562 Reacties

één maand geleden

Reactie op Lisse28

Ja ik hoop het voor je hoor. Ik was het ook echt zat, maar niet verwacht da ...
Snap ik! Dat verwacht je ook zeker niet. Dit is ons eerste kindje en vaak hoor je dat die toch wel langer zitten..

één maand geleden

Wel spannend he, het zou nog een oktober baby kunnen worden, en anders weten we over een paar dagen zeker dat we in de geboortemaand zitten! Maar ik sta er nog erg positief in, alles is in principe klaar dus deze weken zijn bonus om nog lekker uit te rusten en voor de baby om te groeien en te komen wanneer hij er klaar voor is. Ik merk nu ook het resultaat van blijven sporten de hele zwangerschap, voel me nog heel goed en energiek. Alleen de nachten zijn een beetje wisselend :D maar dat is vooral sneu voor mijn man die nog naar zijn werk moet.

één maand geleden

Ik vind het ook erg spannend worden nu (10 nov uitgerekend). Het is mijn 2e kindje en vind het echt anders nu ik weet welke pijn me staat te wachten 😆 maar het meest spannende vind ik toch weer dat je gewoon niet van tevoren weet wanneer het gaat gebeuren! Op dit moment sta ik er eigenlijk vrij weinig bij stil dat het al zo gaat opschieten want sinds afgelopen vrijdag ligt mijn vader in het ziekenhuis. Godzijdank mocht hij gelukkig wel vandaag van de IC af. Ik hoop zo dat ons meisje nog even blijft zitten tot het weer wat beter gaat 🙏🏻

één maand geleden

Reactie op MichelleM1998

Snap ik! Dat verwacht je ook zeker niet. Dit is ons eerste kindje en vaak h ...
Mijn eerste is als eerste gekomen haha. Met 38.5. De tweede 39.2 en nu vandaag 39.2 maar nog niets…. Dusss het kan allemaal 🥹

één maand geleden

5 november, een meisje 🩷

één maand geleden

Reactie op Mennos9

Ik vind het ook erg spannend worden nu (10 nov uitgerekend). Het is mijn 2e ...
Pff heftig zeg, heel veel sterkte en beterschap voor je vader! 🥺

één maand geleden

Reactie op ginnylena

Ik ben 7 november uitgerekend en krijg een meisje. De laatste weken heb ik ...
Heftig zeg.. gecondoleerd en heel veel sterkte!

één maand geleden

Ik was 10 november uitgerekend. Maar ben gister bevallen van een heel mooi en gezond meisje genaamd Nowi🩷

één maand geleden

8 november, we krijgen een meisje🩷

één maand geleden

12 nov ,wij krijgen een meisje

één maand geleden

Poeh! Ik was gisteren zo moe en gesloopt, door weinig slaap. En na vannacht voel ik me herboren. Laat de kleine man maar komen (39 + 2) 🩵😃

één maand geleden

7 november uitgerekend van de 3e, een meisje 🩷 grote zus van 7 en broer van 4 kunnen niet wachten. Vannacht wel een onrustige nacht met harde buiken en krampen, ben benieuwd hoelang ze nog blijft zitten

één maand geleden

7 november uitgerekend en 28 oktober is de kleine man geboren 🩵

één maand geleden

Reactie op RdenBosch

Poeh! Ik was gisteren zo moe en gesloopt, door weinig slaap. En na vannacht ...
Zo fijn he! Wat een nachtje slaap voor verschil kan maken 😴

één maand geleden

Ik heb de muziek hard aan gezet en ben aan het dansen, in de hoop dat hij een deze dagen zich meldt. Heerlijk gevoel!! Geeft weer energie 🥳

één maand geleden

Reactie op bregjelong

Ik was 10 november uitgerekend. Maar ben gister bevallen van een heel mooi ...
Gefeliciteerd, wat een schatje

één maand geleden

Ik hoop eigenlijk ipv 8 november dat ze nu nog komt. Vandaag het nieuws gekregen dat het niet goed gaat met mijn oma (en ze woont in het buitenland, dus erheen vliegen mag niet nu) en ik zou het wel fijn vinden als ze de baby dan iig nog via een foto kan zien ofzo 🤞🤲

één maand geleden

Ik ben 8 november uitgerekend en wordt deze week ingeleid ivm hoge bloeddruk, verhoogde leverwaarden en gewicht van ons kindje! Super spannend allemaal

één maand geleden

Reactie op mermaidmommy

Ik hoop eigenlijk ipv 8 november dat ze nu nog komt. Vandaag het nieuws gek ...
Ik hoop het oprecht voor je. Sterkte !

één maand geleden

Reactie op mermaidmommy

Ik hoop eigenlijk ipv 8 november dat ze nu nog komt. Vandaag het nieuws gek ...
Ik hoop voor je dat dat nog kan, sterkte! 🤍