562 Reacties

茅茅n maand geleden

Reactie op RdenBosch

Sinds 16:30 weer voorweeen. Ene keer half uur er tussen, dan een kwartier. ...
Hopelijk begint het voor je!!馃グ

茅茅n maand geleden

Merk ook echt dat yoga oefeningen zo fijn zijn nu, juist nu er zoveel druk staat op mijn bekken en met de krampen. Hopelijk voor jullie ook 馃檹馃徏

茅茅n maand geleden

Reactie op joyinaya

Hopelijk begint het voor je!!馃グ
Haha idd, maar ze nemen al weer af. Dus ga zo gewoon naar bed en maar zien of ik morgen wakker wordt van: h茅 weer een nieuwe dag. Zo gaat het nu echt 馃槀 Laatste kans op oktober voor hem

茅茅n maand geleden

Reactie op RdenBosch

Haha idd, maar ze nemen al weer af. Dus ga zo gewoon naar bed en maar zien ...
Pff balen 馃ズ hopelijk duurt het niet meer lang. Je lichaam bereidt zich in ieder geval wel duidelijk goed voor!

茅茅n maand geleden

Reactie op 71124

Bij deze zwangerschap blijf ik steeds dingen voelen en gebeurt er weinig. B ...
Ja ik herken dit ook niet van mijn andere zwangerschappen. Als ik wat voelde was t meteen ook begonnen. Dit is echt heel anders. Vannacht helemaal geen wee毛n meer gehad en nu voel ik me weer ok. Dus ga maar weer beetje poetsen ofzo

茅茅n maand geleden

Er hing echt wat in de lucht gisteren denk ik! Ik zie dat veel last hadden van voorweeen! Ik ook! Zo gek gevoel h猫! Oh wat is het toch spannend!! Het is mijn eerste dus ben stiekem nieuwsgierig naar de weeen van hoe gaat het nou echt voelen maar ben bang dat als het zo ver is, ik spijt heb dat ik zo nieuwsgierig was馃ぃ. Dat afwachten wanneer het nou echt gaat gebeuren is toch een gek idee h猫! Ik neem overal een onderlegger (kleedje) mee om te voorkomen dat ik m鈥檔 vliezen erop breken 馃槀. Doen jullie dat ook?

茅茅n maand geleden

Reactie op Sunshine91

Er hing echt wat in de lucht gisteren denk ik! Ik zie dat veel last hadden ...
Misschien begon het een beetje te spoken vanwege Halloween 馃懟 Ben benieuwd: hoe voelen voorwee毛n? Ik heb alleen harde buiken volgens mij. Gisteravond overigens ook wel erg veel last van, een paar uur lang zeker om de 5 a 7 minuten!

茅茅n maand geleden

Reactie op joyinaya

Pff balen 馃ズ hopelijk duurt het niet meer lang. Je lichaam bereidt zich in ...
Helaas niet doorgezet, maar ach. Hij bepaald en ik laat het los. Benieuwd of de voorweeen vandaag weer beginnen. We zitten natuurlijk allemaal richting de 40 weken, dus goed te lezen dat we allemaal wel harde buiken of voorweeen ervaren. We got this! 馃檹馃徏 Mijn buik is ook nog steeds aan het groeien merk ik, bij jullie ook?

茅茅n maand geleden

Reactie op Sunshine91

Er hing echt wat in de lucht gisteren denk ik! Ik zie dat veel last hadden ...
Alleen in de auto ligt zo'n matje.. lijkt me ook gek om daarop te gaan zitten wanneer ik bij iemand op visite ben of zo :P Ik denk maar, de kans is toch niet zo groot dat de bevalling daarmee begint en zelfs als dat zo is, zullen het niet gelijk hele vloedgolven zijn meestal toch ;)

