112 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op xxxcxxx
Ik hoop het ook echt!
Wil je zelf een verder onderzoek doen of ben je hie ...
Ja, ik heb er wel zelf voor gekozen om verder onderzoek te gaan doen. Verloskundige zei ook dat ik er voor kan kiezen om het er hierbij te laten maar ik wil gewoon weten waar dit nou aan ligt.
Bij jou ook weer geen uitslag lees ik. Wat ga jij nu verder doen?
5 maanden geleden
Reactie op ilse240024
Ja, ik heb er wel zelf voor gekozen om verder onderzoek te gaan doen. Verlo ...
Snap ik heel goed. Weet je al wanneer dat gaat plaatsvinden?
Ik ga volgende week een gesprek inplannen voor wat meer advies en informatie omdat het idee is dat het toch wel echt aan m’n BMI ligt, ik overweeg daarom om geen punctie te doen.
4 maanden geleden
Reactie op xxxcxxx
Snap ik heel goed. Weet je al wanneer dat gaat plaatsvinden?
Ik ga volgend ...
Vanochtend een afspraak gehad en de opties besproken. Een derde keer de nipt doen was voor ons al niet meer een optie, omdat de kans op dezelfde uitslag erg groot is.
Het was dus of afwachten op de 20 weken echo en dan mogelijke afwijkingen niet kunnen zien, of een vruchtwaterpunctie. Ik heb voor de punctie gekozen en ben echt heel blij dat ik dat gedaan heb. Het vruchtwater is sowieso goed te meten dus vrijdag krijgen we de uitslag al.
De punctie kon ook meteen gedaan worden, dat vond ik heel fijn. Ik vond punctie trouwens helemaal niet pijnlijk!
4 maanden geleden
Reactie op ilse240024
Vanochtend een afspraak gehad en de opties besproken. Een derde keer de nip ...
Fijn dat je het zo prettig ervaren hebt! Ben benieuwd naar de uitslag.
Ik heb vanochtend een afspraak gehad en ervoor gekozen om de nipt voor de 3e keer af te nemen. Hopelijk nu wel met een goede uitkomst.
4 maanden geleden
Nou, helemaal fijn nieuws gehad! De uitslag is goed, er is helemaal niks aan de hand! 😊
Wat een opluchting zeg... en wat al helemaal verrassend voor ons was is dat als we wilden, het geslacht mochten weten. Dat wilden we dolgraag! We krijgen een zoontje! 🥰
4 maanden geleden
Reactie op xxxcxxx
Drie keer is scheepsrecht! Een goede uitslag gekregen van de NIPT test 😊 W ...
Wat fijn!!! 😊😊