobeerd verder te slapen. Dat is gelukt en nu voelt alles weer rustig. Ben benieuwd ☺️

één maand geleden

Hmm, van mij mag de baby nog wel tot rond de uitgerekende datum blijven zitten hoor! Natuurlijk zijn die laatste loodjes van het zwanger zijn niet de makkelijkste, maar ik ben er nu mentaal nog niet helemaal op ingesteld.. misschien omdat het de eerste is..

één maand geleden

Reactie op kristab88

Hmm, van mij mag de baby nog wel tot rond de uitgerekende datum blijven zit ...
Ja hier ook! Heb ik mijn hoofd dat ze na 40weken ergens pas komt. En dat vind ik helemaal prima. Ondanks die laatste loodjes, denk ook mentaal dingetje.

één maand geleden

Reactie op RdenBosch

Gisteren van 23:00 tot 03:00 krampen/weeen gehad en deze getimed. Het voeld ...
Hier begon het gisteravond met een drukkend gevoel beneden. Vannacht om 03.00 uur opeens mega krampen. Maar elke keer van korte duur. Denk oefenweeen. Wel spannend zo 😅

één maand geleden

Reactie op Wenteleefje

Hier begon het gisteravond met een drukkend gevoel beneden. Vannacht om 03. ...
Zelfde hier, al bleven die krampen wel lang. Overwoog zelfs paracetamol te gaan pakken, maar wilde niet teveel bewegen 🥲

één maand geleden

Slijmprop verloren! Had echt niet verwacht dat te zien 😂. Eerste keer plassen beetje rode sliertjes. Tweede keer opeens hele sliert/prop 😅. Klinkt lekker goor. Weet dat t dan nog steeds even kan duren, maar wel fijn 😊!