363 Reacties
7 maanden geleden
Reactie op Dorien14
Ik lees dat de meesten hier al een echo hebben in april. Wij mogen pas in M ...
Had ik ook alleen mijn vp vroeg of ik eerder een echo wilde daar heb ik ja op gezegd ik ben volgende week aan de beurt
7 maanden geleden
Reactie op Babytjenovember
12 november zoals het nu lijkt:) ik ben nu 5 weken zwanger
Hier ook! Nu 7 weken..
7 maanden geleden
Volgens mijn eigen berekening 25 november uitgerekend. Van de week bel ik de verloskundige maar las al op de website dat eerste echo pas bij 9-10 weken is dat zal dan ergens eind april zijn.
7 maanden geleden
Reactie op Anoniem12349
Ik ben uitgerekend op 12 nov!
Hier ook!
7 maanden geleden
Reactie op melissa199524
Volgens mijn eigen berekening 25 november uitgerekend. Van de week bel ik d ...
9-10 weken vind ik (persoonlijk) echt niet ok茅. Dat is wanneer ik mijn termijnecho heb. Ik vind dat je tussen 6-7-8 weken een vroege echo moet hebben.
7 maanden geleden
9-10 weken vind ik (persoonlijk) echt niet ok茅. Dat is wanneer ik mijn term ...
Ik wil ook zeker wel eerder maar zal even aanhoren wat ze zeggen als ik bel. Termijn echo stond aangegeven op 13 weken.
7 maanden geleden
Reactie op melissa199524
Ik wil ook zeker wel eerder maar zal even aanhoren wat ze zeggen als ik bel ...
De vroege echo wordt normaal alleen standaard aangeboden & vergoed als je een medische indicatie hebt. Je mag er zelf om vragen, maar dan moet je hem ook zelf betalen.
De termijn echo is rond de 10 weken, voor veel vrouwen is dat ook echt de eerste echo.
Rond de 13 weken kun je kiezen voor een 13 weken echo, dan doe je mee aan een onderzoek. Ik denk dat je verloskundige die laatste 2 bedoeld op hun website.
Dit is een fijne podcast met info over alle echo's en onderzoeken: https://spotify.link/T8TNnuadhIb
7 maanden geleden
Reactie op Vlinderrr
De vroege echo wordt normaal alleen standaard aangeboden & vergoed als ...
Wat fijn, dankjewel 馃グ De tijd kan me niet snel genoeg gaan wil het gewoon zo graag zien 鈽猴笍
7 maanden geleden
Reactie op Vlinderrr
Ja snap ik helemaal! Ik heb morgen mijn eerste echo, met 6+2 en ik vond dat ...
Wat fijn dat je dat nu al krijgt 馃グ