112 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op Blij1298
Dan ben ik benieuwd, ik heb ook vrijdag bloed geprikt en mijn bloed ging oo ...
Ik ook!
5 maanden geleden
Reactie op Maiss
Dames hoeveel buisjes bloed was de afname? Ik ga hem volgende week doen🥹
Ik had er 9 ook i.v.m. wat aandoeningen in de familie. Zelf ben ik nogal flauwvalgevoelig, dus ik heb gevraagd of ik liggend geprikt kon worden. Misschien een fijne tip. En je benen kruizen terwijl je ligt helpt ook. Zet m op!
5 maanden geleden
Reactie op Maiss
9?!😱 blijft er dan nog bloed over haha😅 ik ben echt al vaak geprikt in me ...
Twee armen blauw vandaag, maar voor het goede doel!
5 maanden geleden
Ik vorige week maandag en indd duurt 10 werkdagen. Vind het ook weer spannend.
5 maanden geleden
Reactie op Maiss
9?!😱 blijft er dan nog bloed over haha😅 ik ben echt al vaak geprikt in me ...
Klinkt erger dan het is.... Ik vraag altijd of ik mag liggen en kijk de andere kant op. Die buisjes wisselen ze snel door. Dan ff rustig zitten en hoppaaaa weer door ☺️ ik ben ook geen fan van naalden en bloedprikken maar zo is het prima vol te houden! You can do this!
5 maanden geleden
Afgelopen vrijdag geprikt in ziekenhuis en vandaag gebeld met goede uitslag! Uitgebreide nipt gedaan. Dankbaar en blij 💜
5 maanden geleden
Dinsdagmiddag geprikt en vrijdagmiddag de uitslag gekregen. NIPT + nevenbevindingen. Ik woon in Utrecht en ze vertelde me dat het werd onderzocht door UMC Maastricht, maar dat het lab in Nieuwegein staat. Kon dat niet verifiëren op internet, maar het zal wel. In ieder geval heel snel antwoord dus!
5 maanden geleden
Misschien een gekke vraag, maar zijn er ook mensen die de uitslag in het weekend krijgen? Ik ben dinsdag geprikt en wil nu eigenlijk zeker weten of ik bij ieder mailtje zaterdag en zondag rustig adem kan halen 😅