112 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op Kikib
Word je gebeld ? Of kan je dit ergens vinden deze uitslag?
Ik heb het gevraagd aan m’n verloskundige van tevoren. Zij zeiden dat ze kunnen mailen of bellen. Ik kreeg uiteindelijk een mailtje met de duidelijke titel ‘goede NIPT uitslag’. Daarin stond wat informatie en uitleg over waar ik de officiële brief met uitslag op het zwangerenportaal kon vinden. Succes met wachten! Komt vast goed ☺️
5 maanden geleden
Reactie op maianh1510
Na precies 1 week heb ik de uitslag op zwangerenportaal gezien
Kreeg je hier een melding van? Of toevallig zelf gezien?
5 maanden geleden
Reactie op Baby_2324
Ik heb vanochtend de uitslag gehad, dus in het weekend kan zeker!
En kreeg je die dan over de mail? Of een belletje? Ik ben echt Miss Ongeduld 🤭
5 maanden geleden
Wij moeten wachten tot we een officiële brief krijgen van de verloskundige. Ze sturen geen mailtje. Alleen bij slecht nieuws bellen ze
5 maanden geleden
Reactie op nassie1995
Kreeg je hier een melding van? Of toevallig zelf gezien?
Zelf gezien. Ik kreeg geen mail erover
5 maanden geleden
Reactie op maianh1510
Zelf gezien. Ik kreeg geen mail erover
Oeh oké! Dan ga ik dat ook in de gaten houden, dinsdag geprikt haha. Werd je dan daarna gebeld?
5 maanden geleden
Reactie op nassie1995
Oeh oké! Dan ga ik dat ook in de gaten houden, dinsdag geprikt haha. Werd j ...
Vreemd genoeg nog niet! Ik heb donderdag de uitslag gezien. Mss volgende week gaan ze bellen
5 maanden geleden
Reactie op nassie1995
Oeh oké! Dan ga ik dat ook in de gaten houden, dinsdag geprikt haha. Werd j ...
Ik ben ook dinsdag geprikt, en de verloskundige had dus gister avond de uitslag op de mail gehad.. heeft mij vanochtend gebeld, maar kan me ook voorstellen dat er verloskundige zijn die niet werken in het weekend. Althans alleen spoed, en dit is natuurlijk geen spoed, al voelen wij dat anders haha!
5 maanden geleden
Dinsdag geprikt en net de uitslag binnen gekregen. Geen bijzonderheden, dus helemaal en zag er goed uit. Zijn toch wel opgelucht :) Hadden de normale NIPT zonder nevenbevindingen
5 maanden geleden
Zijn er hier ook mensen waarvan het bloed naar Amsterdam is gestuurd voor onderzoek? Ik ben woensdag geprikt en daar werd mij verteld dat ik voor de uitslag maar uit moet gaan van 14 werkdagen 😮
Dus ben erg benieuwd of dit bij anderen ook daadwerkelijk het geval was, of dat ik het ook eerder kan verwachten.
5 maanden geleden
Reactie op ilse240024
Zijn er hier ook mensen waarvan het bloed naar Amsterdam is gestuurd voor o ...
Bij mij is het naar het VUmc gegaan. Dat is in AMS toch? Dinsdag geprikt, vrijdag avond was de uitslag binnen bij de verloskundige, zaterdag ochtend gebeld met uitslag.
5 maanden geleden
Reactie op Baby_2324
Bij mij is het naar het VUmc gegaan. Dat is in AMS toch? Dinsdag geprikt, v ...
Ah, fijn om te horen dat de uitslag er bij jou aardig snel was! VUmc is in Amsterdam inderdaad. Ik ben best een geduldig mens, maar 14 werkdagen vind ik wel heel lang 😅
Hopen dat ik de uitslag de komende week ook mag ontvangen.