562 Reacties
één maand geleden
Reactie op Wenteleefje
Slijmprop verloren! Had echt niet verwacht dat te zien 😂. Eerste keer plas ...
Hoe ver ben je?🫶🏻
één maand geleden
Reactie op Wenteleefje
Hier begon het gisteravond met een drukkend gevoel beneden. Vannacht om 03. ...
ik heb dit gisteren ook gehad , en dan ook nog hoofdpijn , misselijk , maagpijn , baarmoeder die de hele tijd samentrekt, krampen en ik heb bekkenpijn dus de hele tijd schoot het in m'n linkerlies ook.
Dit duurde van 23.00 tot 7.00 daarna huilend uit bed gestapt want ik kon niet meer manlief warm bad gemaakt en toen is het weg getrokken.
Vannacht gelukkig aardig goed geslapen😇
één maand geleden
Reactie op kristab88
Hmm, van mij mag de baby nog wel tot rond de uitgerekende datum blijven zit ...
Ik heb hetzelfde hoor! Maar bij mij juist omdat het m'n 2e is.
Hoop iig dat ze tot 39 weken blijft zitten. Dan heb ik nu nog 1 weekje om de laatste dingen thuis klaar te maken en nog 1 weekje om lekker te kunnen chillen en me mentaal voor te bereiden op de komst van de kleine.
Vorige keer had ik het preciés het tegenovergestelde en was ik er al heel vroeg helemaal klaar voor, toen ben ik pas bevallen met 41+1 😅 heel benieuwd hoe het nu gaat uitpakken.
één maand geleden
Onze dochter Bo is om 21.31 uur geboren! Was om 17.30 voor extra check up in t ziekenhuis en bleek al 5cm ontsluiting te hebben. Toen ging het heeel hard! Ze doet t hartstikke goed. In de ochtend lekker naar huis 🥰
één maand geleden
Ik had wat menstruatiekrampen gehad en hele erge druk op mijn blaas. Dacht blaasontsteking dus nog naar huisarts gegaan en daar urine ingeleverd. Boodschappen gehaald. Daarna meer krampen maar dacht voorweeen. In de middag belde huisarts dat ik langs moest komen. Dus ik daar heen om 15.00 uur. In de wachtkamer werd het wel allemaal zwaarder. Huisarts zei nog t lijkt wel alsof je al aan t bevallen bent maar ik zei nog nah dit kunnen toch geen weeen zijn 😂. Ziekenhuis werd gebeld en moest dag erop daar nog urine inleveren. Maar eenmaal thuis bloedverlies dus maar weer gebeld. Ook hele bloedprop. Schrok ik wel van. Ziekenhuis weer gebeld en mocht op controle. Man gebeld die uur rijden verderop op kantoor zat om naar huis te komen. Eenmaal in ziekenhuis dus al 5cm ontsluiting. En toen ging t opeens kei snel. Ruggenprik geen optie meer. Maar met morfine ging het heel goed! Uiteindelijk maar 10 min geperst! 😁 Straks lekker naar huis!
één maand geleden
Reactie op Wenteleefje
Ik had wat menstruatiekrampen gehad en hele erge druk op mijn blaas. Dacht ...
Waaaw wat goed zeg! Hoe voelden de voorweeen dan voor jou?
Ik herinner me van een ander topic dat we op hetzelfde moment uitgerekend zijn. Vind het zo bijzonder dat je je van niets bewust was tot de controle 🙈 hoe snel kan het gaan!
Geniet van je dochtertje 😘
één maand geleden
Reactie op EMBO
Waaaw wat goed zeg! Hoe voelden de voorweeen dan voor jou?
Ik herinner me ...
5 november 😁. Ik had za op
zo menstruatiekrampen. Zondag door de dag heen wat krampen maar niet heel spannend. Wel triljoen keer plassen maar de druk nam niet af. Zo op ma niks. Daarom ook tegen mn man gezegd ga maar werken. Gisterenochtend nog steeds hele dag gevoel alsof ik ieder moment in mijn broek kon plassen. In de middag kreeg ik dus steeds meer druk en zat ik grotendeels van de dag op de wc maar er kwam niks 😂. Op enig moment kreeg ik wel meer krampen die steeds sneller kwamen.
Dat was rond 15.00 uur. En toen ging het dus heel snel!
één maand geleden
Reactie op wendyv3
Oe ja dat heb ik ook. Enorm druk ook önderin. Zeker als ik opsta. Ook wat m ...
Ik dacht gisteren continu dat ik in mijn broek moest plassen 😅. Zo voelde het echt. Maar kon dus niet naar de wc. Omdat ik einde van de middag bloed verloor en ook een stolsel zo groot als een golfbal moest ik even naar ziekenhuis. Eenmaal in de auto kwamen de weeen steeds sneller 😂. In t ziekenhuis echt elke 3min. En toen dacht ik nog steeds dit kan t niet zijn want t moet erger zijn. Maar toen dus al
5cm ontsluiting 😂. Al snel werd t veel erger en rugweeen. Maar alles ging vrij vlot. En persen maar 10 minuten. In totaal 4 uur overgedaan 😁. Wel uitgescheurd daardoor. Dat voel ik nu wel 😂
één maand geleden
Net terug van de verloskundige en mijn gevoel klopte. De kleine man is hélemaal ingedaald en kan geen kant meer op. Ze zei dat hij echt elk moment kan komen en zelfs dat zij vannacht nachtdienst heeft. Nou ik ga maar wat afleiding zoeken en genieten van mijn verlof nog even. Maar hij kan elk moment komen. Na 2 weken voorweeen wel echt blij hiermee. Het is niet voor niets geweest. Ben 3 november uitgerekend, maar verwacht nu toch echt een oktober baby 🩵🩵🩵