363 Reacties
7 maanden geleden
Reactie op jaellvg
Ik ben volgens de berekeningen uitgerekend op 14 november. Morgen precies 7 ...
Ja ik dus! Ik heb net toevallig een topic geopend, want ik voel me echt niet zwanger. Geen kwaaltjes en maak mij wel zorgen
7 maanden geleden
Reactie op Vlinderrr
De vroege echo wordt normaal alleen standaard aangeboden & vergoed als ...
Hi ik was maandag naar verloskundige gegaan en ze zei dat sinds 1,5 jaar dat ze nu ook vroege echo doen zonder medische achtergrond omdat mensen niet zo lang kunnen wachten zei ze. Ik heb 12 april mijn eerste vroege echo ben dan 8/9 weken zwanger
7 maanden geleden
Reactie op Arianne105
Ja ik dus! Ik heb net toevallig een topic geopend, want ik voel me echt nie ...
Jaa ik maak me dus ook zorgen! Omdat ik me ook echt niet zwanger voel! Ben wel erg vermoeid. Mijn eerste echo is pas 10 april dan ben ik bijna 9 weken… ook de ontwetendheid is echt slopend omdat je niet weet of het goed zit en dat is natuurlijk bij iedereen zo! Maar omdat ik geen klacht heb maak ik me licht zorgen maar de verloskundige zei dat dit prima kan!
7 maanden geleden
Ik kom mij ook even toevoegen, volgens eigen berekening 16 november. 8 april eerste echo spannend!
7 maanden geleden
Reactie op Sjck1992
30 november uitgerekend!! Heel spannend na een miskraam
Wat leuk; we zijn op dezelfde dag uitgerekend! En die spanning voel ik ook; hiervoor 2 miskramen gehad 😔.
7 maanden geleden
Reactie op Kleintjuh1989
Gisteren de echo gehad en hij blijft staan op 11 november
Ik ook! 😀
7 maanden geleden
Reactie op Ande34
Rond dezelfde periode uitgerekend en ook 5 april de eerste echo.. Aftellen ...
Zeker aftellen... Wachten duurt altijd lang he...
7 maanden geleden
Reactie op jaellvg
Ik ben volgens de berekeningen uitgerekend op 14 november. Morgen precies 7 ...
Ik ook uitgerekend op 14 november! 😍 Eerste echo gehad met 7 weken en zag er perfect uit!
7 maanden geleden
20 november uitgerekend volgens mijn app, vandaag 6+3 en aanstaande woensdag de eerste echo bij 7 weken. Inmiddels ben ik weer wat relaxter maar door een eerdere miskraam in september zullen de zenuwen de komende dagen weer toenemen. 🤭 Zo fijn al jullie verhalen/ervaringen te lezen!