3 Reacties

één maand geleden

Ik denk dat je nu 2 dingen door elkaar haalt. Je “ontslagdatum” is relevant als je zelf ontslag neemt. Maar in jouw geval laat je je tijdelijke contract gewoon aflopen zonder hem te verlengen. Het volgende op de website van het UWV is voor jou van toepassing: “Stopt uw dienstverband tijdens uw zwangerschaps- en bevallingsverlof? Bijvoorbeeld omdat u een tijdelijk contract heeft? Dan loopt uw uitkering gewoon door. De einddatum verandert niet. Wij betalen de uitkering rechtstreeks aan u en niet meer aan uw werkgever. Tegen het einde van uw dienstverband nemen wij contact met u op over uw rekeningnummer. Daarna betalen wij u wekelijks uw zwangerschaps- en bevallingsuitkering. Het is ook mogelijk dat we de uitkering al vanaf het begin aan u overmaken. Vraag uw werkgever dan om dit aan ons door te geven bij de aanvraag.”

één maand geleden

Reactie op nicolehzz

Ik denk dat je nu 2 dingen door elkaar haalt. Je “ontslagdatum” is relevant ...
Ooh wat fijn dankjewel voor de info!! 👍🏻

één maand geleden

Hi! Ik zie dat je dit topic 3x hebt aangemaakt. Om het overzicht op het forum te bewaren, vragen we onze leden om één topic per onderwerp aan te maken. Ik sluit daarom de topics met de minste reacties en laat er eentje open staan. Liefs, Micky