562 Reacties

3 maanden geleden

10 november, een meisje 🥰

2 maanden geleden

4 november en wij verwachten weer een meid!🥰

2 maanden geleden

5 november en verwachten een meisje🩷

2 maanden geleden

Reactie op Maris20121

10 november, een meisje 🥰
Leuk ik ook!🩷

2 maanden geleden

10 november , een jongen 💙

2 maanden geleden

7 november een meisje💖

2 maanden geleden

10 november, een jongetje 💙

2 maanden geleden

Reactie op Maayke Elisabeth Houtkamp

10 november, een jongetje 💙
Ik ook 10 november alleen ik krijg een meisje💜

2 maanden geleden

3 november een meisje 🩷

één maand geleden

Hoi, ik wou dit topic even nieuw leven inblazen omdat we als eerste de maand november ingaan. Hoe gaat het met jullie? Ik ben nu 36w en begin stilletjes aan een stresske te krijgen 😅 zo spannend ook allemaal! Ik heb het gevoel alsof het elk moment kan gebeuren. Maar voor hetzelfde geld is het nog gewoon 4weken wachten 🤭

één maand geleden

Reactie op Tona

Hoi, ik wou dit topic even nieuw leven inblazen omdat we als eerste de maan ...
Ik ben nu ook 36 weken en denk/hoop dat het niet heel lang meer duurt. Het wordt nu wel echt spannend 😊

één maand geleden

Reactie op Tona

Hoi, ik wou dit topic even nieuw leven inblazen omdat we als eerste de maan ...
Hey! Ik ben 35+5 nu. Ben ook aan het wachten tot het zover is 😂 voelt voor mij ook alsof het elk moment raak kan zijn, maar heb ergens een vermoeden dat ze gewoon zolang mogelijk blijft zitten 🤭

één maand geleden

Hey, ik ben nu 36+2 en krijg als het goed is volgende week te horen wanneer de keizersnede gepland wordt, vanwege placenta previa. Het zal dan nog max 2 weken duren. Gaat zo snel ineens dan! 🥰

één maand geleden

Het komt ineens dichtbij nu he! Ik ben nu 36+3. Hele tijd het gevoel (en probeer me erop in te stellen) dat ik over tijd ga. Maar gisteren ineens stress van ohjee dat zeg ik wel leuk maar had ineens het gevoel dat ie eerder komt. Dus gisteren als een wervelwind door huis en ik wil/móet vandaag de laatste dingen in huis halen. Ben benieuwd of m'n nieuwe gevoel gaat kloppen of dat het gewoon nesteldrang is 🤣

één maand geleden

hi ik 3 november ik ben nu 36+3 en enorme last van indalingsweeën😔 maar ben benieuwd wanneer de kleine meid zich gaat aankondigen☺

één maand geleden

Reactie op Lola28

Het komt ineens dichtbij nu he! Ik ben nu 36+3. Hele tijd het gevoel (en pr ...
Haha ik ben net zover! En ik had dit gisteren. Dus gisteren echt de allerlaatste dingen gekocht, zoals beschuit en muisjes en snacks voor in de bevalkoffer. Heerlijk dat het klaar is! Maar ergens denk ik ook.. hopelijk komt de kleine man dan ook binnen een paar weken 🩵 Succes met de inkopen!

één maand geleden

Reactie op IrisPostma93

hi ik 3 november ik ben nu 36+3 en enorme last van indalingsweeën😔 maar be ...
Hé! Ik ben ook 3 november uitgerekend en heb dit sinds vorige week ook. Wel af en aan, de ene dag wel, andere dag niet. Maandag zei de VK dat hij met zijn hoofdje goed ligt. Dat ligt hij nu al 4 weken ongeveer. Dus de indalingsweeen helpen wel echt. Maar “vast” ligt hij nog niet, hij kan nog draaien met zijn hoofd. Weet je dat bij jullie meisje al? Hoe ze ligt na deze weeen?

één maand geleden

Hier is alles klaar voor de komst van de kleine. Ik heb zoveel als kan voorbereid en alles wat ik kon kopen, is in huis. Heel fijn! Zelfs de cosleeper is al opgedekt, koffers ingepakt. Ik denk dat ik de komende tijd maaltijden ga invriezen en het karretje naast mijn bed ga afmaken. Maar hier ook sterk het gevoel dat hij eerder dan 3 november komt. Maar ja.. zelfde geldt niet. Lastig om mee om te gaan dat gevoel. Ik probeer het nu maar per dag aan te zien. Hij ligt iig al ingedaald en hij komt nog lekker aan in gewicht 🩵

één maand geleden

Reactie op RdenBosch

Hé! Ik ben ook 3 november uitgerekend en heb dit sinds vorige week ook. Wel ...
Hee wat leuk zeg 😘 om te horen:) ja bij mij is het dus voornamlijk in de avond uren en kan dan gewoon niet lopen van de pijn en moet elke keer plassen dan ook .. De kleine meid zag ik op de 31 weken echo toen zeiden ze ze is al wat ingedaald en bij 35 weken controle zei de vk ze ligt echt al muurvast in je bekken. gelukkig met het hoofdje naar beneden🙌 ik was namelijk erg bang dat ze in stuit zou liggen. ik voel haar overigens echt nog zo extreem erg bewegen dat ik denk jeetje hallo heb je nog zoveel ruimte🙈 En voel me nu ook echt wel steeds dikker worden lijkt het wel

één maand geleden

Reactie op TessaRudi

9 november en een jongen 💙
Ik ook 9 november, mijn derde jongen 🩵