茅茅n maand geleden

Reactie op kristab88

Alleen in de auto ligt zo'n matje.. lijkt me ook gek om daarop te gaan zitt ...
Van m'n 1e begon t met gebroken vliezen. Er kwam echt een hele golf uit en het bleek ook stromen. Bij mn 2e had ik eerst wat weeen en daarna met harde kracht braken mm vliezen zo, dat m'n deken de lucht in vloog. Bij de 3e ook wat krampen en op schoolplein braken de vliezen dus het kan dus wel 馃槅 misschien voor de zekerheid een dikke matras om doen wanneer je op visite gaat 馃榿

茅茅n maand geleden

Ze zijn weer begonnen de harde buiken en krampen. Gisteren ook rond deze tijd 馃槀

茅茅n maand geleden

Reactie op RdenBosch

Ze zijn weer begonnen de harde buiken en krampen. Gisteren ook rond deze ti ...
Haha ja hier ook! 馃 Sinds dinsdag-woensdagnacht.

茅茅n maand geleden

Vanmiddag controle bij de vk gehad, en inene vanmiddag waren mijn man en ik boodschappen doen en ik voelde wat gutsen ineens denk oh no.. thuis gekeken was de voorkant van m'n maandverband nattig/vochtig . Ik de vk gebeld maar moet het in de gaten houden 馃槄 wellicht vliezen gebroken maar misschien gewoon hele lichte afscheiding ... ik weet het niet馃槄 even in de gaten houden ben nu 39+4

茅茅n maand geleden

Hi!! Ik ben aanstaande zondag 3 november uitgerekend, sinds een week rommelt het wat en heb ik vaker harde buiken, aangezien ik dit eerder helemaal niet had. Sinds vanmiddag 13:15 heb ik nu 15 harde buiken gehad in 2,5 uur tijd. Zou dit een voorteken kunnen zijn?? Het voelt niet perse pijnlijk, alleen wat oncomfortabel en ik voel al de hele middag veel spanning op mijn buik. Liefs!

茅茅n maand geleden

Reactie op chantal1999k

Hi!! Ik ben aanstaande zondag 3 november uitgerekend, sinds een week rommel ...
Oeh wie weet! Ik ben dezelfde dag uitgerekend en precies hetzelfde. Vandaag veel harde buiken en sinds 16:00u ook regelmatigere krampen. Wie weet Chantal 馃檹馃徏

茅茅n maand geleden

Reactie op IrisPostma93

Vanmiddag controle bij de vk gehad, en inene vanmiddag waren mijn man en ik ...
Spannend Iris, ik duim met je mee 馃檹馃徏

茅茅n maand geleden

Reactie op Eerstekleintje

Haha ja hier ook! 馃 Sinds dinsdag-woensdagnacht.
Oeh! Toch veel herkenbaarheid deze dagen bij elkaar merk ik. Succes met de krampen 馃檹馃徏

茅茅n maand geleden

Reactie op RdenBosch

Spannend Iris, ik duim met je mee 馃檹馃徏
Dankje wel ik ben net als jij en chantal ook zondag uitgerekend馃檹 ook veel harde buiken maar voel me anders dan anders

茅茅n maand geleden

Reactie op IrisPostma93

Dankje wel ik ben net als jij en chantal ook zondag uitgerekend馃檹 ook veel ...
Spannend! Je leest overal dat het pas wee毛n zijn als de harde buiken pijnlijk worden, maar dan denk ik weer van ja wat is dan pijnlijk... ik voel wel wat rugpijn, maar verder niks bijzonders! Zo lastig, ik denk echt veel te veel na!

茅茅n maand geleden

Reactie op chantal1999k

Spannend! Je leest overal dat het pas wee毛n zijn als de harde buiken pijnli ...
Ja snap ik helemaal ik heb ook lage rugpijn wat niet weg trekt heel erg borrelen in m'n buik en ja misschien zit het tussen m'n oren maar voel af en toe wat gutsen in maandverband kleine beetjes zeg maar niet heel erg