42 Reacties

15 dagen geleden

29 november hiero! En druk aan het duimen dat het er ruim voor Sinterklaas is. Heb dat ook helemaal zo in mijn hoofd bedacht, dus kan straks zo tegenvallen. Nog geen enkel tekentje van beginnen.. van de week nog 10 km gewandeld 😞

15 dagen geleden

Reactie op SanneVanDerGraef_7

Ik wilde ook echt dolgraag thuis bevallen, was al druk bezig voor het beval ...
Hier bij de eerste zwangerschap hogebloeddruk ingeleid met 39 weken... nu weer elke keer op het randje merk wel als ik de heledag nu niks doe en als.ik wat doe zo rustig mogelijk dat die lager blijft. Nu moest ik even eruit voor scan van een beeldje en kwam thuis met bloeddruk van 141/92 waar die onder 140/90 moet blijven... nu weer rusten

VRIEND

15 dagen geleden

24ste uitgerekend hier, van ons 4e zoontje. Tot nu toe is alles rustig.

15 dagen geleden

Ik ben de 29e uitgerekend maar bij mijn eerste braken mijn vliezen met 37+5 “al” dus ik merk dat ik het onbewust deze week al een beetje verwacht terwijl dat helemaal niet hoeft natuurlijk! Heb wel last van voorweeen, veel rug en bekken pijn kan nog maar kleine stukjes lopen

VRIEND

15 dagen geleden

Reactie op SanneVanDerGraef_7

Ik wilde ook echt dolgraag thuis bevallen, was al druk bezig voor het beval ...
wat zouden de evt complicaties dan kunnen zijn?

14 dagen geleden

Reactie op fibm8

wat zouden de evt complicaties dan kunnen zijn?
Tegen mij zeiden ze dat je insulten kunt krijgen als je bloeddruk hoog is.. dan willen we je niet thuis en in bad hebben is wat de gynaecoloog letterlijk zei😒

14 dagen geleden

Hier 29 november uitgerekend, sinds een paar dagen wel meer voorweeën en last van buikpijn. Met mijn zoontje precies met 39 weken ingeleid vanwege hele ernstige bekkeninstabiliteit. Dat gaat gelukkig nu wel beter! Maar het is spannend wanneer er iets gaat gebeuren

14 dagen geleden

25 november uitgerekend, morgen dus 38 weken🙈 op afentoe harde buiken/voorweeën nog alles rustig. Stiekem hoop ik dat ze wel tussen 38 weken en 40 weken besluit te komen. 2e zwangerschap en valt me de laatste weekjes toch zwaarder met een peuter van 3 erbij 🙈 toen was ik bevallen met 41+5 dus ben bang….😂 hoop wel voor december te bevallen

14 dagen geleden

26ste uitgerekend. Wel last van harde buiken en voorwëeen (denk ik) het is geen menstruatiekramp, maar eerder zo’n extreem vermoeid spier gevoel dat over mijn buik trekt dat ik even moet wegzuchten.. Morgen 2-wekelijkse controle bij de vk. Ga vragen om te kijken of de baarmoeder al verstreken is en of er eventueel al een kleine ontsluiting is🙈🤞🏻 Aan de ene kant wil ik hem nog wel tijdje bij mij houden. En genieten van zijn bewegingen. Maar ook zo nieuwsgierig om ons zoontje te ontmoeten en ben wel klaar met de pijnlijke nachten. Als hij maar niet met Sinterklaas komt. Zou ik voor hem niet leuk vinden 😂

14 dagen geleden

Reactie op Mommtobe

Hier 27 november uitgerekend 🩷 Al dagen last van gerommel/voorweeën maar ...
Ik ben ook 27 november uitgerekend! Herken wel wat je zegt elk klein dingetje die ik voel denk ik zal het nu dan.. Maar kan idd ook nog 4 weken duren😅

13 dagen geleden

30 november uitgerekend, 28 november een geplande keizersnede. Derde zoon. Totaal niet het idee dat hij eerder kan komen, heb ook nog nooit een harde buik of weeën meegemaakt met mijn eerdere zwangerschappen. Voor de baby staat alles klaar maar ik heb nu dus echt mega erge nesteldrang, alles moet schoon en met twee kleine kinderen is dat dus een stuk moeilijker.... Gisteren nog de ramen gewassen en kan wel huilen dat de kinderen handjes er alweer opzitten. Mijn hormonen gunnen mij nog geen rust, gelukkig voel ik mij fysiek nog heel erg goed.

13 dagen geleden

Reactie op Sunny-in-Perth

30 november uitgerekend, 28 november een geplande keizersnede. Derde zoon. ...
Hi! Mag ik vragen in welk ziekenhuis je de geplande keizersnede krijgt? Ik krijg er ook 1 (3de)

13 dagen geleden

Ik ben de 30e uitgerekend maar ik word waarschijnlijk volgende week ingeleid omdat de placenta niet goed werkt en de baby een groei achterstand heeft daardoor. Wel spannend, eerste kindje dus alles is nieuw! Ben zelf de 26e jarig dus dacht eerst misschien komt hij dan wel maar nu toch een week ervoor 😊

13 dagen geleden

Reactie op Neveä

Hi! Mag ik vragen in welk ziekenhuis je de geplande keizersnede krijgt? Ik ...
Hi, natuurlijk mag je dat vragen maar ik denk niet dat je iets aan het antwoord zult hebben :) Ik woon in Australië, in Perth en ga voor de derde keer in Joondalup hospital bevallen. (Ik ben getrouwd met een Australiër en woon hier al 10 jaar). In Australië is geen kraamhulp dus blijf wel zeker 3 nachten in het ziekenhuis.

13 dagen geleden

Reactie op Sunny-in-Perth

Hi, natuurlijk mag je dat vragen maar ik denk niet dat je iets aan het antw ...
Ahh okee, ik wil namelijk ook de 28ste bevallen maar mijn ziekenhuis heeft geen plek die dag 😩 vandaar dat ik het vroeg haha maar australie is geen optie😂

12 dagen geleden

Hier de 24ste uitgerekend. Sinds week 36 al wel wat menstruatieachtige klachten en het gevoel dat de baby er elk moment uit kan vallen. Sinds vorige week last met mijn ontlasting. Vandaag 38+2 en mega emotioneel. De baby voel ik enorm veel bewegen. Ik hoop zo dat de baby nog even blijf zitten. Morgen heb ik mn wekelijkse controle weer bij de vk. Ben benieuwd.

12 dagen geleden

26 november uitgerekend, ook wat menstruatie achtige krampen maar verder gebeurd er weinig. Heel goede zwangerschap gehad maar nu op het einde ben ik er wel klaar mee. Veel last van vocht, doet pijn in mn handen, polsen en m’n benen. Mijn kaken zijn ook erg gespannen sinds een paar dagen. Maar wel blij dat ik pas op het einde last krijg en heb ook heel goede dagen gelukkig 😊

11 dagen geleden

27 nov uitgerekend.. meer voorweeën, 3cm ontsluiting en slijmprop verloren. Is mn tweede, dus dit zegt allemaal nog niets.. oh ja en sinds maandag bloed vloeien.. we gaan t zien!

11 dagen geleden

24e uitgerekend van de eerste en nog helemaal geen signalen. 😅 ik word een beetje onrustig als ik bij iedereen al lees dat er val alles rommelt.

11 dagen geleden

Reactie op DaCha

24e uitgerekend van de eerste en nog helemaal geen signalen. 😅 ik word een ...
Hier de 2de maar alles nog rustig de 25ste uitgerekend Eerste met 39 weken ingeleid dus we gaan afwachten