42 Reacties

15 dagen geleden

Hi! Mijn buik is nog rustig. Hoe gaat het met jou Natascha070?

15 dagen geleden

Ha leuk, hier hoor ik ook bij! :-) sinds de 37 weken zijn gepasseerd heb ik een soort rust in mn hoofd+lijf dat het mag gaan gebeuren. Maar de baby zit nog wel even lekker, heb ik het idee. Ik hoop stiekem wel dat het echt een novemberkindje wordt en niet rond Sinterklaas... Maar goed, daar hebben we weinig invloed op. Vind het wel leuk om regelmatig even het geboortetopic te bekijken, leuk dat er al zoveel baby'tje geboren worden. Benieuwd wanneer we aan de beurt zijn!

15 dagen geleden

Hier ook nog rustig.. Vind het nu juist wel heel spannend worden. Het kan ieder moment gebeuren of nog 4 weken duren, dat vind ik een heel gek gevoel haha.

15 dagen geleden

Reactie op Lausbubje

Hi! Mijn buik is nog rustig. Hoe gaat het met jou Natascha070?
Hier ook alles nog rustig

15 dagen geleden

Reactie op Anlie30

Ha leuk, hier hoor ik ook bij! :-) sinds de 37 weken zijn gepasseerd heb ik ...
Jaa ik snap jou helemaal.. december zijn echt de drukke dagen al begint het al vaak eind november.. Ik ben ook heel benieuwd wanneer wij aan de beurt zijn..

15 dagen geleden

Reactie op YB93

Hier ook nog rustig.. Vind het nu juist wel heel spannend worden. Het kan i ...
Ja al klinkt 4 weken nog echt wel heel lang

15 dagen geleden

Reactie op Natascha070

Jaa ik snap jou helemaal.. december zijn echt de drukke dagen al begint het ...
Ja iets eerder zou wat de feestdagen betreft nog beter zijn hè, ergens volgende week ofzo... 🙈

15 dagen geleden

Gisteren mijn slijmprop verloren

15 dagen geleden

Ik hoop echt dat het opgang komt ben er echt een beetje klaar me niet slapen alles doet pijn 🤕

15 dagen geleden

Wat leuk dit! Uitgerekend 23 nov! Buitenom menstruatiekramp nog niks. Gisteren helaas wel doorverwezen van vk naar het ziekenhuis i.v.m. verhoogde bloeddruk en spoortje eiwit. Maandag weer terug op controle, zijn benieuwd!

15 dagen geleden

Reactie op volkan sem

Ik hoop echt dat het opgang komt ben er echt een beetje klaar me niet slape ...
Vervelend hè! Heel herkenbaar! Hoop het ook voor jou

15 dagen geleden

Reactie op Toppertje2024

Wat leuk dit! Uitgerekend 23 nov! Buitenom menstruatiekramp nog niks. Gis ...
Zo vervelend.. ik ben ook 23 nov uitgerekend en nu ook medisch geworden ivm hoge bloeddruk. Verder zelf slijmprop vorige week verloren en veel last van lage rugpijn, maar niet echt voorweeen of iets!

15 dagen geleden

Hier ook nog rustig, 28 nov uitgerekend. Van mij mag het ook wel eerder, maar we wachten maar rustig af. Al begin ik fysiek wel af te takelen haha.

15 dagen geleden

Reactie op SanneVanDerGraef_7

Zo vervelend.. ik ben ook 23 nov uitgerekend en nu ook medisch geworden ivm ...
Oh dat meen je! Ook definitief al? Hier nog de hoop dat het maandag stabiel is en weer worden overgedragen aan de verloskundige. Wil namelijk graag thuis bevallen😊. Jij ook?

15 dagen geleden

Hier 27 november uitgerekend 🩷 Al dagen last van gerommel/voorweeën maar er zet nog niks (jammer genoeg hihi) door .. ik merk dat ik er slecht tegen kan dat het inderdaad elk moment kan gebeuren maar het ook nog 4 weken kan duren, aargh!

15 dagen geleden

Reactie op Toppertje2024

Oh dat meen je! Ook definitief al? Hier nog de hoop dat het maandag stabiel ...
Ik wilde ook echt dolgraag thuis bevallen, was al druk bezig voor het bevalbad. Mijn bloeddruk was op het randje bij de tweede controle in het ziekenhuis, en toen hebben ze besloten de zorg over te nemen. Ik heb meermaals aan hen/mijn verloskundige gevraagd of het niet anders kon, maar helaas. Heb er flink wat tranen om gelaten :( Zeker omdat ik mijzelf goed voelde, baby het goed doet en alle andere testen goed waren.. Inmiddels bij een derde controle bleek bloeddruk weer wat hoger te zijn. Heb dus medicijnen gekregen en nu willen ze inleiden. Echter bleek bij mijn laatste controle mijn bloeddruk weer helemaal netjes te zijn, dus wil het inleiden zo lang mogelijk uitstellen… Vind het mentaal heel erg zwaar, moet om de 2/3 dagen naar het ziekenhuis met in mijn achterhoofd dat ze me willen inleiden / ik niet hun advies opvolg. Mocht je meer vragen hebben oid, let me know! Vind het fijn om met andere lotgenotes met hoge bloeddruk te kletsen haha 🥰

15 dagen geleden

Reactie op SanneVanDerGraef_7

Ik wilde ook echt dolgraag thuis bevallen, was al druk bezig voor het beval ...
Ja, voel zo aan dat dit ook het pad is wat wij/ik ga bewandelen. Een bloeddruk gaat ook niet ineens weer omlaag! Zal ik je een vriendschapsverzoek sturen?🥰

15 dagen geleden

Reactie op Toppertje2024

Ja, voel zo aan dat dit ook het pad is wat wij/ik ga bewandelen. Een bloedd ...
Ja leuk!

15 dagen geleden

Ik ben 27 november uitgerekend, hier is nog alles rustig, ik voel haar veel bewegen en heb af en toe wat voorweeën. Verder ben ik af en toe misselijk en heb ik soms hoofdpijn. Ik hoop dat ze er in iedergeval voor 4 december is aangezien mijn vader dan geopereerd wordt.

15 dagen geleden

Ik ben de 27e uitgerekend. Alles gaat nog goed. Voel me nog fit, maak nog nachten van 8 uur slaap en overdag nog lekker op pad. Merk sinds een paar dagen dat ik einde dag wat meer moe ben en overpikkeld….. dus volgens mij zit de kleine man echt nog goed binnen. Heeeel tevreden met hoe het gaat en hoop dat ik op deze manier mijn bevalling mag ingaan :). Succes allemaal met de laatste loodjes 💪🏻