562 Reacties

één maand geleden

Laat de baby’s maar komen deze week! 🥰 succes allemaal met de laatste loodjes. 🍀

één maand geleden

Reactie op bellooo

Laat de baby’s maar komen deze week! 🥰 succes allemaal met de laatste lood ...
Nou zeg dat wel! Ik las dat gemiddeld 89% van de vrouwen in de week van 40 tot 41 weken bevalt 🩷🩵

één maand geleden

Reactie op RdenBosch

Nou zeg dat wel! Ik las dat gemiddeld 89% van de vrouwen in de week van 40 ...
Dat klopt zeker niet, ongeveer 80% bevalt tussen week 37 en 42 ;)

één maand geleden

Reactie op kristab88

Volgens mij is het idd iets van 90 procent vóór week 42. De gemiddelde zwangerschapsduur voor een eerste is 40+5 en bij een tweede 40+3 las ik. Dus dat heeft mij nu wel rust en dus betere nachtrust gegeven omdat ik het dus niet perse hoef te verwachten nu.

één maand geleden

Reactie op kristab88

Oh haha logisch idd, fijne grafiek!

één maand geleden

Reactie op bellooo

Volgens mij is het idd iets van 90 procent vóór week 42. De gemiddelde zwan ...
Ja helemaal gelijk, dat ga ik nu ook doen. Het zit me erg hoog merk ik deze ochtend. Uiteindelijk bepaalt die kleine man, maar ik ben toch zo ongeduldig en heb het fysiek erg zwaar. Maar toch maar genieten van deze zonnige dag en het afwachten. Dankjewel voor het relativeren 🙏🏼

één maand geleden

Ik ben er ook zo klaar mee… vorige 2 bevallingen waren in week 36. Vandaag uitgerekend. En nog steeds geen baby, de hormonen helpen ook niet mee een vervelende hoofdpijn sinds gister en m’n lichaam is op. Hopelijk komt ze nu heel snel 💓

één maand geleden

Reactie op chantal1999k

Jaa inderdaad! De vorige avonden trok het weg toen ik op bed ging liggen, d ...
Nou ik ben er nogal moe door geworden. Ik slaap super slecht door die valse weeën en dan moet de echte bevalling nog beginnen. Ik hoop dat ik dan de energie ervoor heb

één maand geleden

Reactie op RdenBosch

Net wakker en ik besef me: ik heb de 40 weken en uitgerekende datum gehaald ...
Positiviteit 💪🏼 like it! Same Here, 40+1 vandaag. Eerste 2 kwamen week eerder

één maand geleden

jullie kunnen het dames zet hem op🥰 kanjers

één maand geleden

Iedreen succes en ik hoop voor jullie dat de kleine snel komt.

één maand geleden

Zo wisselend elke dag! Vrijdagavond dacht ik echt dat het misschien wel ging beginnen, gisteren en vandaag voel ik me weer super goed.. lekker geslapen en net mom in balance gedaan in het zonnetje. Heb nu het idee dat die baby nog van plan is om 2 weken te blijven zitten :P

één maand geleden

Reactie op kristab88

Zo wisselend elke dag! Vrijdagavond dacht ik echt dat het misschien wel gin ...
Herkenbaar En vandaag heel veel stress hierrond… 🥲

één maand geleden

Haha herkenbaar, dacht de afgelopen dagen ook dat hij zou komen. En nu zit ik te genieten met hem in de zon ☀️

één maand geleden

Reactie op EMBO

Herkenbaar En vandaag heel veel stress hierrond… 🥲
Waar komt de stress vandaan?

één maand geleden

Reactie op kristab88

Waar komt de stress vandaan?
Mijn partner is zelfstandig. Hij heeft geen opdrachten meer aanvaard vanaf 39 weken tot 2 weken na mijn uitgerekende datum. Er moest ergens een lijn getrokken worden natuurlijk Nu mijn uitgerekende datum nadert (5 november, ben vandaag 39+5) word ik plots heel ongeduldig, voel ik me opgejaagd en gewoon ronduit gestresseerd om overtijd te gaan. Er voelt een soort druk om te bevallen. Want stel dat ze me zouden moeten inleiden uiteindelijk op 41+5 (maximum termijn waarop mijn gynaeco inleidt) is hij maar 3 dagen bij ons… Raak niet uit het “doemdenken”, krijg plots het gevoel dat de baby zodanig goed zit dat ie geen aanstalten maakt om te komen 🫠

één maand geleden

Reactie op EMBO

Mijn partner is zelfstandig. Hij heeft geen opdrachten meer aanvaard vanaf ...
Hier ook bang dat deze tot de max blijft zitten 😅 m'n andere 3 kinderen zijn met 39 weken geboren. Dus hoop dat t ook een deze dagen gebeurt maar t rommelt veel alleen niets zet nog door helaas

één maand geleden

Reactie op EMBO

Ah zo. Nou ja, in het geval je echt langer zorg nodig hebt zal hij vast wat kunnen regelen met zijn klanten. Komt goed!

één maand geleden

Reactie op EMBO

Als 41+5 het maximum is om in te leiden, zou je tzt ook nog kunnen bespreken om het een paar dagen eerder te doen misschien? Als het nodig is natuurlijk. Strippen kunnen ze al eerder doen, dat zou je ook nog eerst kunnen proberen. Wie weet dat dit je iets geruststelt, dat er meer opties zijn? 😘

één maand geleden

Mijn vliezen waren vanmiddag rond 1430 gebroken en nog steeds geen weeën... wel wat krampen. Ik lees dat het soms 24 uur kan duren... de vk zegt dat ik even moet proberen te slapen, maar dat gaat mij niet lukken😂 nog meer moeders die dit herkennen?