562 Reacties
één maand geleden
Hoi, ik ben 8 november uitgerekend van mijn 2e zoontje. Zelf denk ik ivm een eerste zoontje dat na 12 dagen over tijd, ter wereld kwam, dat dit nu weer gebeurd.
Ook ben ik toen ingeleid op de 11e dag. Heb nu met de verloskundige afgesproken dat ik op week 41 ingeleid wil worden… spannend hoor weer die laatste loodjes. Vooor iedereen heeel veeel succes met de laatste looodjes🥰
één maand geleden
Reactie op chantal1999k
Spannend! Je leest overal dat het pas weeën zijn als de harde buiken pijnli ...
Is ook niet gek het vele nadenken. Uiteindelijk is het jou lichaam en als je denkt van “ik moet bellen, ook al zijn ze voor mij nog niet pijnlijk” gewoon doen. Iedereen heeft een andere pijngrens. Ik ga er zelf vaak overheen vanwege Endometriose, ben al jaren ernstige menstruaties en pijn gewend. Ik ben juist zo iemand die te lang wacht, omdat het zomaar kan zijn dat een wee minder pijnlijk is dan endometriose krampen. Zo benieuwd!
één maand geleden
Reactie op bellooo
Ik probeer me soms vast te houden aan dat men zegt “als je échte weeën hebt ...
Snap ik, maar ik vraag het me af of dit zo is. Ik denk vooral dat het te maken heeft met regelmatigheid en niet perse het soort “pijn”. We weten het straks als we bevallen zijn 😅
één maand geleden
Reactie op IrisPostma93
Ja snap ik helemaal ik heb ook lage rugpijn wat niet weg trekt heel erg bor ...
Ik zou het even opvangen, heb ik deze dagen ook gedaan en naar de VK geappt. Die kon gelijk zien dat het afscheiding was. En ook voor jezelf dat je ziet wat je opvangt. Glas op de wc zetten 😊
één maand geleden
Reactie op RdenBosch
Ik zou het even opvangen, heb ik deze dagen ook gedaan en naar de VK geappt ...
daar had ze het idd ook over en dat alles nu ook veel helderder kan zijn😊
één maand geleden
Reactie op RdenBosch
Snap ik, maar ik vraag het me af of dit zo is. Ik denk vooral dat het te ma ...
Ja dat is ook zo! Bij sommige schijnen ze dan opeens al centimeters ontsluiting te hebben op het moment dat het pijnlijk wordt haha. Laten we hopen dat, dat ons ook gegund is. 😅🤣
één maand geleden
Reactie op IrisPostma93
Ja snap ik helemaal ik heb ook lage rugpijn wat niet weg trekt heel erg bor ...
Ze kunnen dan ook een testje doen toch om te kijken of het vruchtwater is?
één maand geleden
Reactie op wendyv3
Ik kan me herrineren dat je een menstruatie kramp voelt onderin en dat krui ...
Ondertussen wel iets meer kramp wat voelt als een menstruatie, maar nog steeds niet heftige pijn en ik zou het ook niet kunnen timen, dus afwachten wat vanavond ons gaat brengen🙏
één maand geleden
Reactie op chantal1999k
Ze kunnen dan ook een testje doen toch om te kijken of het vruchtwater is?
ja klopt
één maand geleden
Reactie op bellooo
Ik probeer me soms vast te houden aan dat men zegt “als je échte weeën hebt ...
Ja in principe niet te missen. Tenzij je zo iemand bent die helse pijnen verwacht en eigen lichaamssignalen lang negeert en altijd te laat de artsen belt, dan moet je meer opletten. Maar vooral merk je het aan de regelmatigheid van de krampen in timing en dat het binnen een minuutje zo eerst steeds sterker verkrampt/meer pijn doet en dan rustig afzakt. Wordt op den duur echt wel pijnlijker dat als je het de eerste uren beetje gemist hebt je nog een paar uur plezier hebt van echt wel duidelijk pijnlijke weeën waar je je echt op moet focussen om die op te kunnen vangen op zijn minst. Dus ik zou zeggen dat je het niet kan missen nee.
één maand geleden
Lady's misschien iemand die me uit de brand kan helpen😅
Vk gebeld en vanavond had ze me nog een keer terug gebeld over hoe ik me voelde maar nu komt het..
Mijn baarmoeder blijft maar samentrekken het stopt gewoom niet harde buiken en steken in m'n vagina en echt vlijm scherp of ik gestoken word.
Elke keer moeten plassen pijn rondom onderbuik en rug . schiet door in m'n bil en net ook in m'n bovenbeen .
Ik kan nu ook niet rustig op de bank zitten want het blijft maar doorgaan..
Zijn dit nog voorweeën of al echte weeën?
Ik ben nog geen slijmprop verloren en ik had dus gebeld over twijfel of m'n vliezen in gutsjes kwijt raak . Vk zij dat ik het in de gaten moet houden en morgenochtend word ik weer terug gebeld over hoe we een verder plan gaan maken.
Iemand enig idee ik probeer rustig te blijven maar dit doet zo'n zo'n pijn
één maand geleden
Reactie op IrisPostma93
Lady's misschien iemand die me uit de brand kan helpen😅
Vk gebeld en vana ...
Ik heb er geen verstand van en ervaring mee. Maar misschien proberen een kruik bij je onderbuik te leggen en kijken of het wat minder wordt. Echte weeën nemen niet af, heb ik begrepen.
één maand geleden
Reactie op bellooo
Ik heb er geen verstand van en ervaring mee. Maar misschien proberen een kr ...
Nee snap ik maar dit neemt ook niet af zeg maar en schiet nu door in m'n bovenbeen het blijft aanhouden ... ik ben nu ook op de bank gaan liggen met een voedingskussen om te zien of dit miss helpt.. maar zitten of lopen lukt me niet meer zonder pijn
één maand geleden
Reactie op IrisPostma93
Nee snap ik maar dit neemt ook niet af zeg maar en schiet nu door in m'n bo ...
Hoe gaat het nu met je??