562 Reacties
één maand geleden
Reactie op RdenBosch
Net terug van de verloskundige en mijn gevoel klopte. De kleine man is héle ...
Wat fijn! Ik ben wel nieuwsgierig: waarop baseerde zij dat ie zo snel zou komen? Mijn zoontje ligt ook helemaal ingedaald, maar zover ik heb begrepen zegt dit niets over een eventuele bevaldatum. Mijn uitgerekende datum is 4 nov. Ben benieuwd!!
één maand geleden
Reactie op RdenBosch
Net terug van de verloskundige en mijn gevoel klopte. De kleine man is héle ...
Ik vraag het mij inderdaad ook af, ik heb gisteren ook controle gehad en met 35 weken lag mijn meisje ook al helemaal vast :) Ben zelf nu 38 + 3 en heb ook al sinds 35/36 weken voorweeën en nu nog steeds😅 dus ik deel graag de mening hier boven hoe ze dat zo kunnen weten :) ?
Ik hoop het van harte voor je 😘 ik heb namelijk ook allemaal kwaaltjes waarop ze zeggen het begin is er en ik ben ook 3 november uitgerekend 😄
één maand geleden
Reactie op IrisPostma93
Ik vraag het mij inderdaad ook af, ik heb gisteren ook controle gehad en me ...
Mijn bloeddruk was ook hoger, het is heel soepel daar binnen, ben heel vermoeid, de langdurigheid van de krampen, hoe hij ook echt zijn hoofd ingraaft daar beneden. Tuurlijk is er niks te zeggen over of hij een deze dagen komt. Maar dat ik over de datum heen ga, leek haar sterk.
één maand geleden
Reactie op Nootje90
Wat fijn! Ik ben wel nieuwsgierig: waarop baseerde zij dat ie zo snel zou k ...
Ja heel fijn! Denk ook wel dat verloskundigen over het algemeen niet graag conclusies trekken. Maar bij mij zei ze gewoon open en eerlijk: hij kan elk moment komen of een deze dagen. Uiteindelijk kun je nergens echt conclusies aan hangen, maar dat hij zover is ingedaald is gewoon een goed teken. En dat geeft me rust.
één maand geleden
Reactie op RdenBosch
Mijn bloeddruk was ook hoger, het is heel soepel daar binnen, ben heel verm ...
Ik ben heel benieuwd voor je😃 Ik hoop dat hij snel komt, ben jij het ook zo zat met al die klachten?
één maand geleden
Reactie op IrisPostma93
Ik ben heel benieuwd voor je😃 Ik hoop dat hij snel komt, ben jij het ook z ...
Ja ik hoop het ook, maar zal uiteindelijk toch wel onverwachts komen. Heb idd ook veel kwalen en het wordt gewoon zwaar allemaal. Maar probeer ook echt bewust te genieten van mijn vrije tijd nog en de dutjes overdag. Heerlijk 😍 En de blaadjes die van de bomen vallen.
één maand geleden
Reactie op RdenBosch
Ja ik hoop het ook, maar zal uiteindelijk toch wel onverwachts komen. Heb i ...
Nou dat is ook zo hoor, ik word er ook moedeloos van.. heb weer geen oog dicht gedaan vannacht en van 8.30 tot 10.30 nog even wat slaap gepakt.
Hele nacht last van drukkend gevoel rondom onderbuik en rug pijnscheuten in m'n lies , lichte hoofdpijn , misselijk, maagkrampen, had ook tintelingen in m'n bovenbenen.
Voor nu zijn het een soort krampen menstruatie achtig rondom m'n onderbuik en rug , schiet soms door naar m'n bovenbenen , heupen en billen. Alles rommelt in m'n buik heel erg..
Ja moet je ook zeker doen hoor🥰 ik probeer het ook maar vind het lastig soms
één maand geleden
Reactie op IrisPostma93
Nou dat is ook zo hoor, ik word er ook moedeloos van.. heb weer geen oog di ...
Ja heel herkenbaar wat je allemaal noemt, het is ook zwaar zo samen. Maar lekker je rust pakken en slapen, je lichaam heeft het nodig. Probeer te genieten van de kleine dingen en vooral de bewegingen in je buik nog. Sterkte 🙏🏼
één maand geleden
Reactie op RdenBosch
Ja heel herkenbaar wat je allemaal noemt, het is ook zwaar zo samen. Maar l ...
dankje wel😘 oh gelukkig ben ik niet de enige , soms denk ik wel eens ben ik de enige die nu al zulke kwaaltjes heeft😅
Ga straks idd nog even een dutje doen en lekker even douche😊 Wellicht dat dat ook al iets helpt😇
jij ook nog sterkte 😊
één maand geleden
Ik ben 7 november uitgerekend en krijg een meisje. De laatste weken heb ik zo nu en dan last gehad van harde buiken en oefenweëen. Alleen is mijn vader afgelopen woensdag overleden. (Niet helemaal onverwacht maar toch snel gegaan). Nu duim ik dat ze in ieder geval blijft zitten tot na de uitvaart…
één maand geleden
Reactie op ginnylena
Ik ben 7 november uitgerekend en krijg een meisje. De laatste weken heb ik ...
Sterkte 💕
één maand geleden
Vanochtend controle gehad met 39 + 1. En sinds woensdag is de kleine toch nog lekker gegroeid. Mijn bloeddruk is goed. En hij ligt nog steeds goed vast met zijn hoofdje in mijn bekken. Alles staat op groen 🙏🏼 Waar ik eerst wilde dat hij kwam, denk ik nu: blijf nog maar even zitten en groei maar lekker door ☺️
één maand geleden
Ik ben 6 november uitgerekend en ik hoop echt dat hij deze week gaat komen. Ik ben er echt klaarmee en heb voornamelijk erge steken in me onderbuik. Ik doe eigenlijk niks meer en lig alleen nog maar op de bank. Vorige week corona gehad en sinds vandaag weer aan het opknappen. Het lopen gaat ook steeds moeizamer en het lukt me al bijna niet meer om "normaal" te lopen..
één maand geleden
Reactie op Lisse28
Ik was ook 6 november uitgerekend. Maar mijn zoontje besloot om 18 oktober ...
Laten we hopen dat die van mij ook eerder gaat komen hahaha. Ik merk echt dat ik het momenteel zwaar heb. Hij is met 35 weken ook geschat op bijna 3 kg
één maand geleden
Reactie op MichelleM1998
Laten we hopen dat die van mij ook eerder gaat komen hahaha. Ik merk echt d ...
Ja ik hoop het voor je hoor. Ik was het ook echt zat, maar niet verwacht dat hij al met 37,2 weken zou komen. Want mijn andere 2 kinderen zijn met 40,3 en 40’ weken geboren. En bij deze brak voor het eerst spontaan mijn vliezen