562 Reacties
茅茅n maand geleden
Reactie op bellooo
Herkennen jullie ook het gevoel van spanning? Niet dat ik de bevalling angs ...
Heel herkenbaar! Ook totaal geen spanning voor de bevalling zelf, maar wel spanning wanneer h茅t moment daar gaat zijn.
De dagen duren daardoor inmiddels steeds langer voor mijn gevoel haha
茅茅n maand geleden
Reactie op bellooo
Herkennen jullie ook het gevoel van spanning? Niet dat ik de bevalling angs ...
Ja dat herken ik ook. Moet wel zeggen dat ik de spanning ook voor de bevalling voel馃ぃ met mijn eerste dacht ach ik zie het wel... omdat ik niet wist wat ik moet verwachten. Maar nu weet ik hoe het kan gaan en vind ik toch spannend. Maar heb er ook echt zoveel zin in. Op dat moment zit je echt helemaal in je eigen wereld en dat is zo bijzonder en gek. Ook is het geslacht voor ons een verrassing dus ik kan niet wachten op het moment dat ik mag persen 馃ぃ
茅茅n maand geleden
Reactie op chantal1999k
Hoe gaat het nu met je??
Nou heb een beetje kunnen slapen , net wakker
Heb zoveel pijn gehad tot zeker 00.00 uur vannacht toen even weg gezakt tot een uur of 3 even aangehouden en nu is het die menstruatieachtige pijn lichtjes wat ik voel , borrelen samentrekkingen hele tijd moet ook wel vaker plassen.. lijkt alsof de kleine nog verder is ingedaald maar durf het niet 100% te zeggen.
Vk had me gebeld maar word zo terug gebeld
茅茅n maand geleden
Reactie op IrisPostma93
Nou heb een beetje kunnen slapen , net wakker
Heb zoveel pijn gehad tot z ...
Nou spannend hoor, ben benieuwd! Zou mooi zijn als het gewoon doorzet!!
茅茅n maand geleden
Net bij vk geweest. Ze zegt dat t mentaal beter is om er vanuit te gaan dat t pas over 3 weken komt. Nu is elke dag een soort van teleurstelling en dat is mentaal ook wel zwaar idd... verder zei ze, hoe langer het kindje blijft zitten, hoe beter voor de hersenen. Nou daar moeten we t dan mee doen. Dus ga niet meer zitten wachten. Ik zie t wel en ga ervan uit dat t nog 3 weken gaat duren
茅茅n maand geleden
Reactie op chantal1999k
Nou spannend hoor, ben benieuwd! Zou mooi zijn als het gewoon doorzet!!
Helaas ze denken dat het geen vruchtwater is maar gewoon afscheiding. Sprak net iemand die zei met deze klachten die ik heb het niet lang meer zal duren.. nou ik hoop het begin een klein beetje de moet in m'n schoenen te zakken
茅茅n maand geleden
Reactie op RdenBosch
Oh vandaag is de kleine man een stuk rustiger in mijn buik. Een vriendin va ...
Mijne kleine was gisteren ook heel rustig! En vanochtend zijn mijn vliezen gebroken
茅茅n maand geleden
Ik heb zo een rondje ziekenhuis, vk is aan huis geweest had ineens bloedverlies, vk controle gedaan maar twijfelt of het m'n vliesen zijn omdat er een heel klein beetje maar uitkwam aan vocht.
Duimen draaien馃檹
茅茅n maand geleden
Vandaag in het ziekenhuis geweest voor een versie, hij lag gisteren ineens dwars, vandaag helemaal in stuit. Dus besloten geen versie te doen, grote kans dat hij weer terug draait anders.
Wel getoucheerd, helaas nog potdicht.
Nu wel redelijk wat bloedverlies en slijm, en wat krampen. Zou dat puur reactie zijn op toucheren, of zou er daardoor wat in gang gezet zijn?